Recensie Kitty, Den Haag, Doubletstraat 4 k4 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befaap

Stamgast
Forumpionier
412
05/07/21
433
22
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Rond het middaguur viel mijn oog op deze wat oudere blonde dame. Oogcontact, praatje aan de deur en naar binnen. Eerste bezoekje, dus het instaptarief van 40 euro gekozen. Pzc is 20 extra, anaal 30. Kitty vertelde me dat ze 43 was en sinds kort in de Doubletstraat werkt. Waarschijnlijk heeft ze eerder in de Geleenstraat gewerkt. Ze werkt in de vroege shift tot 18 uur.
Vriendelijke dame met aardig grote naturel borsten. Ze communiceert in hongaars, duits of engels. In mijn geval een leuk mengelmoesje😁pijpen is goed en ze is nog redelijk strak. Ze liet zich kort beffen, maar dat kan veranderen bij een herhaalbezoek. Jammer dat de buurvrouw op de deur klopte en bleef kloppen... Iets over nieuwe gordijnen van de huisbaas🤔nieuwe ronde zonder tijdsdruk. Een bevredigend bezoek met herhalingsgevaar.
 
Laatst bewerkt:
Jaren geleden heeft er een Hongaarse Kitty gewerkt bij Casa Cherda .......was een vrolijke dame. Als het deze Kitty is , dan moest ik snel weer eens richting Doublet gaan . Iemand meer info ???
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan