Recensie Kitty, Lila Thai, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PickleRick.

Moderator
Forumleiding
Forumpionier
1.833
13/07/21
2.476
30
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Deze shemale had een positieve review op hookers, aan de had daarvan heb ik haar bezocht.
Heb geen gebruik gemaakt van extra, ben alleen voor de massage gegaan.
Was een leuke massage met genoeg teasen. Ze heeft een ander soort massage dan de meeste Thaise dames. Ik had het idee dat ze mijn ruggengraat probeerde te verplaatsen ?. Niet op een pijnlijke manier, maar ze kan wat meer kracht uitoefenen en ze is erg kundig. De 19cm haalt ze zeker niet. Ze was vriendelijk en vrolijk toen ik haar bezocht. Ik ga nog wel eens terug, voor wat meer.
 

Deze shemale had een positieve review op hookers, aan de had daarvan heb ik haar bezocht.
Heb geen gebruik gemaakt van extra, ben alleen voor de massage gegaan.
Was een leuke massage met genoeg teasen. Ze heeft een ander soort massage dan de meeste Thaise dames. Ik had het idee dat ze mijn ruggengraat probeerde te verplaatsen ?. Niet op een pijnlijke manier, maar ze kan wat meer kracht uitoefenen en ze is erg kundig. De 19cm haalt ze zeker niet. Ze was vriendelijk en vrolijk toen ik haar bezocht. Ik ga nog wel eens terug, voor wat meer.
Hoe vrouwelijk is ze? als je een cijfer zou geven van 1-10?
 
Oordeel zelf, de foto's geven een goed beeld van haar. Ze mist wel de vrouwelijke rondingen, en haar borsten zijn wat aan de harde kant.

Maar als je een cijfer wilt 7/8.
 

Deze shemale had een positieve review op hookers, aan de had daarvan heb ik haar bezocht.
Heb geen gebruik gemaakt van extra, ben alleen voor de massage gegaan.
Wat vraagt ze voor extra?
 
Ik vond haar heel ruw tijdens massage, wilde laten zien hoe goed ze was maar zelfs als het te hard is ging ze toch door. En veel te veel praten. Aftrekken was erg weinig erotisch.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan