Recensie Sarah/Kiki/Roos, Veenendaal 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
19
11/06/22
16
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/veenendaal/6532401-kiki
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs deze dame enkele keren bezocht, eerst heette ze Roos nu dus Kiki zoals dat wel vaker gaat.
Aardige vrouw waar het begint met aardig app contact en later afgesproken, ze ontvangt op een goede en anoniem te bereiken locatie.
De dame zelf is Afrikaans ( mijn vooreur :) ) en ergens in de buurt van de late dertig. Is aardig en prettig/sociaal en begrijpt alles goed wat je zegt.
Beetje mollig maar lief en leuk in de omgang en als je sex wil , zeg het en je krijgt het...niet iemand die vijf kwartier in een uur praat gelukkig.
De sex is redelijk goed, lekker wat gezoend (mag iets meer voor mij ) pijpen doet ze goed en soms diep. De sex is ook goed, helaas is het matras wat zacht en daar heb ik last mee. Beffen is wat moeizaam, ze zegt dat het te intens is en draait daarom soms haar kontje wat weg...jammer.
Ze vroeg even 150 per uur maar is nu weer terug naar 100, ik vermoed dat de klandizie even verdunde...
Voor het geld zeker niet verkeerd. Als ik in de buurt ben ga ik er ff weer langs.
 
Beetje jammer dat ze op haar profiel niet eerlijk is: al eerder gelezen dat ze een stuk ouder is en niet meer op de foto´s lijkt, slank is nu mollig geworden. Ondanks de aantrekkelijke prijs voor mij wel reden om deze dame niet te bezoeken.
 
Hoi Walker2,

Misschien mag ik dit even een beetje nuanceren...
Bij het invoeren van zo een recensie is het soms lastig om precies de juiste keuze aan te vinken en word het een comromis..
Ik schat haar ongeveer midden dertig a 37 jaar... Qua foto komen de de 1e en 3e foto uit de aangegeven Kinky pagina het beste overeen....
Heb dus niet gezegd daat ze niet op haar foto's lijkt.
Mocht je je bedenken.... je kan het slechter treffen naar mijn bescheiden mening. Suc6
 
In een geile bui deze dame bezocht. Is veel ouder dan de 33 jaar uit de advertentie maar dat verbaasde me niet. Minimaal 40+ en misschien zelf 50+ maar dat is bij afrikaanse dames vaak lastig te schatten.
Het begon nog wel aardig en ze pijpte zonder condoom. Echter ze hield steeds op en ging daan weer verder. Ze likte lekker tussen mijn ballen en mijn kontje maar het werd nooit heel erg geil. Ze vond het zelf wel lekker want ze liet me voelen hoe nat ze was, We hebben een paar standjes gedaan in het veel te zachte bed en uit eindelijk heb ik mijn zaad over haar borsten gespoten.
Al met al een teleurstellende beurt met een dame die aan het einde van de afspraak steeds meer warrige verhalen begon te vertellen. Het werd zo erg dat ik besloot eerder te gaan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6532401-sarah
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recent Sarah bezocht in Veenendaal. Afrikaanse dame die toch wel iets ouder is dan de foto's doen vermoeden. Ondanks dat vind ik dat ze een prima lichaam heeft, helaas niet helemaal puur natuur. Ze ontvangt in een appartement met voldoende parkeerplaats en behoorlijk discreet.
Bij aankomst even kort gebabbelt, ze spreekt aardig nederlands. Na de financiële afhandeling heeft ze heerlijk PZC gedaan, lekker deepthroat, en daarna hebben we in verschillende standjes lekker geneukt. Ik mocht haar beffen, maar daar ben ik niet zo van bij de DVP's, ja kom maar met het commentaar :).
Geen GFE voor mij, zoenen is oppervlakkig en zeker geen tongzoenen. Al met al ok ervaring, niet perse herhalingsgevaar voor mij maar aangezien ze voor mij lekker dicht in de buurt zit, en het wel een gezellige dame is, kan het weleens gebeuren dat ik haar vaker ga bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/big-ass-_7279878
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Naar aanleiding van een combi van hoge prijzen, mager aanbod en aardige recensies Sarah bezocht..... helaas voor mij een tegenvaller.
Positief: communicatie via WA verloopt redelijk soepel, foto's is zij en bieden een aardig beeld maar nu komt de rest...
Niet zo positief: leeftijd is denk ik tegen de 50, service is op automatische piloot weinig echte beleving.... ik raakte haar poesje aan en toen begon ze al flink te schokken en draaide weg alsof ze was klaargekomen....zulke magic skills heb ik echt niet, I'd wish 😉
Blowjob met condoom, niks klaarkomen in mond (50 extra, in ad staat all incl.), vingeren minimaal, beffen minimaal, anale stimulatie bij mij minimaal.
Drie keer gekomen toen was het gedaan voor haar en ook voor mij, half uur voor een uur betaald.
Uiterlijk is een subjectieve beleving maar totaal niet mijn type.
Het blijft bij deze ene keer voor mij.
 
Ik sluit me aan bij bovenstaande recensie. Ik had een soortgelijke ervaring met haar. Puur geld verdienen. Ze is niet onvriendelijk ook niet superknap of lelijk. Het is allemaal middelmatig. Voor mij ook geen 2e keer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan