Recensie Kira, Eindhoven (vh Haarlem, Breda, Zoetermeer, Almere) 4,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marvalks

Vaste klant
212
24/11/21
169
11
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/5433915-kira
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Had Kira al een paar keer voorbij zien komen en was wel een keer tijd om in het echt kennis met haar te maken.
Dag van te voren een afspraak met haar gemaakt was binnen paar minuten beklonken.
Bij aankomst in appartement een warm welkom na de douche en financien is zij op het bed gaan staan zodat het zoenen wat makkelijker ging.
Ben zelf een stuk langer dan haar.
Uitgebreid staan tongzoenen en handtastelijkheden uitwisselen bij elkaar en even later op het bed gaan liggen.
Heb haar lekker liggen beffen waar ze zelf ook wel van genoot daarna heeft zij mij even onderhanden genomen.
Tijd voor intiem dat was omdat ik al redelijk opgewonden was iets minder omdat ik mezelf moest afremmen om niet te snel te komen lag zeker niet aan haar.
Na de daad liggen kletsen en een massage gehad wat ze goed deed.
Nog een 2e ronde geprobeerd de boel komt wel op sterkte dat is geen probleem maar 2e keer komen daar is de tijd te kort voor.
Ze is een leuke aardige vrouw die de tijd neemt en zij vind het lekker als je haar hals zoent. Ze neemt niet gelijk afstand als de seks afgelopen is lichamelijk contact gaat ze niet uit de weg.
Ze heeft er een fan bij.
(Weet niet zeker of ze rookt maar dacht wel iets te proeven)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/5433915-kira
Totale kosten (in euro)
130
Heel positief over deze dame, ontvangt deze week in Den Bosch. Ze geeft zich volledig, bijna een GFE, vingeren mocht alleen met CD. Geen afwerkseks, echt waar voor je geld.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/5433915-kira
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kira bezocht op een adres waar ik wel vaker kom. Bij het maken van de afspraak gingen er wat appjes over en weer, voordat ik groen licht kreeg. Ze is dus voorzichtig met nieuwe klanten, waar ik zeker begrip voor heb. Eenmaal aangekomen blijkt Kira de dame van haar foto's. Na even douchen begonnen met staande verkenning, ze zoent heerlijk, hiermee eenmaal verplaatst naar het bed nog lang doorgegaan. Haar tong deed best vaak niet mee, klein minpuntje, toch was dit fijn. Pijpen doet ze heel rustig, zoals ik het graag heb. Haar uitgebreid gebeft wat ook op prijs gesteld werd, zo te merken. Vervolgens afgerond in cowgirl. Prima eerste bezoek, zal nog wel eens gaan als ze in de buurt is/blijft, eens kijken of het zoenen nog lekkerder kan ;) Thank you Kira!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/5433915-kira
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Beetje verwarrend vandaag, 2 Kira's in Den Bosch.
Op basis van recensies hier toch voor de Kira met zwart haar gegaan.
Zeker geen spijt van.
Ontvangst locatie is goed bereikbaar, schoon, prima douche (vooraf en achteraf mogelijk)

Kira is vriendelijk, tongzoent vol overgave. Gebeft worden beviel haar wel (of prima acteerwerk, dat sluit ik zeker niet uit)

Pijpen zc was precies zoals ik t graag heb. Intiem in meerdere standjes mogelijk.
CIM helaas niet mogelijk, maar dat stond ook niet op de kinky lijst.

Al met al prima date gehad
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/5433915-kira#photos
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben bij Kira in Zoetermeer geweest.
Plaats ontvangst wilt nog veranderen, maar zelfs op dezelfde dag. In de ochtend zag ik in haar advertentie plaat Leidschendam, in de middag Zoetermeer, eind middag Voorburg.
Maar dit zegt helemaal niets over Kira.

Via whatsapp een afspraak gemaakt. Zij vroeg nog wel eerst een aantal dingen wat haar vertrouwt maakt om de afspraak te maken.
Na het juiste huisnummer gekregen te hebben stond achter de deur een goedlachse dame.
Kira is niet lang en tenger. Zij praat gezellig mee, maar haar vrolijke lach was helemaal geweldig.

Vooraf en achteraf was gelegenheid tot douchen. Ze knuffelde graag, ook zoenen, maar een beetje tongzoenen.
Terwijl zij bovenop mij zat maakte zij heerlijk bewegingen met haar heupen, en ging zij met haar nagels langs mijn ballen.
Daarna ging ik bovenop.

Ik kom weer terug bij haar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent fijne date gehad met Kira in Breda, ze ontvangt in sexy outfit, eerst elkaar wat ontdekken, dan samen onder de douche en vervolgens richting kamer voor verderzetting van de actie. Leuke vlotte dame. Ga haar zeker nog eens zien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
mede door het lezen van de vele goede reviews heb ik gisteren een bezoek gebracht aan Kira in Haarlem en ik kan mij hier volledig bij aansluiten . Al het goede en positieve over haar is eigenlijk al in voorgaande berichten goed beschreven, dus ik hoef niet te veel in DETAILS te treden.
Ik ben een uurtje bij haar geweest en zal, als de mogelijkheid zich voordoet in de toekomst graag nog eens bij haar "langswippen".......😉
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5433915-kira
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst bij Kira in Amersfoort geweest. Afspraak was makkelijk gemaakt en ontvangst in een bekende nette locatie. Ik had bij Lisa een kledingwens aangegeven en toen de deur openging zag ik direct dat ze daaraan had voldaan. Mijn temperatuur steeg direct naar hitsige hoogte. Kira heeft erg recente foto's op Kinky staan want what you see is what you get.

Na het vrijwillige opfrissen lekker met haar aan het stoeien gegaan. Kira adverteert met cupmaat C, maar dat haalt ze niet, het is hooguit een B-tje. De hele date met Kira was goed, ze is lenig en manoeuvreert zichzelf in de meest makkelijke positie voor elk standje waardoor elk standje lekker intens genieten was. Het enige wat ze iets minder goed deed was het pijpen. Weinig variatie en ook erg kort. Normaal gesproken vind ik een goede pijpbeurt erg aangenaam. Jammer dat pijpen blijkbaar niet helemaal haar ding is.

Dame reist van de ene naar de andere plaats en blijft vaak niet langer dan twee weken op één locatie. Dus als je haar wil bezoeken moet het redelijk snel nadat ze is aangeland.
Hoewel Kira overall wel een voldoende scoort denk ik dat het bij één keer blijft. Liever kom ik bij een dame die een hogere kwaliteitsstandaard heeft of bezoek ik een dame die ik nog op mijn wishlist heb staan.
 
Had graag gewild dat ik een recensie kon schrijven over een bezoekje….. Daar is het nooit van gekomen.
Alle goede recensies op Kinky deden me een poging wagen om langs te gaan.
Heb zelfs meerdere dagen gecommuniceerd met haar maar behalve extra info, foto's sturen en lange stiltes heeft het niet opgeleverd.
En nu reageert ze ook niet meer.
Mijn tijd besteed ik niet meer aan haar.
https://www.kinky.nl/advertenties/5433915-kira-sexy-grf-experience
 
Ze werk waarschijnlijk met een wel niet lijstje.
Doen meerdere dames.
Als je telefoon nummer niet op die lijst voorkomt (positief of negatief) is het lastig om een afspraak te maken.
Moet dan een beetje geluk hebben dat ze het rustig heeft en wel een klant kan gebruiken en je toch kan komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan