Recensie Kiki/Kalina, Alkmaar, Achterdam 2p g1 t7 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Scooby-Doo

Stamgast
Forumpionier
766
21/07/21
297
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100€
Deze dame zit al een tijdje op de Dam.
ben er nu al een paar keer geweest en ik vindt het uitstekend ,, goede service en een aangename tijd met haar beleefd.
Ze is te herkennen aan der tatoeages op de arm en been
 
Na dat ik bij een andere dame was geweest zag ik tot mijn verbazen dat Kiki weer terug is.
Moet volgende keer even kijken waar ze nu precies zit had andere dingen aan mijn hoofd om de kamernummers te onthouden..
 
Ze was gister op een andere kamer.
Ik kwam aanlopen en iemand was mij net voor dus rondje gelopen ,maar dat duurde nogal lang meer dan een uur.
Daarna zag ik dat der gordijnen open waren maar ik moest nodig pissen na dat ik terug was was ze weer bezet.
Toen maar naar een andere gegaan ,de blonde slangen tattoo girl..
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nu al een paar keer bij Calina geweest, van de vier keer kreeg ze me drie keer over de finish, wat voor mij best uitzonderlijk is.
Kleine dame met lekkere D-cup (fake), siliconen hebben niet mijn voorkeur maar dit is wel netjes gedaan, ik hou meer van de dames met puur natuur.

Ze begon bij met lekker even met strelen dan wil ik de hele avond wel blijven liggen heerlijk die zachte vingertoppen. Als de kleine vriend wakker is geworden eerst nog even pmc en eventueel over naar 69. Daarna de dame in cowgirl of reverse cowgirl heeft ze me heerlijk naar de finish gereden.
Andere keer gaat ze boven me staan en maakt het met de hand af, geen vervelend uitzicht met die lekkere billen.

Al met al een leuke dame waar je ook een gesprek mee kan voeren.
 
voor het eerst sinds lange tijd weer op de achterdam geweest. na meerdere rondjes lopen viel het me op dat sommige dames dat vervelend of raar vinden? ik wil gewoon goed kijken voor ik kies😊
En dat heeft resultaat gehad want mijn keus voor kalina of kiki was uitstekend. prachtig mooie kleine bruine dame met mooie fake D cup.. wel goed gedaan.. geen harde plastic ballen! was een aangenaam verpozen met heerlijk pijpwerk en 2 standjes.. top bezoekje
 
Silvia binnen passage is ook echt knap en lekker verzorgd. Zlatina heeft gewoon wat geils en is geil. En der lichaam is lekker. Vind haar niet perse 1 van de mooiste van de achterdam
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan