Kinky milf 40+

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sir cumalot

Stamgast
Forumpionier
766
01/07/21
2.524
20
Iemand die ervaring heeft met dit type dvp? Het liefst kinky en dominant ingesteld. Het zuiden van het land zou fijn zijn maar voor een goed adresje wil ik wel een stukje rijden.
 
Vroeger zat Carmen soms in Amsterdam (singel gebied) ben daar 1 x geweest. Prima ervaring. Tegenwoordig zit ze veelal in Haarlem.


 
Jay in Rotterdam , 41 jr

zie haar link naar dates voor een uur .
Wapdates ook mogelijk , zie de extra link.

Onderstaand de link naar mijn recensie :


 
Ik heb er wel een voor je, zelf een leuk uurtje gehad, voorbind sex en alles is mogelijk alleen erom vragen, anaal zit in het pakket erbij, net zoals je wild zonder kapotje tijdens mijn bezoek. Is van Russische komaf, spreek Engels met een grappig accent, heeft er een handje van over om spraak berichten te sturen via WhatsApp. is na lange afwezigheid nu weer aanwezig.

 
Kijk ziet er goed uit! Is ze ook een beetje dominant of heb je daar geen ervaring mee?
Ik zou zeggen ,bekijk foto twee maar eens.
Nee zelf geen ervaring mee, maar een van mijn laatste berichtjes tussen ons was mijn vraag of er ook strape-on mogelijk was , werd met hoofdletters YES geantwoord.
Uiteindelijk toch niet doorgegaan, mede vanwege dat de dame druk bezet is volgens mij.

Maar let op ,in de tijd dat ik haar bezocht heb is het overal betaald parkeren, centrum Tilburg. van in de morgens 8 tot in de nacht 2 uur, dus eigenlijk altijd.
 
Vroeger zat Carmen soms in Amsterdam (singel gebied) ben daar 1 x geweest. Prima ervaring. Tegenwoordig zit ze veelal in Haarlem.


Ik wil jullie feestje niet verpesten maar dit is geen geboren vrouw.
 
Hoi heeft iemand ervaring met Isabel? Ik ben niet van de bdsm maar haar foto's spreken me erg aan!

Isabel is wat mij betreft een topper.
Met het verstrijken der jaren is Isabel steeds beter geworden, zij weet zich om te zoveel tijd steeds opnieuw uit te vinden.
In 1994 zagen wij elkaar voor het eerst, toen zij als slavin werkte bij Domination Palace te Valkenswaard.
Rond 1996 heeft zij gewerkt als meesteres in Huize Rachel te Kerkrade, toentertijd was Isabel een "mean Bitch". Met een oogopslag kon zij je alle hoeken van de kamer laten zien.
Isabel is verbaal sterk en kan mindfucken als de beste.
In/rond 1998 is zij vanuit haar huis in Venlo gaan werken en dat doet zij nog steeds met verve en veel (gemeen) plezier.

Isabel is een ervaren begripvolle Domina, bovenal een empathische vrouw.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan