Recensie Kira, Amstelveen (voorheen Zoetermeer, Den Bosch, Haarlem,) 3,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 635

Guest
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/542858-kira
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Kira een bezoek gebracht in Amstelveen. Ik had vooraf kleding wensen aangegeven, helaas werd bij het openen van de deur hier niet aan voldaan.
Ze sprak goed Engels, alleen het uiterlijk viel tegen in vergelijking met de advertentie foto's. Ik vond haar er echt oud zien. Wel was ze vriendelijk.
Ik mocht haar beffen en ze kwam snel klaar. De rest was erg afstandelijk, hele harde borsten en matig zoenen.

Tijdens het neuken kon ik niet klaar komen, ik vond haar behoorlijk ruim onderin waardoor ik helemaal niks voel.
Pijpen deed zij wel goed en ze nam de ballen en aars ook goed mee.

Ik twijfel of ik haar nog een keer bezoek, misschien voor 30 min en dan alleen pijpen. Dat neuken sla ik echt over ik wil een strak kutje en geen uitgewoonde boot.
Ze is zeker al een jaar of 48 op zich ziet ze er redelijk uit voor haar leeftijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben hier inderdaad ook een paar keer geweest, paar keer er over heen geweest want ik kon niet beter vinden helaas.

Engels was inderdaad vlot, leuke babbel maar je kon merken dat ze er vrij weinig zin aan had. Afgerekend en toch maar begonnen want ja, je moet iets..

Dame van de foto's komt totaal niet overeen met het echt, denk dat je er gerust nog wel 10 jaar mag bij op tellen, lekker begin dus al..

Handelingen waren helaas ook nog is matig, pijpen deed ze bij mij echt met weinig inzet, kneep de eerste keer ook te hard in de ballen terwijl ik aangaf dat niet te willen, neuken viel al helemaal niet over te spreken. Eerst al een dikke klodder gel er op en daarna handje etc er tussen..

Geen herhaling vatbaar meer. Dacht dat ze wel wat losser zou worden na mate meer dates, het werd alleen maar droeviger.
 
ik heb haar een paar dagen geleden bezocht in Waalwijk. Ik had juist een prima date. Ik schat haar tegen de 40. Maar met een mooi lichaam. slank, en een paar mooie siliconen tieten. Het was een heerlijk half uurtje met veel tongzoenen, pijpen zonder, 69, en CIM. Ik had wel het idee dat ze je liever klaarpijpt dan dat ze geneukt wordt. Maar dat kan ook aan mijn grote maat liggen.
 
Ik heb haar gisteren met een bezoekje vereerd. Ze ziet er nog goed uit qua lichaam en face. Ik had geboekt voor een half uurtje waarbij we heerlijk hebben getongzoend, haar lekker kutje gebeft en ze heeft me klaar gepijpt. Slikken deed ze al dan niet maar is geen probleem voor mij. Ze zuigt net zolang totdat de pijp helemaal leeg is. Ik ga haar nog wel vaker bezoeken zolang ze in Waalwijk zit.
 
Heb haar 2 keer bezocht, ga er eigenlijk alleen maar toe voor het pijp werk.
Dat is gewoon zo ontzettend lekker en dan mag je ook nog lekker in haar mondje klaarkomen zonder extra te betalen.
Geen klokkijkster maar ze is niet meer de jongste, lijkt opzich nog wel op de foto's, alleen helaas wel harde borsten.
 
Vandaag bij Kira geweest voor een ontzettende lekker pijpbeurt en ook lekker klaargekomen in haar mondje.

Kira is een hele lieve vrouw van idd begin 40.
Lekker slank en een paar mooie siliconen borsten.

Top ervaring van een halfuurtje. Herhalingsgevaar voor mij is zeer groot omdat ik graag wat langer met haar wil spelen.
 
Kira ook bezocht in Waalwijk. Ziet er inderdaad veel ouder uit dan op de foto's schat haar rond de 40-45 jaar. Haar pijp kunsten is ze niet verleerd en heerlijk haar mondje volgespoten.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/542858-kira
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben vorig jaar bij haar geweest in Zaandam. Lieve dame, maar niet echt mijn type ondanks dat ze een mooi figuur heeft. Misschien iets ouder dan de 36 die haar advertentie aangeeft. Heb haar uitgebreid gelikt. Weet niet of ze het echt lekker vond. Haar orale kunsten zijn top. Goed tempo en tot het einde door. Zag even sterretjes. Herhalingsgevaar : misschien. Maar ook ZEKER geen afrader.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/542858-kira
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was al weer tijd geleden dat ik bij Kira was geweest. Bij binnenkomst gelijk heerlijke tongzoen. Toen ik terug kwam na de douche lag ze op bed al wachten. Eerst heerlijk tongen daarna werd ik lekker gepijpt . Hup condoom erom en ze kwam lekker op me zitten . Kwam al vlug klaar door het uitzicht om haar borsten en die geile blik van haar.
Lekker geil half uurtje
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/542858-kira
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gistermiddag even een snelle fuck stop gemaakt bij Kira.
Afspraak was vlot gemaakt en kon ook gelijk terecht.
wat een lieve Meid is dit.
Na de € afhandeling.
Ging zij op haar knieën voor me zitten en werd ik lekker gepijpt . Vervolgens condoom erom en heerlijk doggy style geneukt .
Kort maar krachtig
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/542858-kira
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik zie dat ze weer adverteert. Heb haar vorig nazomer bezocht in Eindhoven. Ze ontving daar tijdelijk in nieuwbouw in oude buurt. Prima lokatie, kamer en douche etc. Op haar kamer vrij donker. Ze zag er inderdaad niet piepjong uit, maar vond haar wel aantrekkelijk, sensueel en (heel) aardig. Ze had een zwart ietwat glimmende jurk. Ze is/was wel van het pijpen. Maar ala, dat kan gecombineerd worden met beffen. Vond haar een heerlijk zachte huid hebben en smakelijk kutje. Omg, ze zoog heerlijk en kwam snel klaar. Met mond vol liep ze de kamer uit. Lekker tegen elkaar gelegen, nogmaals, ze kan zo lekker likken. Volgende keer wil ik ook wel uitgebreid neuken, eens zien hoe dat bevalt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/542858-kira
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kira heb ik in 2018 leren kennen en vanaf dat moment kom ik met enige regelmaat bij haar op bezoek. Ze is nu in Den Bosch en ik had een afspraak in die regio, dus gelijk maar een bezoekje met haar afgestemd. Kira is een "zekerheidje". Ze scoort altijd een ruime voldoende. Kira is zeer schoon en hygiënisch en zij biedt haar bezoek alle gelegenheid om dat ook te zijn. Altijd een douche aanwezig, altijd douchegel aanwezig, altijd mondspoeling aanwezig.

Ik vind haar in levenden lijve mooier dan de foto's. Dat komt volgens mij omdat ik haar op de foto's een beetje arrogant vind overkomen. In werkelijkheid is zij dat zeker niet. Kira is een lieve, zachte dame met een fantastisch mooi lichaam. Daarnaast ook altijd een goed gesprek mee te voeren, haar Engels is zeer goed.

Na het opfrissen is het altijd feest bij Kira. Altijd een kort praatje vooraf hoe het gaat en wat de plannen zijn tijdens het bezoek. Bij mij is dat altijd een GFE bij Kira. Dan krijg je het complete seksgenot. Kira doet er alles aan om je naar een kookpunt te brengen en zij geeft jou ook de ruimte om haar goed te verwennen.

Elke keer bij Kira weer met dezelfde uitkomst, een bovengemiddeld heerlijk orgasme. Zolang Kira naar Nederland komt heeft ze aan mij een vaste bezoeker.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/542858-kira
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook: facesitting

Na lange tijd geleden weer contact gelegd. Ging vlot en makkelijk. In centrum, eind van de straat voldoende parkeerplekken (wel betalen met pinpas).
Ze zag er verrassend mooi uit, veel overeenkomsten met de foto's. De vorige keer was het erg donker op haar kamer en zag ze er wat vermoeid uit. Nu niet dus. Heerlijk opgewekt en enthousiast. Zeer propere ruimte en badkamer. Ze houdt zeker van de nodige hygiëne, prima hoor. Toen we er beiden klaar voor waren, ik had haar gevraagd zich nog niet uit te kleden, heerlijk elkaar kussend verkend en uitgekleed. Ze heeft een lekkere poes, na een tijdje beffen, wilde ik wel even liggen met haar pussy dicht bij mijn lippen en tong. Ze ging er heerlijk in op, na een poosje liet ik haar en zij zichzelf vanzelf meer zakken op mijn schouders en hals, mijn tong volledig bij haar rondlikkend. Ze steunde met haar handen op de bedrand en tegen de muur. Ik vroeg of ze uiteindelijk ook zo zou kunnen klaar komen, waarop ze zei dat dat niet lukt als zij bovenop is, kan alleen als ze zelf ligt. Ze heeft liever niet (te)veel gevinger, tong bevalt haar veel beter. Even later komt ze dan toch met haar gulzige lippen en tong mijn lollie likken en op zo'n sensuele manier gaat ze bij mij verder dat ik haar volledig laat begaan en 'hemels' klaar kom. Zij blijft je lul in haar mond houden totdat je aan geeft dat het echt wel even genoeg is, pfff. Een relaxte rugmassage volgde. Dan bij de tweede ronde dacht ik (iig op een eerder moment) wel te gaan neuken op een GFE-manier, maar op de een of andere manier, net als de vorige keer en misschien doordat mijn lolly even een zetje nodig had zat ze al weer heerlijk mijn lul op te geilen en pijpte ze na wat meer tijd maar nog steeds in een steile lijn sneller dan ik dacht naar een heerlijk orgasme. Wow, wat genoot ik van en met haar.
Tja weinig/geen negatiefs wat mij betreft, een volgende keer zal minder lang gaan duren en maar eens zien of ik met haar nog eens aan cowgirl toe ga komen.
 
Dame is de dame van de foto's. Spreekt goed Engels, prima conversatie mee te voeren. Heb haar bezocht in Waalwijk en later in Den Bosch. Rank lijf met behoorlijk harde plastic jongens erop. Dame is zeker +35 jaar. Tz vol, vond haar orale skills ook goed. Neuken was prima, vond het de eerste keer wat tam en dacht dat er bij een 2e date meer in zou zitten. Bleek niet echt het geval te zijn.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/542858-kira
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hi,
Laatst 2e keer haar in Den Bosch bezocht. Uitstekende communicatie en ruimte met heerlijke douche. Deze keer voorgenomen en uitgesproken om echt eens te neuken en niet alleen (klaar te komen) in haar mond. (Tong)zoenen, ook in haar hals, is ze gevoelig voor, strelen, en beffen overgaand in sitting on my face, dat voorkomt een beetje dat ze haar gang gaat en ze mij in no-time klaar zuigt. Vervolgens probeert ze toch nog eens oraal verder te gaan, 69? Eh, eh, deze keer wilde ik toch echt graag dat ze met haar poes over mijn paal glijdt. Geen probleem, en het leek erop dat ze mij met enige overgave neukte en ging nog even door toen ik al gekomen was (met het halve pilletje super vidalista houd je pik toch wat langer stand). Door haar 69-suggestie kreeg ik toch opniew de indruk dat ze het liefst pijpt. Ze kan dat ook heel lekker. Na drie keer bij haar laat ik het voor gezien. De opwindendheid is er toch wat af.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/542858-kira
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
ik ben ook bij deze dame geweest en ze is echt prachtig en heel lief en een leuke gesprekspartner.
maar voor mij blijft het bij een keer.
pijpen was inderdaad geweldig en zoenen ook.
ìntiem was ook goed was ook weer niet super ofzo.
daarom blijft voor mij ook bij een keer
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/542858-kira
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tweeenhalve week terug in Den Bosch weer bezocht op bekende plek. Ze maakte snel tijd voor mij, een andere afspraak kon ze uitstellen. Even kletsen, lekker douchen en toen ik terug kwam lag ze half naakt op haar rug op bed. Ben er naast gaan liggen en we hebben zonder remmingen heerlijk getongzoend. Vervolgeens via borsten en tepels naar haar sweet spot afgedaald. Ik kon haar heerlijk beffen, langzaam werd ze wat natter, nog even later een beetje kronkelen en wat schokken, ze vond het lekker en het werd gevoelig. Lekker intiem. Een rugmassage voor mij en nog wat later een lange pijpsessie, klaar komen in haar mond kan en lekker zijn, maar het werd bij mij wat te gevoelig. 'Doggy?' zei ze, well well, goed plan, dat werkte wel. Ze is een fijne vrouw.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag Kira bezocht.
Na binnenkomst even een snelle douche en uiteraard de financiële plicht.
Ze had een mooi setje zwarte lingerie aan.
Eerste staand lekker tongen en vervolgens ging ze door haar knieën om me te pijpen .
Dat duurde even en toen op het bed gaan liggen .zij kwam lekker op me zitten en toen lekker bereden. Daarna nog even doggy style .
Maar wou niet klaar komen . Dus even rust om me vervolgens nogmaals te pijpen en over haar borsten klaar te komen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/542858-kira
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eerste keer bij Kira, het was even wennen voor ons beiden. Gaande onze date kwam ze wel steeds meer los en werd het meer en meer een GFE experience. Ze is welbespraakt en heeft aandacht voor je vanaf begin tot dat de deur (te snel) weer achter je dicht valt. Haar linker silicoon was weg of verwijderd, een rare gewaarwording. Toch vond ik haar zachte linkerborst fijner dan die harde siliconen variant die in haar rechter borst zit.
Al met al een fijne date en ik ga haar voor Kerst zeker nog een keertje bezoeken.
 
Ik bezoek Kira regelmatig. Geil. same, lekker lijf.

Pijpt super lekker, neuken ook.
Echter nadat je ruim voor je eindtijd klaar bent, dan is er geen afterservice.. "shower?" zegt ze dan heel nonchalant.

En dat is elke keer.
Kira zit nu in Den Bosch.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/542858-kira
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag heerlijk uurtje beleefd met Kira
Afspraak was snel gemaakt.
Ze ontvangt in net appartement en parkeren is makkelijk.
Bij binnenkomst heerlijk zoen .
Even snel opfrissen met dit plakkerig weer en na de 💶.
Ze begon me heerlijk te zoenen .
Ging door haar knieën op me heerlijk te pijpen .
Ik kwam al mega geil binnen dus moest even stoppen om niet snel te komen .
Vervolgens lekker op het bed gaan liggen en ze ging weer door waar ze gebleven was . Na diverse standjes lekker klaar gekomen.
 
Siliconen, waarvan er eentje heel hard is (kapselvorming oid). Erg mooi om te zien maar kun er niet echt flink mee spelen/los gaan want gevoelig. Verder een top meid, vooral pijpen doet ze erg goed.
 
Wow. Vandaag bij haar geweest in Den Bosch. Mooi appartement in nieuwbouwflat. Afspreken ging heel eenvoudig. Ze stond me op te wachten in een gaaf setje. Was heel vriendelijk persoon. Na een douche besproken wat ik leukste vind. En toen? Fantastisch. Eerst 5 minuten heerlijk strelen en tongzoenen. Ze heeft echt een geweldig lijf. En ze is heel erg lief en vriendelijk. Vervolgens zakte ze af en begon ze me heerlijk te pijpen. Van heel soft tot een steeds hoger tempo. Sjonge wat heerlijk. Ze vroeg of ik in haar mondje wilde komen. En zo gebeurde. Vervolgens blijft ze nog een minuut alles eruit zuigen… pfff. Nadat ze zich even had opgefrist, wederom lekker tongzoenen. Daarna mocht ik haar neuken. Missionaris. Ze hield me steeds tegen als ik te hard stootte. Vroeg of ze liever iets anders wilde, waarop ze aangaf dat een 2e ronde pijpen haar voorkeur had. Normaal gesproken lukt het me niet om twee keer in een half uur klaar te komen zo, maar deze dame wist het voor elkaar te krijgen…. Gigantisch lekker!! Super mondje en super tong! Ik ga zeker nog eens terug! Leuke , spontane en vriendelijke dame.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/542858-kira#overview
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gister sinds lange tijd weer bij Kira geweest.
Ze ontvangt in mooi appartement in Amstelveen.
Parkeren kun je beste doen in parkeergarage ivm met kosten en je loopt in 2 minuten naar haar appartement.
Ze ontving me in mooie zwarte lingerie.
En bij binnenkomst gelijk een heerlijke tongzoen. Snel een douch en financiële verplichting.
Eenmaal op het bed heerlijk zoenen daarna ben ik lekker gepijpt . Daarna eerst doggy. En toen kwam ze heerlijk op me zitten .
Terwijl ik haar borsten vast hield heeft ze me zo lekker klaar geneukt .
Dus een geil half uurtje
 
Ik zie hier hele enthousiaste berichten, gister en vandaag geprobeerd contact te krijgen met Kira via whatsapp maar ook telefonisch. Helaas kreeg ik haar niet te pakken. Tot mijn verbazing ben ik momenteel ook nog eens geblokkeerd en weet ik niet eens waarom. Dit is natuurlijk wel jammer. Dus hierbij de vraag of andere mensen dit ook is overkomen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/542858-kira
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Meermaals op bezoek geweest bij Kira, ik kom er al jaren. Voorheen vooral in Amstelveen bezocht. Zie nu dat zij ook in Haarlem ontvangt.

Kira is een topper die een echte GFE geeft. Je moet haar met respect behandelen, dan behandelt ze je ook als een gentleman. Ze komt altijd haar afspraken na.

PS: dit is mijn eerste recentie/bericht. Voorheen was ik wel lid bij Hookers.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/542858-kira
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Dame bezocht, en dat draaide uit op een teleurstelling.

Dame is ouder dan aangegeven, dat was hier ook wel gemeld maar toch.

Foto's zijn niet echt meer representatief, een paar selfies zouden beter zijn.

Pijpen was okè, beetje eentonig maar cim was goed.

Er was weinig emotie bij de dame te ontdekken, alles op standje automatisch piloot. Ik was in de ochtend dus moe zal ze niet zijn geweest.

Kortom zonde van mijn geld.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan