WHEM Kimmie, Ede, sexjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Met de nieuwe SJ website werk de link helaas niet meer. Ik denk dat het om deze: Kimmie, Ede gaat.

Bij het checken van het telefoonnummer kwam ik wel een commentaar tegen"Nie best". Heb verder geen contact meer met haar opgenomen, een gewaarschuwd mens telt voor twee....
 
Oke dan 100 ,

Ben er eind November een keer geweest voor een half u ( kosten 150 alles zonder ) . Bij binnenkomst even kennismaken 3 kussen waarna we naar boven zijn gelopen . Was een ruime schone kamer met een hoog bed even afgerekend & de pret kon beginnen . Ze is erg gewillig en doet eigenlijk alles wat je zegt heb haar heerlijk gebeft & gevingerd waarna ze zelfs spuitend klaarkwam daarna lekker op der rug gelegd en lekker volgepomt als ze weer adverteert ga ik denk ik nog wel een keer langs
 
Oke dan 100 ,

Ben er eind November een keer geweest voor een half u ( kosten 150 alles zonder ) . Bij binnenkomst even kennismaken 3 kussen waarna we naar boven zijn gelopen . Was een ruime schone kamer met een hoog bed even afgerekend & de pret kon beginnen . Ze is erg gewillig en doet eigenlijk alles wat je zegt heb haar heerlijk gebeft & gevingerd waarna ze zelfs spuitend klaarkwam daarna lekker op der rug gelegd en lekker volgepomt als ze weer adverteert ga ik denk ik nog wel een keer langs
Hoe zag ze eruit? Slank, curvy, mollig of .....?

By the way, een 'echte' Review kun je maken door een nieuw onderwerp te starten en op de Review knop te drukken. Voorkomt allerlei vragen als, hoe zag ze eruit hoeveel sterren geef je haar voor wat je gedaan hebt etc.

Het is een leuke geste naar de dame en maakt het overzicht voor ons (wandelaars) wat completer.

Mocht je hier problemen mee hebben laat maar weten via PM dan help ik je wel.
 
Ben er ook eens geweest . Ze doet het wel goed . Klein dingetje vind ik , dat ze licht naar zweet rook . En die mislukte Botox lippen . Vind ik niet zo aantrekkelijk . Maar ieder zijn ding
 
Terug
Bovenaan Onderaan