Recensie Kiki, Genk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen ervaring, maar vage foto's. Geen gezicht en die ene mét gezicht zit een filter overheen (en niet te weinig).
Ook geen pikfoto, mijn ervaring is dan dat de dame passief is (dus zelf niet neukt).
 
Dat klopt vaak wel. Als ze als eerste een dickpic foto hebben meestal actief. Bij deze twijfel ik omdat ik ze eerder op een NL site Kinky? heb gezien en dascht dat ze daar actief aangaf. Kan dat helaas niet meer vinden.
Ze is ook erg moeilijk bereikbaar om het te vragen, maar ze blijft interessant in plaats van al die latinas. Heb al een bericht via RL gestuurd, maar niks. Is ook niet erg actief daar met updaten.
 
Dame komt uit de parkstad regio en spreekt Nederlands, maar origine licht richting voormalig Joegoslavië.
Soms wat lastig te bereiken heeft veel in België gewerkt ,het zou me niet verbazen als Maastricht nu ook net over de grens in België is waar ze ontvangt...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Spontane dame die je bij binnenkomst al op je gemak stelt.
Afgesproken voor een uur.
Hygiëne was goed.
Ze lijkt ook op de foto's !!
Begonnen met een massage daarna om gedraaid en heeft ze mij gepijpt met condoom (helaas niet zoals in advertentie staat zonder condoom)
Maar ondanks die rubber was het pijpen uitstekend, daarna is ze op mij komen zitten nog 2 standjes. Na 35 minuten was ik al klaar.

Ze kan actief zijn maar dan moet ze daar echt zin in hebben zij ze.

Toch een prima ervaring gehad, volgende keer alleen een half uur denk ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan