Recensie Kim, Utrecht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gelaarsde kat

Stamgast
251
17/10/21
246
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/9767560-kim
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs Kim bezocht, een leuke Zuid Amerikaanse dame die ontvangt in Utrecht.
De afspraak gemaakt via WA, dat ging vrij makkelijk en kreeg een locatie door in Overvecht. Ze ontvangt op dezelfde locatie samen met Perla (https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/4195539-perla). Kim is een leuke jonge dame met een knap koppie en lekker lijf. Niet superslank, maar met de juiste rondingen zeg maar. Het ontvangst is in een apartement dat duidelijk bewoond is. De kamer is wat rommelig maar verder wel schoon en er is een mogelijkheid om je even op te frissen.

De dame zelf is schoon en fris, en vriendelijk. Ze doet lekker mee en kan heerlijk (tong) zoenen, daarna begon ze mijn jongeheer te verwennen en deed dat meer dan prima. Ze heeft een heerlijk mondje en kan er goed mee overweg. De seks is overeenkomstig en goed te noemen, verschillende standjes, lekker strak poesje en mooie borsten om mee te spelen. Ze doet goed mee en als je haar op de goede manier aandacht geeft merk je dat ze het zelf ook lekker vind. Dat komt het geheel wel ten goede kan ik je zeggen.
Kortom een goede ervaring, geen klokkijkster of afwerker en was in totaal €80 kwijt voor een half uur, zonder bij te betalen. Ik begreep van haar collega dat ze binnenkort weer vertrekken richting thuisland en het was niet duidelijk of ze nog terugkomt. Dus mocht je haar nog willen bezoeken zou ik niet te lang wachten (alhoewel je het ook nooit zeker weet met deze dames ;))
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan