WHEM Kinky Kath, Enschede - sexjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben bij haar geweest zie hieronder een beschr van de sessie veel lees plezier
Toen ik bij haar aan kwam kreeg ik eerst een korte rondleiding door haar speelkamer, deze was erg uitgebreid ingericht met alles er op en er aan. Vervolgens moest ik mij uit kleden en op een stoel gaan zitten en het afgesproken bedrag naast me op het tafeltje leggen. Hier moest ik wachten tot zij binnen kwam, ondertussen keek ik nog eens goed om mij heen en zag allerlei spullen hangen waarvan ik dacht als ze die maar niet gaat gebruiken.

Even later kwam ze binnen en moest ik gaan zitten op een gynaecologenstoel waar ik op werd vastgebonden en geblinddoekt . Nu kon de sessie dus echt beginnen. Aller eerst begon ze mijn jongeheer schoon te maken om vervolgens alle haar weg te halen. toen dit gedaan was werd de blinddoek afgedaan. Ze vroeg mij of ik wel eens een ervaring had gehad met sounds, dit had ik en gaf dus aan dat ik wel eens een siliconen sound had ervaren. "Dan gebruik in een metalen, die is lekker koud" zij ze en er werd een dunne sound m'n plasbuis in gebracht deze werd al snel vervangen voor een grotere gevolgd door een nog grotere om te eindigen bij een sound van 11 mm. Vervolgens werden mijn jongeheer en ballen goed afgebonden met een stuk touw en vroeg ze of ik ervaring had met anale stimulatie dit had ik niet dus zou ze rustig aan beginnen. Dit deed ze ook echt eerst rustig kietelen aan de buitenkant en vervolgens met een vinger naar binnen. Hier begon ze met het kietelen van de prostaat en vroeg of ik dat lekker vond. Het beviel mij wel en dus werd de vinger vervangen door een klein vibratortje en begon zij even met m'n jonge heer te spelen tot deze goed hard was. hierna maakte ze me los en moest ik verplaatsen naar een tafel.

Toen ik op deze tafel lag werd ik opnieuw vastgebonden en geblinddoekt want zij moet even wat voorbereiden wat ik niet mocht zien. Kort hierna werd de blinddoek afgedaan en bleek zij boven mij te staan en begon ze over mij heen te plassen. Toen ze klaar leek te zijn verplaatste ze zich zo dat ze boven mijn mond hing en moest ik haar schoon likken (lekker hoor). Tijdens het likken bleek dat ze toch nog niet klaar was en ging ze verder met plassen dit keer dus vol in m'n mond. Nu was ze wel echt klaar en stapte ze van mij af om even wat spullen te pakken. Dit bleek een gag met dildo en een Magic wand te zijn. Je raad het al die gag werd in m'n mond gestopt en ze ging weer boven mij hangen. Ze droeg me op dat zodra ze het aan gaf ik haar moest vingeren, dit natuurlijk trouw gedaan. Na haar even gevingerd te hebben stopte ze de dildo bij zich naar binnen en moest ik haar neuken door m'n hoofd op en neer te bewegen. Na een tijdje drukte ze mij naar achteren en ging nog even lekker zitten en stapte daarna van mij af en ik moest mijzelf aftrekken. Ze bleek nog een verassing te hebben, een volle kan inmiddels koud geworden plas. Deze goot ze langzaam over mij heen tot het moment dat ik klaar kwam en de hele kan in eens werd omgekeerd en ik schrok van de plotselinge kou over m'n lichaam. Hiermee kwam de sessie en einde en kon ik mij gaan douchen op vervolgens weer naar huis te gaan.

Al met al een leuke eerste ervaring met een Meesteres.
Zeker voor herhaling vatbaar.
 
hoi mannen ,

ik ben ook van plan om met deze mrs af te spreken.
heb al app contact gehad met haar.
maar een tijd dat we beide konden hebben we nogniet gevonden ze is blijkbaar druk.
zal mn resencie hier plaatsen als het tot een sessie is gekomen.
ik hoop dat ze volgend weekend kan.
 
Ik ben er een keer geweest, was niet de allerbeste sessie ooit, maar desalniettemin de moeite waard. Is een aantrekkelijke verschijning met veel ervaring, wat je gelijk merkt.
 
hoi

ik ben van de week bij deze mrs geweest.
het is een super mooie dame vol met tattoos over de sessie kan ik kort zijn.
ik vind het persoonlijk niet zo heel denderent
beetje een riedeltje wat ze afspeelt.
en niet echt een dominante sessie.
voor mij geen herhaling.
 
Vandaag een bezoek gebracht aan Kath. Was
Zenuwachtig. Totaal geen ervaring hiermee. Maar wilde het perse eens meemaken. En dat beviel super. Kath is een beeldschone vrouw, mooi figuur met heerlijke borsten. Voor een eerste keer heeft ze me echt "lief" behandeld. Van compleet vastgeketend tot een strapon en van een milkmachine tot aan een urinebuis. Kortom een heerlijk bijzonder maar top uur gehad. Voor iemand die die niet kent maar het eens wil meemaken absoluut een aanrader. Mij ga je er zeker vaker zien. En dan langzaam uitbouwen en kijken waar mijn grenzen liggen.

Dank je Kath.

Tot snel
 
Na meerdere ontmoetingen afgelopen weekend een mindere ervaring met haar gehad.
Had afspraak gemaakt waar ze op terug kwam dat het niet door kon gaan. En afgesproken het 1 dag op toeschrijven . Maar saar is het nooit mee van gekomen. Snap niet helemaal waarom ze niet reageerde. Misschien iets prive tussen gekomen. Dat hoop ik dan maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan