Recensie Kim, Spink Thai Massage 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

matthiaske

Wandelaar
Forumpionier
37
01/07/21
24
11
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/spink-thai-massage-vraag-naar-onze-promoties.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was al even geleden dat ik Spink Thai nog gepasseerd ben. Gebeld voor een afspraak en kon kiezen tussen Kim & Emy.
Kim is nog niet besproken op het forum, dus was even een wilde gok en Kim geboekt.
Denk dat de dame rond de 35-40 jaar is, in haar gezicht weinig tot geen rimpels maar met de uitstraling en het lichaam schat ik ongeveer deze leeftijd. Hier ook niet achter gevraagd.
De foto's op de website doen denken dat ze iets jonger is. Heeft nog redelijke (echte) borsten die wat hangen en een normaal lichaam met enkele kilo's te veel.
Toegekomen, € 70 gegeven. Hierna uitgekleed en direct gestart met een massage van de rug.

Redelijk veel verschillende massagetechnieken ondervonden, specifiek gericht op het ontspannen van de spieren. Het mocht met momenten iets harder maar ze heeft wel haar best gedaan en een of andere extra opleiding gevolgd. In vergelijking met sommige dames waarbij het gewoon een beetje wrijven is.
Na 30 minuten omgedraaid, weinig tot geen erotische spanning. Hierna begon ze met de benen te masseren met wat olie, af en toe haar vinger/hand laten passeren via mijn filou. Linker- en rechterbeen en hierna wat massageolie over de edelen delen. Voor ze hieraan begon vroeg ze of ik nog wat extra wou (waarschijnlijk BJ) maar dit geweigerd gezien het uur. Als ik extra wil, dan geef ik dit wel in het begin aan zodanig het niet 5 minuten voor € 50 extra is bijvoorbeeld.
Telkens met 2 handen, wat gestreel via/onder de ballen, hierna aftrekken. Niet het ordinaire machinale aftrekken maar wel met de nodige technieken waarna de zaadlozing binnen de 5 minuten al kwam. Mogelijks zelf sneller... Hierna nog kort handen/armen en klaar.
Gedoucht terwijl zij de kamer klaarmaakte en hierna terug vertrokken. Exact 1 uur binnen geweest.
 
Nogmaals bij Kim geweest, was de enige die nog vrij / aanwezig was net voor sluitingstijd.
Uiteindelijk € 30 bijbetaald voor een BJ zc met een finish waarbij ze mijn kontgaatje masseerde...
Vloog alle kanten uit, soit.. Erna mocht toch alles in het wasmachine dus zoveel kwaad kon het niet haha.
Ergens, goede massage en finish met BJ voor € 100. Maar voor € 100 kan je nog zoveel meer plezier krijgen. Is toch altijd een afwegen.

Over de dame zelf, lees m'n eerste recensie. Dame met wat extra gewicht, naturel grote borsten. Probeert haar best te doen om je goed te masseren met wat olie, handdoek, verschillende technieken. Is ook zeer stil tijdens de massage (vind ik wel prettig). Soit,... 't was toch een goede zaadlozing :)
 
Ben ook eens langs geweest bij Kim.
Net zoals Matthiaske al zei.
Ze ziet er ok uit. Geen fotomodel, gewoon goed.
Een paar kilo's teveel maar daar hou ik wel van.
Mooie borsten. Mooie kont.
Een goeie massage gekregen, weing geteased maar dat was ok.
Nadien kwam ze naast me liggen en mocht ik haar wrijven, likken, alles en overal. Dan een condoompje er op en na een paar standjes goed klaar gekomen.
Niet de rauwe sex als met Litta maar rustig genieten.
Voor mij voor herhaling vatbaar.
 
Ben ook eens langs geweest bij Kim.
Net zoals Matthiaske al zei.
Ze ziet er ok uit. Geen fotomodel, gewoon goed.
Een paar kilo's teveel maar daar hou ik wel van.
Mooie borsten. Mooie kont.
Een goeie massage gekregen, weing geteased maar dat was ok.
Nadien kwam ze naast me liggen en mocht ik haar wrijven, likken, alles en overal. Dan een condoompje er op en na een paar standjes goed klaar gekomen.
Niet de rauwe sex als met Litta maar rustig genieten.
Voor mij voor herhaling vatbaar.
Hoeveel betaalde je dan voor welke tijdsduur ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan