WHEM Kim, Den Bosch

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ongeveer 2 weken geleden een afspraak gemaakt bij deze dame. Ze woont net buiten de woonplaats wat aangegeven wordt in haar advertentie. Ze bevestigd inderdaad middels videobellen, ziet er uit als op de foto's, misschien een paar kilootjes meer, maar ze ziet er hartstikke mooi uit (video bellen).

Eenmaal aangekomen blijkt het een groot park te zijn met meerdere mensen. Ik moest even opzoek naar haar huisnummer. Ze stuurde mij dan ook haar live locatie.

Op moment dat ik mijn auto uitstap en haar bel, rijdt er een grote man in een Dodge RAM met een Roemeens kenteken mij aankijkend langs mij.

Ik wist niet zeker of ik in het park moest zijn en mijn navigatie gaf een route naast het park. Dus ik lopen, rijdt deze DODGE weer terug, mij aankijkend het park op. Op dat moment word ik gebeld door deze dame en zegt ze dat ik het park in moet lopen.

Oké geen probleem. Ik het park inlopen op zoek naar het huisnummer en haar live locatie volgen. De Dodge rijdt weer aankijkend langs.

Moet eerlijk zeggen, dat ik hier een naar gevoel bij kreeg. Na zo een 20 minuten zoeken naar het huisnummer, ben ik terug de auto ingestapt, heb ik haar een bericht gestuurd dat het niet doorgaat omdat:

1 haar huisnummer niet te vinden is
2 ik een heel sterk vermoeden heb dat deze Dodge rijder bij haar hoort.

Ik snap heel goed dat deze dames iemand voor de veiligheid nodig hebben. Het was overigens rond 16:30 uur.

Ze snapte het niet, hij hoorde niet bij haar etc etc.

Ik heb haar genegeerd en ben naar huis gegaan.

Afgelopen week zag ik dat zij mij een appje stuurde en dit bericht weer had verwijderd.. dus ik stuur vraagtekens terug. Hier reageerde ze dan niet op.

Ze ziet er hartstikke mooi uit en ik was geil dus dacht nog een poging wagen, maar eerst kijken of ze reageert. Dus ik gaf een reactie op whatsapp waarin ik aangaf dat haar profiel foto van whatsapp me gek maakt en ik nog een keer langs wilde komen.

(Wellicht dom van mij om dat te doen.. maar hé soms denken we met onze kleine/grote man ipv onze hersenen)

Ze reageerde hier niet op, dus ik dacht naja.. dan houdt het op. Bericht verwijderd en move onnn.

Dit weekend kreeg ik een sms bericht met: 'je zit te fucken met mijn hoeren, ik gooi alles online. Whatsapp me om dit op te lossen'

In tussentijd ben ik bij geen andere dames geweest, dus het moet iemand zijn die bij deze dame betrokken is.

Ik ben niet gediend van dergelijke dreigingen, ik weet niet wat deze beste man/vrouw online wil gooien. Ik vermoed screenshots van het videobellen met mijn gezicht er op?

Al met al nare ervaring, de diensten kan ik niet beoordelen. Aangezien ze in staat is om kennelijk iets online op te zetten, is ze toch zeker niet discreet.

Hopelijk heeft iemand meer geluk, ze ziet er namelijk erg geil uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan