Recensie Kimberly, Amstelveen 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CityGuy

Newbie
21
20/08/21
20
4
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/590173-kimberly
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het bezoek aan Kimberly was mijn eerste ervaring met erotisch masseren. Had haar gekozen vanwege de positieve ervaringen die ik hier en op de andere reviewsites heb gelezen. Ze ontvangt in een heel mooi appartement in Amstelveen. Ze vraagt je wel een aanbetaling van 30 euro, maar gezien de ervaringen van anderen durfde ik dat wel aan. Ze geeft je door waar je precies moet zijn zodra je in de straat bent.

Kimberly is echt een prachtige dame, de foto's die je op haar site kunt vinden kloppen zeker. Ze droeg een prachtige outfit en je kunt duidelijk zien dat ze aandacht besteed om er tip-top uit te zien. Omdat dit voor mij een nieuwe ervaring was, was ik behoorlijk zenuwachtig, maar ze weet je snel op je gemak te stellen.

Na het douchen begonnen met de massage. Die was best goed, laten we zeggen een ontspanningsmassage waarbij je wel echt voelt dat al je spieren goed worden gemasseerd. Een stevige massage zou ik het niet willen noemen. Tussendoor al wat teasen, wat ze goed wist op te bouwen. Ook wat body-to-body, wat ik persoonlijk niet heel speciaal vond.

Na het omdraaien vond ik dat ze vrij snel begon met de zogenoemde Lingam massage. Ik had nog wel graag de kans gehad om wat meer van haar lichaam te genieten. Na het omdraaien zat ze op haar knieen naast me op het bed, maar had graag nog wel wat meer body-to-body willen zien. Ik weet niet of ze dat altijd zo doet (ben benieuwd om dat van jullie te horen). Misschien kwam het ook omdat ik wat ongemakkelijk en gespannen was omdat dit mijn eerste ervaring was.

De Lingam massage zelf was ongekend. Ze beheerst het edgen fantastisch en ze voelt echt heel goed aan wanneer ze even rustig aan moet doen of gaat expres nog even door als je bijna komt, maar weet dan weer net op tijd te stoppen. Uiteindelijk spetterend klaargekomen.

Voor mij persoonlijk niet zo'n hele hoge herhalingskans omdat ik het body-to-body werk aan de voorkant miste en je voor haar tarief kun je ruim twee keer naar een thaise salon. Maar spijt dat zij mijn eerste ervaring was in deze wereld heb ik zeker niet en als je benieuwd bent naar een massage met Edging zou ik zeker eens een bezoek brengen.
 
Bij de aanbetaling wat voor omschrijving staat er dan op je afschrift ? Dat weerhoudt mij een beetje om af te spreken. Wil weten of dat veilig is.
 
Bij de aanbetaling wat voor omschrijving staat er dan op je afschrift ? Dat weerhoudt mij een beetje om af te spreken. Wil weten of dat veilig is.
Ze doet dat via een Tikkie. Op je afschrift staat daardoor gewoon "ABN AMRO Bank". In de beschrijving van de betaling heb ik niet echt iets identificerends kunnen ontdekken.
 
Ben benieuwd of jij meer body-to-body actie gaat zien aan de voorkant. Dat zou het echt helemaal af maken voor mij. Wil je hier je ervaring delen na je bezoek?
Sorry Kimberly, was cynisch bedoeld. Je denk toch niet dat ik ga aanbetalen voor ook nog eens een matige dame? :)
 
Sorry Kimberly, was cynisch bedoeld. Je denk toch niet dat ik ga aanbetalen voor ook nog eens een matige dame? :)
Oh, lol, het cynisme had ik niet helemaal opgepikt :ROFLMAO:
Ik zou haar zeker geen matige dame willen noemen, wat ze wel doet doet ze namelijk uitstekend
Maar inmiddels weet ik dat er adressen zijn met een betere prijs/kwaliteit verhouding zullen we maar zeggen
 
Ben ik de enige die het raad vind dat je verplicht via tikkie moet aanbetalen? Aanbetalen mag niet via paypal of een paysafecard maar verplicht via tikkie. Ik bedoel ze heeft gelijk al je gegevens mocht een keer belastingdienst haar willen controlen hebben zij ook jou gegegevens. Ik vind het heel erg bijzonder.
 
Ben ik de enige die het raad vind dat je verplicht via tikkie moet aanbetalen? Aanbetalen mag niet via paypal of een paysafecard maar verplicht via tikkie. Ik bedoel ze heeft gelijk al je gegevens mocht een keer belastingdienst haar willen controlen hebben zij ook jou gegegevens. Ik vind het heel erg bijzonder.

Nee, je bent niet de enige : https://www.girlsreview.nl/threads/tamara-amstelveen.4296/

Ik vermoed dat ze het prettig vindt om voordat je binnen bent al je naam, rekeningnummer en plaats te kennen. Volgens mij is ze er ook pas later mee begonnen en kon je vroeger wel gewoon als nieuwe klant terecht. Enfin, haar goed recht, mijn eurootjes vloeien elders en als ik bovenstaande recensies lees, mis ik ook niets.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/590173-kimberly
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op basis van bovenstaande bevindingen zeer nieuwsgierig afgereisd naar het verre Amstelveen. Was het de moeie waard? Jazeker!

Kimberly reageerde snel op mijn berichtje en nadat ik een aanbetaling had gedaan kreeg ik de straatnaam toegestuurd en eenmaal aangekomen vraagt zij om een foto van de straat te maken. Normaal gesproken betaal ik niet op voorhand maar aangezien hier werd gemeld dat dit haar handelswijze is heb ik het gewoon gedaan.

Kimberly is een mooie exotische vrouw. Vriendelijk en goedlachs bij een klik. Die klik hadden wij gelukkig. In een schoon en mooi appartement ontvangt zij haar klanten en aangezien ik een klein beetje gespannen was nam zij dat direct weg door gewoon haarzelf te zijn.

Nakend op bed masseerde zij alleen mijn voorkant omdat ik gekozen had voor de lingam + edging 30 minuten voor 100 euro.
Kimberly heeft ervaring en dat merk je. Ik voelde mij een koning op haar bed. De 30 minuten waren helaas te snel om en mijn orgasme was er één voor in de boeken. Ze heeft een prachtig slank lijf waarmee ze voordat het edgen begon over mij heen kronkelde.

Ik mocht na mijn explosie nog even blijven liggen en Kimberly kletste gezellig over van alles. Mede hierdoor kreeg ik een GFE gevoel bij haar.

Zeer tevreden verliet ik haar appartement om de terugreis lekker nagenietend de files in te duiken.

Mocht je dit lezen Kimberly: je bent een kanjer en tot snel!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik schreef eerder dat ik o.b.v. de berichten kennelijk niets miste door haar niet te bezoeken.
Recent heb ik Kimberly in Amersfoort toch ontmoet. Eerder wel iets gemist, blijkt.
Bij La Femme(s), en ja ik weet wat wel het correcte meervoud in het Frans is, huurt ze tegenwoordig geregeld een kamer, waardoor ook zonder verstrekking van je persoonlijke gegevens de Kimberly Experience mogelijk is.
Dat is niet louter een wervende advertentietekst. Ze biedt deze wel degelijk, zij het tegen een fors tarief.
Knappe, leuke, lieve dame die de technieken waarmee ze adverteert goed beheerst.
Het blijft moeilijk te duiden of het een kunstje is of oprecht, de cynicus zal altijd voor het eerste opteren.
Maar als je je eraan over wilt geven, rijd je als voorgaande recensent meldde, wel in een fijne gemoedstoestand naar huis.

Beste edging ever? Nee, maar goed genoeg en door het totaal pakket, de glimlach waarmee je naar buiten stapt en het feit dat ze iets langer dan gemiddeld door je gedachten blijft spelen, absoluut aanbevelenswaardig!

P.S. Niets dan lof over het verbouwde HM en de nieuwe gastvrouw/eigenaresse daar,
 
Ik kan de positieve ervaringen met Kimberly alleen maar onderschrijven! Zij heeft me mijn eerste b2b- ervaring gegeven. de eerste keer nog bijna alleen aan de achterkant en de voorkant vooral edging, maar toen al was ik zwaar onder de indruk van haar aanrakingen, lieve persoonlijkheid, knappe gezicht en prachtig slanke lijf en heb ik 3/4 jaar verlangd naar de volgende afspraak. Die kwam er uiteindelijk en was nog fijner en intenser dan de eerste met nu ook meer b2b aan de voorkant waardoor ik aan haar moest vragen of ik droomde 🥰(en een enorm fijne, krachtige ontlading kreeg).
Voor mij heel verleidelijk om stiekem een beetje verliefd op te worden.
Ook de nazorg, hygiene en gevoel van 'klik' (ookal is dat en blijft ze professioneel) is heel prettig. Een vrouw en ervaring die ik niet snel zal vergeten.
Ben nog niet in Amersfoort geweest, maar dat ga ik zeker nog doen.
 
Bj La Femme(s), en ja ik weet wat wel het correcte meervoud in het Frans is, huurt ze tegenwoordig geregeld een kamer, waardoor ook zonder verstrekking van je persoonlijke gegevens de Kimberly Experience mogelijk is.
Kun je dat toelichten? Ik zat op de site te snuffelen en zag dat daar ook aanbetaling wordt gevraagd of ben ik nu abuis?
 
Ben 2x bij haar geweest.
De eerste keer in Amstelveen en onlangs in Amersfoort.
De eerste keer was het super. De 2e keer leek t wel n toneelstuk op de automatische piloot.
Her blijft mensenwerk.....
Maar nooit hoeven aanbetalen!
 
Ben gisteren bij Kimberly geweest ik denk dat ze sinds kort verhuist is want ik was in Amsterdam in een heel net maar klein appartement.
Het is een mooie en aardig meisje die je erg op je gemak stelt en het masseren is lekker maar voor een massage niet goed , de lingam daar en tegen is perfect ze kan het goed en het teasen is geweldig , ik kwam met een enorm orgasme klaar ik heb haar uitgebreid bedankt en hoefde niets aan te betalen !
Of ik nog eens terug ga weet ik niet , ik miste ook iets maar kan niet goed zeggen wat!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben 2x bij haar geweest in zomer/najaar 2022. Ze reageert snel op via de app en ontvangt in Amsterdam in een appartement. Vriendelijk meisje. Massage was oké maar het teasen en hoogtepunt goed!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/590173-kimberly
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Uit nieuwsgierigheid zelf maar eens kimberly bezocht.
Nette appartement in een buitenwijk in Amsterdam, genoeg parkeerplaatsen maar wel voor 10 euro per uur..

Kimberly is een leuke vlotte jonge dame met een gezellige babbel, je komt er binnen alsof je elkaar al jaren kent.

Fijne massage gehad die eerst in de douche begon en vervolgens op bed verder ging.
Ben zelf niet van de harde broodkneed massages dus ik vond de wat zachtere massage eigenlijk wel erg aangenaam.
Lingam gedeelte was erg fijn, ze weet het goed uit te stellen en doet plagerig en wat lacherig mee wat voor een gezellige sfeer zorgt.
Achteraf een beetje spijt dat ik niet voor 1,5 uur heb geboekt.
Voor lingam/edging liefhebbers echt een aanrader, voor de mensen die van een echte stevige massage houden is ze misschien iets te teder.

Als ik een minpuntje zou moeten geven zou het douche massage gedeelte net iets langer mogen.

Voor mij zeker een plekje waar ik weer een keer heen zou gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan