Recensie Kitty, Diemen (voorheen Eindhoven, Utrecht) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

LXIX

Stamgast
324
13/09/21
415
17
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/asian-girl_8352329
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In mijn gang langs oudere Chinese dames kwam ik vandaag bij Kitty terecht. Althans, ik reageerde op de advertentie van Kitty ( https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/asian-girl_8352329 ) maar de dame die ik trof in hetzelfde appartement waar ik eerder deze week van Sasa mocht genieten leek niet op de foto's.
Dat was in dit geval niet erg. IK vond haar aantrekkelijker. Leeftijd 50+, mooie B-borstjes met lekkere tepels en een klein buikje. Ook in dit geval liep de conversatie via een vertaal app en dat was toch wel vervelend. Ik wilde maar 30 minuten, maar net voor het hoogtepunt pakte ze de app om me te vragen of het geen vol uur kon worden. Letterlijk en figuurlijk een afknapper.

Het was de standaard routine: Onmiddellijk tongzoenen bij binnenkomst, opwrijven, uitkleden, de beruchte doekjes, 69, en een paar standjes. Klaar, nog een lekkere tongzoen, dit keer geen douche en wegwezen.

Intiem krijgt maar 3 sterren vanwege de onderbreking met de vertaal app.
 
Voorheen Anna in Diemen, nu met andere foto`s en nummer.
Wees blij dat je niet voor een uur verlengd hebt, na 35 minuten kon je spullen weer pakken heb ik het gevoel. Zelf zou ik het ook een afknapper vinden als ze om verlenging van tijd vragen, dan weet je dat je even na dat half uur alles gehaast gaat en probeert je zo snel mogelijk de deur uit te werken.
 
Dus je ging voor Kitty, en kreeg iets anders?

Kijk eens naar het profiel van JioJio op Kinky, was zij het misschien ?

Ik appte Duo Jin die nu nog op Kinky staat. Ik kreeg antwoord van Jiojio ... het gaat de hele tijd zo met die Chinese vrouwen !
 
Ik heb haar een tijdje terug ook gecontact, had al een adres gekregen en zo maar toen ik om een video call vroeg voor verificatie werd alles behoorlijk stil...

wat me al deed vermoeden dat ze niet de dame van de foto's was... gebeurt helaas te vaak...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan