Kinga

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn ook dagen dat ze niet helemaal van tevoren volgepland is. Dan heb je kans om ter plekke een afspraak te maken. Ze houdt zich dan netjes aan de volgorde waarin mannen haar aanspreken. Minimale kamerduur is nog steeds 1 uur.
 
Kinga is er volgende week weer!
Ik denk dat ik volgende week donderdag voor de eerste keer naar SS ga. Ik hoop dat ik ze daar kan strikken maar als ik Kinga als mijn eerst dame neem voor een uur denk ik dat mijn kruit waarschijnlijk al na zo'n 10 á 15 min. zal verschoten zijn. Zou ik haar op één of andere manier kunnen "reserveren" voor na de middag of zo? Zodat ik meer van haar kan genieten. Dan kan ik eerst met iemand anders voor een half uurtje "in de mood" geraken en wat relaxen.
 
Ja hoor. Je moet haar dan 's morgens aanspreken. Vaak drinkt ze eerst een koffie buiten. Ze maakt de afspraken strikt op volgorde. Dus degene die het eerst bij haar is mag eerst, maar je kunt dan ook een afspraak met haar maken voor later op de dag. Zij zal dan wel een voorstel doen voor de tijd. Je zult bij de receptie even naar haar moeten vragen. Als je pech hebt is ze al volgeboekt. Er zijn wat mannen die urenlange afspraken met haar maken. Gewoon proberen, wie niet waagt die niet wint. Ze maakt alleen kamers van minimaal een uur. Het kan ook dat ze later op de dag beschikbaar is. Je kunt haar vinden in de bar bij de hoge tafel die het verst van de danspaal is verwijderd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan