Recensie Kira, Vlimmeren/Beerse 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1013

Stamgast
Forumpionier
555
08/07/21
1.205
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-luna-in-blankenberge.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Werkelijk een plaatje deze Senegalese jonge meid. Een zeer slank mooi gevormd lichaam met helaas wel een onrustige huid op haar wangen. De sex was ok niets bijzonder maar het gesprek dat we daarna samen hebben gehad maakte alles goed. We hadden een bijzondere klik en ik denk dat beter een carriere als model kan ambiëren. De foto's van haar zijn echt en ze heeft een knap gezicht. Jammer van de pruik want haar eigen haar is veel leuker.
 
Werkelijk een plaatje deze Senegalese jonge meid. Een zeer slank mooi gevormd lichaam met helaas wel een onrustige huid op haar wangen. De sex was ok niets bijzonder maar het gesprek dat we daarna samen hebben gehad maakte alles goed. We hadden een bijzondere klik en ik denk dat beter een carriere als model kan ambiëren. De foto's van haar zijn echt en ze heeft een knap gezicht. Jammer van de pruik want haar eigen haar is veel leuker.
Wat bedoel je met onrustige huid? Doet ze ook aan tongzoenen? Ziet er wel een zeer mooie meid uit! Enkel geen foto van gezicht, maar dat was blijkbaar goed.
 
Een beetje pukkelige huid. Ze zegt dat ze zoent maar dat doet ze niet. Ik denk dat ze het wel had gedaan als ik even haar aangedrongen maar dat heb ik niet gedaan.
Ik vond haar wel knap.
 
Ben er gisteren langsgeweest, zou vanaf vandaag in Nevele zitten.
Supermooi lichaam (mooiste kontje ooit en ik zeg dat niet snel). Haar foto's zijn al iets ouder (want haar borsten staan al niet meer zo omhoog ;-) )
Heb haar gelikt tot ze kwam (thank you, that was reaaaally nice), mocht wel geen vingertje gebruiken. Daarna geneukt (met condoom uiteraard), maar dat viel wat tegen want is vrij passief.
Is blijkbaar al 3 jaar in België.

Zeg niet graag (vind zelfs beetje té), maar haar gezicht is niet in verhouding met haar lichaam. Eerste moment toen ze opendeed, had ik iets van "oei... ben ik wel juist?". Tot ik haar lichaam (in spannend sportpakje) zag. ;-)
 
Slechtste ervaring ooit. Heb haar bezocht in Ardooie. Eerst 10 min aan de deur gestaan. Dan ging de deur open en ging er eerst iemand anders buiten... Ik had nochtans een afspraak en ze sms'te dat ze op weg was naar de deur...

Daarna naar boven naar een donker kamertje met valse muur en discobal. Eerst heel kort een massage. Daarna omdraaien.

Heel kort gepijpt met condoom.
Ik ben iets groter (vooral ook breder) geschapen dan gemiddeld. Wat ze al opgemerkt had.
Dan missionaris.
Vanaf de eerste minuut was ze al aan het klagen dat hij wel groot was. Dat hij er niet helemaal inmocht (tegenduwen dat echt slechts de eikel en nog 1 cm ofzo erin kon). Dan constant gezicht trekken en tot 3 keer toe "you have to come it's too big".
Andere dames hebben ook wel al opgemerkt dat hij wat groot is, maar toch geen zo'n gezaag erover gehad. Integendeel mn ex bv. vond dat net plezant. Ze trekt morgen richting Antwerpen btw.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan