Recensie Kinkygirl Alesia - SM Studio Amersfoort - Soesterweg 271 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johnny Walk

Meubelstuk
2.566
22/09/22
1.703
5
Kinkygirl Alesia
Roemeense
27 jaar
Blondine/donkerblond
Slank
1.75m
Bruine ogen
B-cup echt
Engels sprekend
Www.smstudio-amersfoort.nl
Www.kinkyladyalesia.nl
Www.twitter.com/KinkygirlAlesia
Www.kinkydevils.nl/kinkygirl-alesia/

Bij deze kinky schoonheid vandaag geweest, ze is weer terug van vakantie. Had haar al paar x bezocht eerder, maar toen kende ik dit forum nog niet.

Leuke kinky meid en goed uitziend. Opwindend teasingspel en ik vroeg nog voor deel trio met bekende Mrs. Vernice er naast, maar die was zoals zo vaak al volgeboekt. Maar dat mocht de pret niet drukken. Goed fetishspel met o a. Haar hoge laklaarzen, tepelspel en anaansoel met opblaasbare buttplug en strap on dildo. Ben blij dat ze terug is en morgen ook nog Mrs. Michela terug en vrijdag kinkygirl Carina, dan is het Roemeense top kinkygroepje weer compleet😃
 
Met deze dame had ik een jaar of 2 geleden een eenmalige ontmoeting. Ze deed zich toen voor als meesteres. Dame toonde uitsluitend desinteresse. Is volgens mij compleet ongeschikt voor dit vak. Heb nooit eerder zo'n nare ervaring in deze business gehad. Moeilijk voor te stellen dat ze het andere klanten wel naar hun zin kan maken.
 
Het is voor mij een tijd geleden dat ik bij haar ben geweest. Voor mij deed ze zich altijd voor als een kinkygirl niet meesteres. Zelf vind ik haar een pracht vrouw. Ze kan heerlijk kijken, met een meesteres/kinkygirl heb je een klik of niet. Wij hebben het altijd erg gezellig, maar als je net wat strengere dame wil is ze niet degene die je zoekt. Voor een kinkygirl is het precies goed. Ze is vaak op vakantie/terug in Roemenië. Zou haar graag weer eens zien
 
et deze dame had ik een jaar of 2 geleden een eenmalige ontmoeting. Ze deed zich toen voor als meesteres. Dame toonde uitsluitend desinteresse. Is volgens mij compleet ongeschikt voor dit vak. Heb nooit eerder zo'n nare ervaring in deze business gehad. Moeilijk voor te stellen dat ze het andere klanten wel naar hun zin kan maken.
🤣🤣🤣 daarom staat ze op de zesde plaats als beste meesteres van België en Nederland
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze staat ook nergens als Meesteres, nooit geweest ook, zie zelfs haar eigen website waar het woord Meesteres niet in de url zit
Destijds dus wel. Het ging me ook niet om kinky girl vs. meesteres: de dame was niet mooi, kon toen niet eens normaal praten vanwege haar dik opgespoten lippen. Ze toonde geen enkele interesse in waar ze mee bezig was. Nog steeds mijn slechtste ervaring met een dvp ooit.
 
Ik heb met deze knappe meid toch weer een lekkere erotische kinky sessie gehad. De chemie en klik is tussen ons goed. Met Carina heb ik dat nog meer maar die komt deze week gelukkig weer terug van vakantie.

Alesia zag er kinky en oogverblindend uit in haar hoge rode laklaarzen. Geil teasingspel als start waarna ze overging op pegging op de grote bok voor de spiegel. De poppers gaven de bekende extra rush. Op bed gingen we door met whoreshipping van haar mooie body, en uiteindelijk sloten wexaf met een relaxte fisting dit keer😁
 
Zelf ben ik ene liefhebber van wat kinky spelletjes en hoef ik geen harde SM en dan ben je bij Alesia aan het goede adres. Ik heb een heerlijk uurtje met haar gehad waarin ze aan al mijn vooraf gestuurde wensen had voldaan. Mijn Nylonfetish kwam aanbod en ik mocht haar heerlijke lichaam body worshippen. Van haar heerlijk lange benen tot haar heerlijke kontje. Hmmm een genot om te verwennen. Daarna vingerde ze mij om me klaar te maken voor haar strapon. Met verschillende formaten in verschillende standjes genomen. Het was een genot! En het leuke van Alesia is is dat ze het op een erotische manier doet waarbij het lijk op een soort GFE zonder dat je bij haar intiem gaat. Ik vond het erg opwindend en heb er van genoten!

Eind september is ze weer terug in Amersfoort!
 
De bejubelde Alesia van het overbejubelde Roemeense Trio is weer terug.

Ze begon haar carriere met Pijpen/Neuken voor 35 Euro op de Doubletstraat en op de Achterdam. Fraaie looks met dank aan silicone boops en andere fillers, nep haar, nep wimpers, etc.

Persoonlijk vind ik het wel een zeer opwindende vrouw om te zien, met eindeloos lange benen die het primair van haar uiterlijk moet hebben icm de typische Roemeense gastvrijheid.

Ze heeft aardig wat kinky ervaring en scoort aardig wat waardering positie 6 kinky girl lijst, kwam er in het verleden regelmating. Tot zover de positieve punten.

Wat mij niet bevalt zijn de hoerenstreken die ze in de prostitutie heeft aangeleerd, ze probeert geld af te troggelen en kado's als ze denkt dat er wat bij je te halen valt, ze is moeilijk verstaanbaar met die opgespoten lippen en lijkt ook problemen te hebben met het gehoor.

Vroeger pijpte ze tenminste nog lekker, heel lang, diep en met zeer veel gevoel, intiem was ook redelijk, benen in haar nek en liet zich diep stoten.
Dat erotieke gedeelte is nu weg. Qua kink, BDSM: lopende band werk is het nu, professionele afvlakking zeg maar, geen diepte in het kinky spel ondanks dat ze zeker wel talent heeft. De interesse ontbreekt, je bent een pinautomaat met benen.

Lekker met een boog omheen lopen, er zijn diverse (veel) betere keuzes.
 
Vroeger pijpte ze tenminste nog lekker, heel lang, diep en met zeer veel gevoel, intiem was ook redelijk, benen in haar nek en liet zich diep stoten.
Dat erotieke gedeelte is nu weg. Qua kink, BDSM: lopende band werk is het nu, professionele afvlakking zeg maar, geen diepte in het kinky spel ondanks dat ze zeker wel talent heeft. De interesse ontbreekt, je bent een pinautomaat met benen.
Intiem is helemaal niet meer mogelijk nu?

Ik ben in 2020 voor het laatst bij haar geweest, en toen wilde ze nog wel cowgirl doen met mij vastgebonden op bed.
 
We gaan inmiddels naar 2024 toe, haar collega Carina geeft ook aan alleen nog maar facesitting met broekje aan te doen. En die neukte en pijpte voorheen ook als een wilde, ook liet zij zich lekker uitlikken.

Kortom: de dame blijft nu meer aangekleed terwijl de aangeboden service verder wordt uitgekleed.

 
Wat een afknapper is dat.

Citaat 1:

'Come to taste me,I am your dessert. My Sweet and sexy body will give you only the foolish pleasures. I'm the best choice for you.'



Je zal maar geil zijn geworden en zin hebben in die lekkere poes, dat is het idd 'foolish' ipv fullest

Dan te bedenken dat het 3-tal steenkolen Engels uitkramende raamprostituees waren in de allergoedkoopste buurten van Nederland en voor slechts 35 Euro aan werkelijk iedereen het hele repertoire aanboden.... De kapsones is ze volkomen naar de kop gestegen.



Citaat 2 nog even voor de sceptici:

'Zeer speciaal en verslavend! Goed niveau & toplooks. Tijdig boeken is aan te bevelen.

Erotische kinky SM games van hoog niveau en met toplooks. Facesitting is met slipje aan':eek::cry:


 
Laatst bewerkt:
Ben al enkele keren bij Alesia geweest, altijd een goede klik met haar. Ze luistert goed naar wat je wil, inderdaad geen meesteres maar zeker wel iemand die de kinky sexy spelletjes speelt. Dat kan ze ook heel goed.
Helemaal nu ze eerder dit najaar haar borsten heeft laten vergroten maakt ze hier ook plezierig gebruik van. Al met al kom ik eens in de twee maanden voor een ruimte sessie langs.
 
Ik ben vanaf 2021 een paar keer per jaar bij Alesia geweest. Eigenlijk iedere keer dan ook in een trio met wisselende samenstelling. Of met Carina of met Michela en zelfs twee keer met alle drie. Ook een keer met Vernice.
Ze heeft een mooi lichaam, hele lange benen en hele slanke handen die ver naar binnen kunnen. Haar 'nieuwe' borsten zijn heel goed gelukt en een genot om naar te kijken en te voelen. In een lange sessie waar ik van hou is ze eigenlijk op haar best. Ontspannen, geilt je enorm op, gebruikt haar lichaam goed en wil nieuwe dingen proberen. Harder, dieper, naalden en brengt ook extra slaven om mee te doen.
Ik heb mij voor dit jaar voorgenomen om weer een paar keer naar Amersfoort te gaan. Voor haar, zij was de eerste die ik daar bezocht, maar ook de combi met de anderen.
 
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
Www.smstudio-amersfoort.nl
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze kinky schoonheid is weer terug van vakantie en zag haar ook met 1 nieuwe mooie foto in haar advertenties.

Ze wordt ook beter in haar spel, bij mij echt erotiserend en zeer soft kink games en SM kamer 8 in Amersfoort waar ze nu werkt heeft nu ook een soort lederen schommel waarop je geil kan spelen😃
 
Ze wordt ook beter in haar spel, bij mij echt erotiserend en zeer soft kink games en SM kamer 8 in Amersfoort waar ze nu werkt heeft nu ook een soort lederen schommel waarop je geil kan spelen😃

Bijna de helft van de reacties op deze dame hier zijn afkomstig van Jan de Wandelaar. Je kan ook overdrijven Jan en dan lijkt het net alsof je een Fanboy bent ipv iemand die geloofwaardige recencies plaatst.
 
Ik heb eindelijk de stoute schoenen aangetrokken, ben geen hardcore SM jongen maar dames met een kinky randje trekken me wel op de een of andere manier dus onlangs een afspraak gemaakt met deze dame, vooral getriggerd door de foto's die ik van haar zag.
In de avond dus afgesproken voor een uur waarbij ik werd vastgebonden en een blinddoek om kreeg. Ze deed haar laarzen aan (hoorde ik) en langzaam begon ze met een hand over mijn lichaam, beter gezegd haar nagels, te teasen.
Ik werd erg geil en al snel werd kleine Antoon knetterhard.
Ze begon mijn tepels te bewerken maar dat is niet helemaal mijn ding dus aangegeven dat ze iets anders mocht proberen.
Ik hoorde dat ze een handschoentje aan deed en langzaam begon ze met 2 vingers mijn prostaat te bewerken waar ik erg geil van werd en al snel kwam ik in een soort roes terecht.
Na ongeveer 3 kwartier spelen en teasen trok ze me vakkundig naar een hoogtepunt.
Achteraf nog een praatje waarbij me op viel dat ze erg vriendelijk was en ik bevestigd kreeg dat het een erg mooie dame is.
Nogmaals, ik ben geen echte SM jongen, laten we het houden op een sm light sessie die me wel prima beviel.
Mocht ik nog eens een stapje verder gaan dan denk ik dat ik terug keer.
Uurtje voor 200, 4 van de 5 sterren!
 
Ik bezocht deze dame vandaag voor het eerst en ik had een heel goede ervaring. de ingang zelf was heel discreet, alles werd op tijd gedaan, onderweg naar boven kwam ik slechts één zwager tegen, een liefhebber van Aziatische charmes. Wat betreft de ervaring met Alesia: het was echt een geweldige ervaring met mijn nylon fetisj. Wat er innerlijk is gebeurd, laat ik aan mezelf over, maar ik zou graag willen vermelden dat het een goed besteed uur en een goed besteed geld was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan