Recensie Kim/Bloche, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Beunhaas25

Wandelaar
50
02/11/21
47
1
Heren!!
Ik heb er weer een uitgetest en die kan bij de grote piemel lijst!!
Zo wat ben ik uitgewoond. Het is altijd een gok om bij een onbekende langs te gaan maar dit keer was het goed raak.
Ik heb overigens geen zin om dat hele recensie formulier uit te typen dus ik doe het even zo.
Afspraak was snel gemaakt. Ze reageerde leuk en ook snel. Adres was in Osdorp dus ook perfect met parkeren. Eenmaal binnen zag ik dat ze groter was dan gedacht en ook wat mannelijker. Dit was het enige minpuntje maar goed ik kom voor de lul.
Nadat ze haar kleding had uitgetrokken zag ik die lul al hangen en in slappe toestand was het al een grote. Ik heb haar daarna stijf gepijpt en zij pijpte mij. Beide zonder condoom. Dat ding bleef maar groeien. Twee handen eromheen en nog was er een stuk over. Hij was groot en goed dik ook met een kromming naar rechts. Ik kon niet meer wachten en verzocht haar mij te neuken. Eerst rustig natuurlijk en daarna helemaal los. Wat was dit lekker zeg. Die lul voel je echt heel goed en vult je helemaal op. Ze bleef me neuken totdat ze klaaar kwam in verschillende posities ik kwam kort daarna ook klaar. Wat een heerlijk genot was dit. Ik weet niet hoelang ze nog blijft maar nu ze er nog is en je kan wel wat hebben zou ik zeggen grijp je kans. Overigens is haar engels niet zo goed.


Zij was trouwens de eerste shemale waarop de fotos van de lul kleiner zijn dan de lul in het echt.
 
Ziet er goed uit ! Kun je ook aangeven hoe lang je er bent geweest en voor welk bedrag en of tongzoenen ook in het pakket zit ?
Tongzoenen doe ik nooit dus daar kan ik geen antwoord op geven. Ik heb 150 betaald voor een uurtje en kben er ongeveer een half uur geweest. Maar ik had langer kunnen blijven. Zodra ik ben klaargekomen wil ik weg. Of het nou 10 minuten of een uur of langer is. Ik ga puur voor die lul, de rest is bijzaak haha
 
Paloma heeft borsten om maar mee te beginnen en geen pruik om even verder te gaan. Heeft niets met gelijk te maken. Die Rosalinde of Jorsewa heeft een pruik en geen borsten. Was ze nou nieuw dan heb je een punt maar deze draait al tig jaar mee en is nog steeds zonder borsten en met pruik. Heb ook begrepen uit recensies dat ze zich nauwelijks uitkleedt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je heb echt een bril nodig! Rosalinda heeft tig jaar terug wel eens een pruik gedragen. Tegenwoordig niet meer. Ze heeft ook borsten, maar ik betaal (bijna) nooit meer dan 50 euro. Dan doet ze niet al haar kleren uit. Maar ze is in het dagelijks leven ook Rosalinda en niet een man, zoals jij beweert. Jorswa is één of andere alias van haar. Ze is ABSOLUUT geen man met pruik en make-up op, dus! Ik ben bij haar thuis geweest (niet voor sex), dus ik heb haar ook buiten haar werk om meegemaakt.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
Groot
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/3243742-kim
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame heet inmiddels Kim dus van naam verandert wat normaal gesproken tot bedenkingen lijdt bij de meeste wandelaars (iig zeker bij mij). Maar ik heb van deze date echt super genoten. Ze heeft idd een hele grote pik op een slank 1,80ish dame (cd, pruik met een vrouwelijk lingerie bodyset). Je kan haar ook als man bezoeken. Contact via whatsapp super makkelijk alleen was het ff zoeken naar het juiste adres maar met aanwijzing van haar uiteindelijk gelukt (ze toonde hierbij ook super veel geduld!!! dat was ook echt een plus). Normaal boek ik altijd een uur met dames zelf als het de eerste keer is, maar deze keer kwam ik van een andere dame vandaan wat echt een ramp was mss schrijf ik daar binnenkort een recensie over (maar liever schrijf eerst een positieve dan een negatieve) daarom nu voor 30 minuten gekozen.

Ik kwam haar kamertje binnen en het was best donker wat ik prima vond en de kamer rook neutraal wat ik super fijn vind, dame stond daar dus in een zwarte doorzichtige body die op de laatste foto's kan zien in haar advertentie. Haar mega lul hing daar dus al vrij. Begonnen wat staand te zoenen en ik begon lekker aan die penis van haar te trekken. Zelf me ontdaan van kleding en zij wachten op mij op haar bed waar ik haar lekker lang en uitgebreid gezogen heb, ik stak nog een vinger in haar kontje wat geen probleem was daarna haar nog ff gerimd wat ze heerlijk vond en toen weer die mega pik gezogen. Ik wou nog dat ze me ging neuken maar was zo geil van haar mega pik dat ik er net een trek teveel aangaf een heerlijk klaarkwam. Dus moet nog terug om dat een keer mee te maken. Super date.
 
Deze dame heet inmiddels Kim dus van naam verandert wat normaal gesproken tot bedenkingen lijdt bij de meeste wandelaars (iig zeker bij mij). Maar ik heb van deze date echt super genoten. Ze heeft idd een hele grote pik op een slank 1,80ish dame (cd, pruik met een vrouwelijk lingerie bodyset). Je kan haar ook als man bezoeken. Contact via whatsapp super makkelijk alleen was het ff zoeken naar het juiste adres maar met aanwijzing van haar uiteindelijk gelukt (ze toonde hierbij ook super veel geduld!!! dat was ook echt een plus). Normaal boek ik altijd een uur met dames zelf als het de eerste keer is, maar deze keer kwam ik van een andere dame vandaan wat echt een ramp was mss schrijf ik daar binnenkort een recensie over (maar liever schrijf eerst een positieve dan een negatieve) daarom nu voor 30 minuten gekozen.

Ik kwam haar kamertje binnen en het was best donker wat ik prima vond en de kamer rook neutraal wat ik super fijn vind, dame stond daar dus in een zwarte doorzichtige body die op de laatste foto's kan zien in haar advertentie. Haar mega lul hing daar dus al vrij. Begonnen wat staand te zoenen en ik begon lekker aan die penis van haar te trekken. Zelf me ontdaan van kleding en zij wachten op mij op haar bed waar ik haar lekker lang en uitgebreid gezogen heb, ik stak nog een vinger in haar kontje wat geen probleem was daarna haar nog ff gerimd wat ze heerlijk vond en toen weer die mega pik gezogen. Ik wou nog dat ze me ging neuken maar was zo geil van haar mega pik dat ik er net een trek teveel aangaf een heerlijk klaarkwam. Dus moet nog terug om dat een keer mee te maken. Super date.
@lambamba,
Lang verhaal voor wat ik begrijp een prima date was!
Wat mij wel opvalt is dat je zegt dat jij liever gen negatieve reviews geeft Wij zij hier volgens mij juist gebaat bij de waarheid en daar horen ook slechte reviews bij. Zo voorkomen wij voor elkaar dat we geld en tijd verspillen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan