Recensie Lolita/Kimberley, IJmuiden (voorheen Noordwijkerhout, Haarlem) 4,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dame al bezocht in 2008 of 2009, gebruikte toen al dezelfde foto's:ROFLMAO:. Ook toen was ze al duidelijk ouder dan 18, dame moet zeker begin 40 zijn nu. Misschien was Kimberley destijds nog wat onervaren, maar ik vond er weinig aan. Een lekker lijfje en zelf weinig actief/plezier, daarmee heb ik alles wel gezegd!
 
Inderdaad

//Edit mod: zonet hele rits berichten hier verwijderd. Gelieve te stoppen met slowchat mannen, en terug on topic te gaan!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben er een tijdje geleden weer geweest. Ontvangst locatie was perfect. Wederzien zoals altijd warm en fijn. Ik ken Kimberly nu al erg lang, vanuit de tijd van nabij haarlem. ik heb altijd alleen een bj ontvangen en die is heerlijk. Ze is in Nederland nog tot medio maart begreep ik.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Al een paar jaar had ik zin om een keer met Kimberley een uurtje door te brengen. Haar filmpjes en foto's spraken mij erg aan. Lekker petite en een gewillige pijpster. Deze maand eindelijk de stoute schoenen aangetrokken. Wat ik persoonlijk minder vind, is dat de afspraak dagen van te voren gemaakt moet worden, in mijn geval zelfs een week van te voren. Daar kan Kimberley natuurlijk niks aan doen, haar agenda loopt gewoon snel vol. Een heel groot voordeel is dat wanneer je er bent je niet het gevoel hebt dat het lopende band werk is, ze neemt echt de volledige tijd voor je en zorgt ervoor dat ze fris en schoon de deur voor je opent.

Bij aankomst in de straat even appen voor het huisnummer. Makkelijk te vinden en als de deur opengaat staat er een heerlijk mooi vrouwtje in de deuropening. Heel vriendelijk. Ze stelt je op je gemak en biedt wat te drinken aan. Als het werk gaat beginnen, wil ze graag dat zij jouw kleren langzaam uittrekt en ondertussen begint ze met heerlijk pijpen. Dat kan ze zeer goed. Langzaam, met veel gevoel. Je merkt dat ze het zelf ook lekker vindt.

Het uurtje is vooral besteedt met pijpen en standje 69. Na de eerste ronde, ik wilde over haar gezicht klaarkomen, maar ze liet me uiteindelijk in haar mond klaarkomen, heb ik een lekkere massage gehad. De tweede ronde wat standjes afgewerkt en weer lekker gepijpt. Helaas was het uurtje net te snel afgelopen voor een tweede ontlading.

Het enige wat het voor mij helemaal af zou maken, is als ze ook zou tongzoenen. Dit doet ze niet. Al met al ga ik zeker een keer op herhaling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan