WHEM Kimmetje Zwolle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tis der toch van gekomen 😊 van de week gemaild en haar vanochtend bezocht voor een pijpdate zc. Afspreken ging vlot en makkelijk via app ( na eerst mailen ). Leuke dame niet super knap maar voor een snelle date prima 😌, huis was wel wat rommelig. Denk niet dat ik snel weer ga ( dan is er in Zwolle meer/leuker aanbod )
 
Je schrijft niet super knap zeg maar gewoon girl next door?
En hoe zag ze eruit kwa postuur
Pijpen kan ze dat wel een beetje goed lijkt mij ook wel wat maar wil dan toch proberen een half uur te gaan eerst lekker klaar laten pijpen en daarna nog even lekker doggy nemen kont ziet er op de foto wel oké uit
 
Hoi nieuw hier, denk laat ik toch eens een reactie plaatsen omdat ik naar aanleiding van dit topic naar haar toe ben gegaan.

Ik heb een poosje geleden Kimmetje bezocht. Spontane meid maar niet echt knap. Beetje stevig klein onderbuikje. BH bleef aan. Kan lekker pijpen neuken is een beetje passieloos. Huis is rommelig of gewoon vies te noemen. Zei rook wel schoon. Kwartiertje is snel, maar oké prima. Voor mij geen herhaling
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan