WHEM Kitty Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe laat was je van plan te gaan ik wou ook voor morgen afspreken in de vroege avond. Als je eerder gaat kun je mij informeren en als je later gaat informeer ik jou dat scheelt mss een slechte afspraak voor 1 van ons 😅
Lijkt mij een goed plan, hoor.
Dat noem ik collegialiteit.

Ik volg van afstand, kan vandaag geen afspraak maken, maar als zij goed is graag in de toekomst.
 
Kitty pendelt momenteel tussen Utrecht en Breda. Ik ben bij haar op bezoek geweest in een studentenflat vlakbij station Vaartsche Rijn.
Werd door haar beneden bij de voordeur opgehaald waarna we via de trap naar de 2e etage gingen, uiteraard allemaal heel stilletjes.
Zij is de dame van de foto's, nogal skinny. Spreekt (fluistert) wat Engelse woorden. Er is gelegenheid om te wassen/douchen.
Enkele dekbedden en kussens werden van het aanwezige eenpersoonsbed gehaald en op de grond gelegd. Daar zou het allemaal gaan plaatsvinden.
Hield aanvankelijk haar lange kousen en slipje aan en begon meteen met pijpen. Knuffelen was nauwelijks mogelijk en (tong)zoenen staat niet bij de opties; zij blijkt een stevige rookster te zijn.
Bijzonder was dat ze bij het pijpen telkens een beetje glijmiddel uit een tube op mijn eikel smeerde en daarna weer verder ging met pijpen. Door alle glijmiddel vond ik dat geen succes. Toen het tijd voor de daad was, deed ze haar slipje uit, bracht nog meer glijmiddel aan op mijn eikel en probeerde het condoom om te doen. Dat lukte voor geen meter en het neuken dus ook niet. Uiteindelijk heb ik het zelf maar handmatig afgemaakt. De overgebleven tijd heeft ze mij nog wat aan de achterkant gemasseerd.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan