Kim/Beau

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
10
26/03/22
18
Kim werkt twee dagen in Antwerpen en de rest in Gouda. Daar heet ze Beau.


Heb een sessie achter de rug met strap-on, plasseks en verplicht beffen van haar kut met piercing. Een leuke dame, niet echt bdsm 100% meesteres, maar vond het wel leuk. Vooral het anale spel met mij deed ze goed, en de likjes op haar klit lieten haar ook niet onberoerd. Kan ook een leuke GFE ervaring worden, maar dan zitten we in een andere rubriek. Massage achteraf wat inspiratieloos. Denk toch nog een keertje langs te gaan.
 
Ik ben er geweest tijdens de eerste lockdown... dus ongeveer 2 jaar geleden.
Ik had gevraagd voor soft dominantie.
Kim is mooier op foto dan in werkelijkheid. Ik vermoed dat de foto's van n tijdje geleden zijn.
Qua inhoud vond ik de soft dominantie maar zéér softjes.
Als meesteres vraag je bijv niet als het Ok is om plassex te doen en ze wou me ook niet verplichten het te slikken... moest ik zelf maar bepalen.
Ze gaf me geen 'waawh' gevoel en dus blijft het met dit ene bezoekje.
 
Tijdens de eerste lockdown had ik heel wat tijd om op RL te zitten scrollen, en toen ben ik het profiel van Kim tegengekomen.

Wanneer het weer mocht moest ik toevallig voor het werk in Antwerpen zijn en dan heb ik maar meteen aansluitend een afspraakje met haar gemaakt.

Haar vlotte babbel en sympathieke uitstraling stelden mij meteen op mijn gemak. Ik ben toen voor de soft sm gegaan die ze aanbiedt, mijn ervaring daarin was heel beperkt maar ik hou wel van een vrouw die de touwtjes in handen neemt en mij even domineert.

In het begin tastte ze wat af maar van een afspraakje kwamen er meer en eens ze wist wat ik leuk vond ging ze er volop voor. Ik was toen nog nieuw in dit wereldje en ontdekte dat het met een dvp ook opbouwen is.

Maar ben ik niet altijd into dit soort seks en bij een volgende afspraak vertelde ik haar over mijn favoriete rollenspel. Sindsdien is dit ond vaste scenario, en ze speelt haar rol met veel verve!

Momenteel heeft ze wat lokatieproblemen en is ze niet vaak meer in Antwerpen centrum. Vorige maand was ze er wel een paar keer maar door omstandigheden ben ik er helaas niet geraakt. Maar wanneer ze nog eens in Antwerpen centrum is ga ik zeker nog eens bij haar langs!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan