WHEM Kinky, Jackie, utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
heb contact met haar gehad maar dat werd op 1 of andere manier afkapt na een paar reacties helaas. Ze kwam via de app heel echt en eerlijk over leuke meid om te zien op de foto maar helaas is het niks geworden. Hoop dat jij beter geluk hebt!
 
Graag reageer ik, Jackie, hier zelf ook even op ;).
Zoals misschien begrijpelijk gebeurt het inderdaad wel eens dat contact stopt tijdens een chat. Omdat ik bijvoorbeeld even bezig ben met mijn privéleven en daar dan prioriteit naar gaat. Soms gebeurd het ook dat ik tijdens een chat merk dat het niet veilig voelt doordat de communicatie niet fijn/respectvol verloopt. Een ben een vrouw die alles zelf doet en regelt. Hierdoor is mijn intuïtie dus mijn beste partner in crime.
Het kan natuurlijk ook zijn datik een app gesprek uit het oog en verloren; mijn telefoon krijgt een hoop berichten binnen en ik hecht zelf veel waarden aan een goed gesprek voordat we elkaar zien, zodat we weten wat we kunnen verwachten van elkaar en we het dus veilig en fijn houden.
Het enige wat ik kwijt wil over mijn prijzen die ik hanteer; activiteiten die de moeite waard zijn hebben een prijs; oppervlakkig contact kan je inderdaad een stuk goedkoper krijgen en daar wens ik je, oprecht, veel.pelzier bij :).
Je kan me bij twijfel ook bellen, denk namelijk dat je meer hebt aan mijn antwoord over mijn beweegredenen wat ik zelf aan je geef, ipv dat je dat leest van andere die het ook niet weten ;)

Dus ik hoor vooral graag van je bij intresse voor mij advertentie 💃🏼
 
Terug
Bovenaan Onderaan