WHEM Kim, Woerden Sexjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, begin 2019 heb ik Kim eens op bezoek gehad. Ze was wat gehaast want na mij zou ze nog naar een vaste klant gaan. Die haast vond ik wat overdreven want we hadden anderhalf uur. Maar toen we na het douchen op bed belanden begon ze als een razende Roeland aan mijn pik te trekken en ondanks mijn verzoeken wat rustig aan te doen presteerde ze het om de kleine al binnen vijf minuten te laten spuiten. Daarna nog wat gekletst en mijn ongenoegen geuit, maar na 20 minuten was ze weer weg.
Nooit meer Kim voor mij.
 
Dank voor de reacties heren! De twijfel die er al was is hiermee toegenomen. Mocht ik uiteindelijk toch voor een date gaan zal ik zorg dragen voor een recensie.
 
Dank voor de reacties heren! De twijfel die er al was is hiermee toegenomen. Mocht ik uiteindelijk toch voor een date gaan zal ik zorg drageHin voor een recensie.
Een ding weet je zeker, langer dan 20 minuten is ze niet bij je Peter. Man, waar twijfel je over? Bel gewoon Jane uit Nijmegen bijvoorbeeld. Betrouwbaar en super duper geil. Geen euro weggegooid geld hoor.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan