WHEM Kimberley De Lier

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb van de week toch nog een positief bericht naar haar gestuurd en daar reageerde ze op. Toen via WhatsApp een afspraak gemaakt. Dat verliep helemaal soepel. Uiteindelijk heeft ze mij ontvangen. Ze is gezellig en praat (misschien te) veel. Ze kan naar mijn mening heerlijk pijpen. Ze is voor mijn de eerste dvp (doe het pas een half jaar) die ik tegenkomst die ook slikt. Ze heeft mij helemaal leeggezogen en dat heeft ze geweten. Ze zei: Dat was echt, echt heel veel. Ze vond het heerlijk en ik vond het heerlijk om het een keer meegemaakt te hebben. Voor mij een aanrader.
 
Vanavond een pijpdate met deze dame gehad. Contact via app ging makkelijk, kon binnen 2 uur komen. Mooie ontvangtslocatie. Dame is iets molliger dan op de foto's, dik gezichtje. Vriendelijk en praat idd een beetje (te) veel. Pijpen vond ik matig, heel oppervlakkig en eentonig, doet niets om orgasme uit te stellen. Eerst liggen, daarna zitten en toen staand. Maar ze bleef op precies dezelfde manier pijpen. Na een paar minuten begin je wel te merken dat ze wilt dat je klaarkomt. Wel mondje volspuiten en slikken. Geen zoenen, niet eens mijn ballen aangeraakt. Niet topless of sexy/geil. Absoluut geen herhalingsgevaar voor mij. Ze biedt veel meer dan pijpen maar daar heb ik geen ervaring mee...
 
Terug
Bovenaan Onderaan