Recensie Kira, Massagewereld, Weert 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 6167

Wandelaar
58
20/12/21
32
11
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/kira/?iid=41413
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs MW weer eens bezocht na lange tijd. De meeste dames die er nu werken ken ik dan ook niet, dus op gevoel voor Kira gegaan.

Na een prettige ontvangst zoals ik die nog kende in Weert heb ik Kira ontmoet. Een mooie, Belgische dame met pit. Ze ziet er prachtig uit en is mooi versierd met inkt en een paar piercings. Een vriendelijke en slimme dame die meteen duidelijk is over haar grenzen.

Aangezien ik altijd respectvol omga met anderen was dat voor mij niet meer dan logisch. We hadden vervolgens een fijn uurtje samen. De massage was goed; lekker stevig en veel B2B. Daarnaast ook een leuk gesprek.

Ze wist de spanning dusdanig op te bouwen dat ik eerder kwam dan we allebei gepland hadden. Tjsa, dan is dat zo. ☺️

Het was dus een geslaagde ontmoeting en ik ga zeker nog eens terug.

Overigens gaf zij aan dat je bij een gewone B2B de dame niet meer actief aan mag raken..? Dat zou dan anders zijn dan in het verleden. Voor haar was het in ieder geval geen probleem dus ik ben tevreden huiswaarts gekeerd.
 
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/kira/?iid=41413
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kira vandaag ook weer eens bezocht.
Is en blijft een mooie, vrolijke en vooral geile dame die wel weet hoe ze je op moete geilen én een prima massage moet geven.
Heeft allereerst alle knopen uit m'n nek en schouderspieren verwijderd, was hard nodig ook. 🙈
Aansluitend het uurtje volgemaakt op haar eigen manier met veel spelen en afwisseling.
Blij met deze hernieuwde kennismaking, ga haar toch wat vaker vereren met een bezoekje. 🥰
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/kira/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kira is toch echt een van mijn favorieten. Mooi slank, parmantige borsten en prachtig versierd met vele tattoos. Een kunstwerk. En haar massagetechnieken zijn fenomenaal. Zelfs na de vierde keer wist ze me weer te verrassen. Wat ik vooral prettig vindt is haar ogenspel. Ze kijkt je indringend aan als ze met je speelt. Het lijkt wel als een kat die met haar prooi speelt. Maar dan een hele lieve, mooie kat.
 
Soms komen dames met zogenaamde 'nieuwe regels' maar tijdens de massage blijkt vaak dat het allemaal wel meevalt.
Belangrijkste is respect voor de dame te hebben, op een normale manier mee omgaan, en niet als lust object te zien. De meeste zijn vaak gewoon liefdevolle mensen die dit enorm waarderen als zo met hun wordt omgegaaan.
 
Belangrijkste is respect voor de dame te hebben, op een normale manier mee omgaan, en niet als lust object te zien. De meeste zijn vaak gewoon liefdevolle mensen die dit enorm waarderen als zo met hun wordt omgegaaan.
Volledig mee eens. Als je de dame met respect behandeld, komt het allemaal wel goed.
Overigens moet je (m.i.) ook niet naar een massagesalon gaan met de intentie ' de dame lekker aan te raken'. Maar je moet gaan om lekker te genieten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan