Recensie Kiki, Huize Sandra, Breda 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DarkHagen

Wandelaar
42
13/09/21
28
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/kiki-30-jaar/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor het eerst bij Huize Sandra geweest. Handige locatie vlak bij het station. Op vrijdagavond was het wel een zoete inval. Zeker nog 4 andere klanten aanwezig en veel bedrijvigheid in het huis zelf (dames die de was aan het doen waren etc). Na het voorstelrondje voor Kiki gekozen. Een Poolse die er nog niet zo lang werkt.
Ze stelde voor eerst een massage te geven die zo heerlijk was dat er zeker 20 minuten aan op gingen. Daarna kort gepijpt, doggy en met haar onderop afgerondt. Ze heeft een prachtig lichaam en deed zeer goed mee met het veranderen van posities, dus het was een zeer goede, zij het niet een heel opmerkelijke ervaring.
 
Voor het eerst bij Huize Sandra geweest. Handige locatie vlak bij het station. Op vrijdagavond was het wel een zoete inval. Zeker nog 4 andere klanten aanwezig en veel bedrijvigheid in het huis zelf (dames die de was aan het doen waren etc). Na het voorstelrondje voor Kiki gekozen. Een Poolse die er nog niet zo lang werkt.
Ze stelde voor eerst een massage te geven die zo heerlijk was dat er zeker 20 minuten aan op gingen. Daarna kort gepijpt, doggy en met haar onderop afgerondt. Ze heeft een prachtig lichaam en deed zeer goed mee met het veranderen van posities, dus het was een zeer goede, zij het niet een heel opmerkelijke ervaring.
Heeft er nog iemand ervaring met haar? En hoe lang is ze, zoent ze, etc? Ben benieuwd en bvd.
 
Kiki is lekker naturel. Een lekker lichaam en mooie borsten. Ze doet niet aan TZ maar wel zoenen en verder mag je overal aanzitten. Ze is scheutig met de glijmiddel maar daarmee kan je wel lekker lang genieten van de sex. Was al met al wel een goede keuze.
Is deze dame ook Kiki? De URL link heeft dezelfde naam maar op het profiel staat ene Jasmin https://www.huizesandra.nl/dame/kiki-30-jaar/
 
@Harry Heeft haar naam gewijzigd gok ik. Dus ja, was Kiki nu Jasmine, om het lekker makkelijk te houden.
Ik moest ff wat kwijt en ben op de gok geweest vandaag. Sophia heeft t schijnbaar druk dus vandaar Jasmine/Kiki geprobeerd. Ze ziet er leuk uit, leuke lingerie dat spreekt me altijd wel aan, op zoenen na mag aardig wat, pzc was redelijk, een beetje shaggy borsten maar ze is fris/schoon. Nu de grote maar en waarom ik niet snel terug zal gaan - ze is heel erg passief, een beetje Julia maar dan mag net iets meer. En, zoenen geeft meer dimensie
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan