WHEM Kim Groningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Piepschuim

Wandelaar
75
15/02/22
103
9
Iemand ervaring met deze dame? Heb haar geappt maar vind het contact beetje verdacht gaan..

Link

 
Viel het tegen of wat?
Ik stond ineens in een donker huis dat helemaal naar wiet rook, toen ik haar goed bekeek zag ik tattoos/littekens die totaal niet overkomen met de dame van de adv. Het is zeker geen lelijke dame maar dit klopte gewoon niet.
Op de app deed ze snel antwoorden in perfect Engels en eenmaal daar bleek dat ze geen Engels kon. En Google translate gebruikte.
Ze vroeg ook niks van hoelang ik wou blijven of hoelaat? Ze was ook meteen beschikbaar en het maakte niet uit hoelaat ik langskwam (heel raar)
Mijn onderbuik gevoel zei me dat dit niet zuiver was. Vervolgens vroeg ik of ze de dame was van de add en toen hield ze zich een beetje van de domme. Daarop ben ik vertrokken.

Heb nog steeds soort van het gevoel dat ik op t nippertje aan iets ben ontkomen ofzo.
 
Ik stond ineens in een donker huis dat helemaal naar wiet rook, toen ik haar goed bekeek zag ik tattoos/littekens die totaal niet overkomen met de dame van de adv. Het is zeker geen lelijke dame maar dit klopte gewoon niet.
Op de app deed ze snel antwoorden in perfect Engels en eenmaal daar bleek dat ze geen Engels kon. En Google translate gebruikte.
Ze vroeg ook niks van hoelang ik wou blijven of hoelaat? Ze was ook meteen beschikbaar en het maakte niet uit hoelaat ik langskwam (heel raar)
Mijn onderbuik gevoel zei me dat dit niet zuiver was. Vervolgens vroeg ik of ze de dame was van de add en toen hield ze zich een beetje van de domme. Daarop ben ik vertrokken.

Heb nog steeds soort van het gevoel dat ik op t nippertje aan iets ben ontkomen ofzo.
Bedankt voor je reactie je leest de laatste tijd veel van deze gevalletjes dames die andere foto's gebruiken en daarmee denken weg te komen.
 
Nou ik kom er net vandaan en het is zeker niet de dame van de add.. aanvulling is welkom
Mij ervaring is net zo. Had in Amersfoort afgesproken. Bij binnenkomst in de woning was gelijk duidelijk dat de dame die de deur opende niet de dame van de advertentie was.

Echter, omdat ze leuk in het contact was en er wel lekker uitzag heb ik niets gezegd en ben ik gebleven, en uiteindelijk toch een leuk uurtje gehad.

Zoals gezegd, de dame was een heel andere type dan de jonge vrouw van de advertentie: 't was 'n typische latina met volle billen en flinke borsten (puur natuur), niet petite en frêle zoals op de foto's maar een kop groter en met wat meer vlees op de botten (niet dik), en ik schat zo'n vijf jaar ouder dan de 25 jaar die in de advertentie genoemd wordt. Ze was enthousiast en haar inzet was erg goed.

Houd er rekening mee dat de advertentie waarschijnlijk ook door andere dames gebruikt wordt: de dame die ik trof vertelde dat zij die dag in Nederland begonnen was met werken, terwijl "Kim" volgens haar Kinky-profielpagina de dagen daarvoor in Oudenbosch verbleef.

Het app-contact verloopt via een planner.
 
Zelfde verhaal hier.
Eerst in Zwolle proberen op te zoeken. Daar aangekomen geen reactie meer gehad.

Paar weken later was ik in de kop van Groningen aan het werk en zag: Dat Kim ook in Groningen zou zijn. Wederom een afspraak gemaakt, adres gekregen, daar aangekomen, andere dame. Zeker geen lelijke dame. (Paula)
Maar toch naar binnen gegaan, wat ik altijd doe, observeer eerst waar ik ben, dus kijk de woonkamer door, zie ik in een hoekje een paar benen vanuit de bank, doe een stap opzij en zie nog een dame. Maar werd snel door Paula aan de kant getrokken, het was dus niet de bedoeling dat ik dat zag. Toch met Paula de vreugdendans gedaan, maar het zat mij niet lekker. Dus na de dans toch weer die kamer ingelopen om ff:
Nice to meet you too te zeggen.
Het was donker, en beetje verlicht dus kon de dame niet goed zien, maar dat moet haast Kim zijn geweest gezien de lange haren met wat lichtere streken erin.

Maand later zat ze weer in Zwolle, denk probeer het nog 1 keer. Jawel adres gekregen, daar aangekomen had ik weer het idee dat het niet dezelfde dame is. Wederom een hele mooie dame, die wel wat op Kim leek. Ditmaal was het Pamela.
Nu wel rechtomkeerds gegaan, maak een afspraak met Kim, niet met iemand anders!

Dus weer geappt naar Kim, waar ze is. Wie er aan de andere kant zat weet ik niet, maar deed zich voor als Pamela, met een smeek bode om weer terug te komen, en een erg sexy foto van Pamela.
Werd er terug geappt dat ze in Harderwijk zit. En idd op kinky stond ineens harderwijk bij haar profiel.

Het lijkt erop dat Kim de pooier uithangt.
Niks mis mee, maar wees gdvr eerlijk!
 
Zelfde verhaal hier.
Eerst in Zwolle proberen op te zoeken. Daar aangekomen geen reactie meer gehad.

Paar weken later was ik in de kop van Groningen aan het werk en zag: Dat Kim ook in Groningen zou zijn. Wederom een afspraak gemaakt, adres gekregen, daar aangekomen, andere dame. Zeker geen lelijke dame. (Paula)
Maar toch naar binnen gegaan, wat ik altijd doe, observeer eerst waar ik ben, dus kijk de woonkamer door, zie ik in een hoekje een paar benen vanuit de bank, doe een stap opzij en zie nog een dame. Maar werd snel door Paula aan de kant getrokken, het was dus niet de bedoeling dat ik dat zag. Toch met Paula de vreugdendans gedaan, maar het zat mij niet lekker. Dus na de dans toch weer die kamer ingelopen om ff:
Nice to meet you too te zeggen.
Het was donker, en beetje verlicht dus kon de dame niet goed zien, maar dat moet haast Kim zijn geweest gezien de lange haren met wat lichtere streken erin.

Maand later zat ze weer in Zwolle, denk probeer het nog 1 keer. Jawel adres gekregen, daar aangekomen had ik weer het idee dat het niet dezelfde dame is. Wederom een hele mooie dame, die wel wat op Kim leek. Ditmaal was het Pamela.
Nu wel rechtomkeerds gegaan, maak een afspraak met Kim, niet met iemand anders!

Dus weer geappt naar Kim, waar ze is. Wie er aan de andere kant zat weet ik niet, maar deed zich voor als Pamela, met een smeek bode om weer terug te komen, en een erg sexy foto van Pamela.
Werd er terug geappt dat ze in Harderwijk zit. En idd op kinky stond ineens harderwijk bij haar profiel.

Het lijkt erop dat Kim de pooier uithangt.
Niks mis mee, maar wees gdvr eerlijk!
Dank voor de aanvulling! Ik zie haar add zo nu en dan nog steeds verschijnen. Maar jij hebt dus twee keer een verschillende (andere) dame getroffen ? Wat jij zo beschrijft klinkt wel alsof ze de pooier uithangt indd.
Nouja, ik ben blij dat ik er weg ben gegaan.
 
Dank voor de aanvulling! Ik zie haar add zo nu en dan nog steeds verschijnen. Maar jij hebt dus twee keer een verschillende (andere) dame getroffen ? Wat jij zo beschrijft klinkt wel alsof ze de pooier uithangt indd.
Nouja, ik ben blij dat ik er weg ben gegaan.
Idd dat dus, jammer.
De dame op de foto's vind ik erg mooi.
Wellicht als ze in de buurt is probeer ik het nog een keer.
Voor nu is het klaar 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan