Recensie Kimberly, Park 118, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Toemaar44

Wandelaar
38
10/12/21
41
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/kimberly/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijdje geleden ben ik voor het eerst op bezoek geweest bij Park.
Had van tevoren gebeld of Kimberly beschikbaar was (ik was heel dicht in de buurt); hun antwoord : kom maar, ze is vrij.

Discreet, goed toegankelijk huis.
Kimberly kwam zich voorstellen en ik was zeer tevreden. De gastvrouw kwam daarna vertellen dat Kimberly ook wel met mij wilde verpozen.
Eerst een wasje en daarna kon het beginnen.
Wat er feitelijk allemaal gebeurd is laat ik aan jullie fantasie over; maar ik was tevreden en met een big smile en een goed gevoel verliet ik het pand weer.

Tot slot : er was met haar ook gewoon te praten (in het Nederlands / Caribisch dus) over andere zaken dan enkel sex.
Gewoon gezellig.
 
Een tijdje geleden ben ik voor het eerst op bezoek geweest bij Park.
Had van tevoren gebeld of Kimberly beschikbaar was (ik was heel dicht in de buurt); hun antwoord : kom maar, ze is vrij.

Discreet, goed toegankelijk huis.
Kimberly kwam zich voorstellen en ik was zeer tevreden. De gastvrouw kwam daarna vertellen dat Kimberly ook wel met mij wilde verpozen.
Eerst een wasje en daarna kon het beginnen.
Wat er feitelijk allemaal gebeurd is laat ik aan jullie fantasie over; maar ik was tevreden en met een big smile en een goed gevoel verliet ik het pand weer.

Tot slot : er was met haar ook gewoon te praten (in het Nederlands / Caribisch dus) over andere zaken dan enkel sex.
Gewoon gezellig.
Had haar ook al eens bezocht, wat langer geleden, wel leuke meid, maar mocht helaas niet op haar tepels zuigen, en die zijn best groot, had me daarop zo op verheugd :)
 
Ik was bij Kimberly afgelopen weekend en ze heeft inderdaad geweldige Borsten en ik was 2 uur bij haar, het was onzettend leuk en zeker gezellig en Sex was geweldig met Kimberly ik ga zeker terugkomen bij Park 118 wat een vrouw is dit 🤩
 
Ik was bij Kimberly afgelopen weekend en ze heeft inderdaad geweldige Borsten en ik was 2 uur bij haar, het was onzettend leuk en zeker gezellig en Sex was geweldig met Kimberly ik ga zeker terugkomen bij Park 118 wat een vrouw is dit 🤩
Ja maar op die knoppen zuigen was een no-go! nu wel dan? was allemaal erg gevoelig door de piercings bla bla ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan