Recensie Kinga, Nightlifeclub, Nieuw Beerta 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 904

Newbie
Forumpionier
7
07/07/21
7
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://nightlifeclub.nl/dame/kinga/
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs op bezoek geweest bij de Nightlifeclub. Dit was vroeger Goldrianda. Nette ontvangst, keuze uit twee dames. Kinga is oost europees, vriendelijk koppie en een aardige inzet. Zoenen deed ze niet, verder niet spectaculair, maar een beetje plichtmatig . Wel erg netjes en schoon. Gezien de beperkte keuze in het Noorden zeker niet de slechtste.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://nightlifeclub.nl/dame/kinga/
Totale kosten (in euro)
85
mijn eerste recensie op dit forum. In de hookers tijd veel gewandeld, maar een flinke tijd gestopt. Om te beginnen dus een bezoekje aan de Nightlifeclub te Nieuw Beerta. Prima discrete parking, na aanbellen binnengelaten door een wat onverschillige dame. Je komt eerst door een donkere gang die uitmond in het club gedeelte. De dames komen allemaal in één keer naar binnen.
Kinga keek me diect aan met een lach, dus de keuze was snel gemaakt. Het is de dame van de foto's. Na afrekening bij de balie naar een nette kamer. Gestart met een wasbeurt en daarna wat aardige sex. Beetje plichtmatig, geen zoenen, beperkte communicatie, maar wel een mooi lichaam. Gezien de prijs een prima half uurtje, maar ik denk dat ik de volgende keer toch een andere dame uitzoek. Het aanbod is wel ruim met 6 dames aanwezig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan