Recensie Kira, Kiekerei3a, Kirchlengern (1m85 lang) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
639
05/07/21
998
40
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zie dat Kira weer aanwezig is in de Kiekerei, dus hier mijn recensie van september 2020 vlak voor de 2e lockdown.
Haar foto's op de website: http://www.kiekerei3a.de/?page_id=3537

Kira al vaker zien staan op de website van de Kiekerei, waarbij naast haar uiterlijk vooral haar lengte van 1m85 mij triggerde. Op zoek gegaan na info en op duitse fora zijn tientallen top-recensies over haar te vinden. Ze wordt een beetje als de nr.1 van deze club gezien en is om de 4 tot 6 weken aanwezig in de Kiekerei.

In september 2020 afspraak gemaakt. Had paar dagen van tevoren al gebeld om zeker van een date te zijn. Echter theke deed moeilijk dat er nog veel kon gebeuren en om de date te bevestigen moest ik op de afgesproken dag nog een keer bellen voor een definitieve bevestiging, een hoop gedoe voor een afspraakje.
Afijn, de 130km na Kirchlengern ruim ingepland en was ruim op tijd aanwezig. Bij binnenkomst riep de theke meteen Kira en toen ze na me toe kwam lopen wist ik meteen dat de foto's 100% kloppen (misschien paar jaar oud) en ook haar lengte van 1m85 klopt helemaal. Helaas droeg ze geen high heels, anders was het helemaal kinky geweest qua lengte.
Mee na haar kamer waar ik eerst een corona-formulier moest invullen en Kira gevraagd na mijn kledingwens. Kledingwens was geen issue en voor 10 euro meeprijs bood Kira de dienst aan waar niet over gesproken mag worden. Algemeen beeld over Kira is een zeer vrolijke dame waarbij het lijkt of je al een oude bekende bent en je meteen op je gemak voelt.

Totaal kwam op 90 euro voor 30min, betaald en Kira bracht me na de badkamer.
Bij terugkomst op de kamer lag Kira al in lerenlegging op bed. Begonnen eerst haar lerenbenen te kussen richting haar leren venusheuvel. Na het voorspel moest ik gaan staan waarbij Kia op de rand van het bed ging zitten en begon met een heerlijke pijpsessie. Iets later op bed gaan liggen waarbij Kira in 3 posities verder pijpte, waaronder haar lerenkont in mijn gezicht. Als finale heeft ze het op mijn wens met een oliemassage afgemaakt. Daarna nog kort 5min over koetjes en kalfjes gepraat en kon weer even wassen.
In de kiekerei blijkt het gewoon te zijn als je je aankleed de dame al afscheid neemt, je alleen op de kamer moet wachten tot de theke op de kamerdeur klopt en vraagt of alles na wens was. Daarna kun je via een andere deur die op de parkeerplaats uitkomt het pand verlaten.


Heb op mijn werk een meid van 27 jaar werken die ook rond de 1m85 is. Qua persoonlijkheid niet helemaal mijn type en stukken jonger, maar Kira was met haar lengte de perfecte fantasie om eens met een lange meid het bed te delen.
Twijfel nog of ik haar nog een keer ga bezoeken. De lange reistijd na Kirchlengern is wel een blokkade en verder was alles goed en prima, maar als ik recensies op duitse fora lees lijkt het of andere wandelaars ongeveer dezelfde sessie als mij hebben gekregen. Blijkbaar heeft ze een standaard programma ingestudeerd als je 30min boekt.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
36.562
Berichten
702.056
Leden
32.512
Nieuwste lid
Oll22
Terug
Bovenaan Onderaan