Recensie Kim, Multimassage Haarlem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1
02/06/23
2
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Nadat ik voor niets naar Phuket City in Nieuw Vennep reed - geen dames beschikbaar op het moment - even gebeld met de gastvrouw van Multimassage Haarlem en ik kon langskomen voor een massage van een uurtje. Na het parkeren (gratis, voor de ingang) werd ik al snel welkom geheten door de gastvrouw met de gebruikelijke liefkozingen als lieverd en schatje. Rechtsaf naar het massagedeel waar de dames Fa en Kim al sexy stonden te wachten. Nu hou ik er niet van al te lang te blijven kijken naar de dames - voelt al snel als een soort 'vleeskeuring' en daar hou ik niet van, dus koos ik al snel voor Kim op gevoel niet met een specifieke reden.
Prima kamer, douche, massagebed en na het douchen vroeg Kim of ik een zachte of een harde massage wilde. Ik hou niet van dat zachte gedoe dus vroeg om een flinke massage en dat heb ik geweten. Als je eens goed onderhanden genomen wil worden is Kim in ieder geval een prima optie.

Al snel, op mijn buik liggend, werd ik heerlijk geteased en vroeg ze of ik een prostaatmassage wilde. Natuurlijk, graag zelfs en tegen betaling van een extra 20 euro na afloop werd mijn prostaat heerlijk gemasseerd en trok ze mij gelijktijdig af. Dat ging zo heftig dat ik toen al wist dat een tweede keer er niet in zou zitten in een uurtje, ook door de flinke massage waarbij ze vaak tegen mijn pijngrens aan zat en soms er lichtjes overheen. Maar dat wilde ik ook en Kim kan dat prima doseren naar behoefte en vraagt ook af en toe of alles ok is. Ja dus haha.

Het uurtje af gemaakt met de massage waarbij ze echt geen plekje overslaat!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan