Recensie Kitty, Saengthong, Rumst 4,31 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

roomtaart

Wandelaar
Forumpionier
89
08/07/21
44
4
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
http://saengthong.be/#index
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Soms heb je eens zin in iets anders, een lange pijpbeurt waarbij je ballen en kontgat ook oraal worden verwend. Wie de verhalen nog kent van hookers: wees gerust, ze doet het nog steeds. Zodra je op bed ligt vraagt ze : first massage or licking? Ze spreidt je benen en wat volgt is een uitgebreide likpartij waar haar tongetje je van achteren zo hard krijgt als beton. Probeer dan maar eens te blijven liggen. Als gevolg hiervan zit je al snel op je knieën en ellebogen en wordt je flink afgelikt. Na het omdraauien vindt de finale vindt plaats en kan je haar overal betasten.
Wat haar uiterlijk betreft: ze is mooi slank met grote siliconen die niet helemaal gelukt zijn. In het verleden heb ik weleens flink liggen tongen in een geile bui en mocht ik in haar mondje spuiten, intiem niet gevraagd maar ik vermoed dat dit geen probleem is.
 
Die foto's zien der wel heel mooi uit, man! Alleen is het vanaf R'dam best een stuk rijden. Ze dragen geen mondkapjes, toch?
 
Die foto's zien der wel heel mooi uit, man! Alleen is het vanaf R'dam best een stuk rijden. Ze dragen geen mondkapjes, toch?
Hey geilejens van hookers ?
Dat stukje rijden is ze wel waard met haar tongkunsten, zeg ik als een mede-010er ?. Ze duwt je op bed en neemt de jongeheer gelijk (zonder condoom) in haar mond 20 minuten lang alleen maar likken/zuigen (en ook 69) totdat ik het niet meer uit kon houden en heerlijk op haar borsten klaarkwam. De massage daarna was alleen maar wat gewrijfd en niet noemenswaardig.
Mocht je (na de eerste keer) snel klaarkomen dan gaat ze ook proberen om je de 2e keer klaar te laten komen
 
Vorige week bij Kitty langsgegaan. Was mijn eerste keer bij haar.

Gestart met een douche alleen.

Gekozen voor eerst licking (letterlijk te nemen) en dan de massage.

Kon het niet lang volhouden. 5 minuutjes max. Ik had dan wel een lading gespaard dit keer. Wel zalig klaargekomen.

Daarna de massage. Daar heb ik wel al betere van gehad.

Na een half uurtje bood ze zelf aan van een 2de ronde. Wat ik dankbaar aanvaarde. Ze doet haar best om je nog een 2de keer te doen spuiten wat ook lukte. Eindigend in een 69 positie.

Daarna nog een douche alleen.

Uiterlijk zeker oké. Borsten aan gewerkt.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Had ook terug een goed ervaring bij Kitty vorige week binnengesprongen voor de 3de keer... het blijft een grappige en enthousiaste dame...

alles wat hierboven beschreven is, is gepasseerd... een tof uurtje
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk ook een afspraak met deze dame kunnen maken. Is enorm populair en hard to get. Ze kwam zelf de deur open doen en met haar direct naar boven.Op de kamer afgerekend en kreeg handdoeken om te douchen. Ondertussen brengt ze geld weg. Geen toestanden dat dit 10 minuten duurt. Ik stond nog onder de douche en ze was al terug. De vraag eerst happy of massage. Stom maar koos voor massage. Kan dan ook kort zijn over de eerste 30 minuten, een doorsnee massage van rug en benen. Maar daarna man man het erotische gedeelte is het echt waard. Ze likt je van boven tot onder ondertussen pijpt ze telkens even. Ik werd bijna zot. Uiteindelijk mag je je omdraaien en gaat ze gewoon verder. Op het einde bood ze haar poesje aan en dan in 69 klaargetrokken. Hemels. Bij mij wel geen zoenen op de mond of tongzoenen.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ondertussen nog een tweede maal bij deze dame geweest. Nu gekozen voor eerst happy. Zelfde behandeling als vorige keer. Naar het einde toe terug in positie 69. Ze bleef nu wel nog wat pijpen, maar niet tot einde. Heb haar deze keer ook wat langer kunnen beffen.
Nadien massage, waar ik deze keer veel meer van genoten heb dan de vorige keer. Ze heeft ook een paar knopen in mijn schouders weg gemasseerd. Geen CIM noch zoenen/tongzoenen. Maar voor de rest fantastische tijd met haar door gebracht.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tussen de klantafspraken vandaag wederom een bezoekje gebracht aan Kitty.
€90 bij haar afgerekend voor een uur omdat ik niet gepast had, haar de rest als fooi gegeven.
Ze heeft overigens zo'n 3 weken geleden haar borsten laten tatoeëren.

Na het douchen vroeg ze mij om plaats te nemen op het bed.
Allereerst de vraag "First massage or first happy?" waarop ik uiteraard koos voor "first happy.
Ze begon meteen te teasen en overal te likken, vervolgens spreidde ze vakkundig mijn benen waarnaar haar tongetje via mijn bilnaad naar mijn balzak ging.
Niet veel later zat ik op mijn knieën en wisselde ze constant tussen mijn sterretje, balzak, dijbenen en eikel.
Na zo'n 15 minuten heb ik mij omgedraaid en kreeg ik een heerlijke pijpbeurt, vervolgens draaide ze zich om zodat ik haar heerlijke poesje ook kon verwennen.
Na zo'n 30 minuten voelde ze dat ik op springen stond en heeft ze mij heerlijk afgetrokken tot een hoogtepunt, tijdens het klaarkomen nam ze opnieuw mijn kleine vriend in haar mond tot de laatste druppel eruit was.

Daarna nog even een massage, zoals eerder aangegeven is dit niet haar sterkste punt maar ik heb er toch van genoten.
Haar massage is erg zacht maar toch aangenaam.

Ik hoop snel weer in de gelegenheid te zijn om een bezoekje te brengen aan deze fijne salon.
 
Klinkt goed. Na wat mindere ervaringen met Chineesjes en Latina's probeer ik de laatste tijd terug 2x per maand naar voor mijn part de absolute topper Lin (Antwerpen Zuid) te gaan. Toch eens zin in verandering, hoe zouden jullie ze vergelijken qua uiterlijk en techniek 😉 met Lin?
 
Klinkt goed. Na wat mindere ervaringen met Chineesjes en Latina's probeer ik de laatste tijd terug 2x per maand naar voor mijn part de absolute topper Lin (Antwerpen Zuid) te gaan. Toch eens zin in verandering, hoe zouden jullie ze vergelijken qua uiterlijk en techniek 😉 met Lin?
Het is alweer enige tijd geleden dat ik bij Kitty ben geweest, maar ik vind de twee niet echt te vergelijken. Kitty is een beetje goed gek en kan je inderdaad heerlijk laten genieten van haar orale kunsten. De massage stelt niet veel voor.
Lin heeft meer klasse en kan echt masseren. Zij is daarnaast ook zeer bedreven in de extra's. Daarom heb ik al lang geleden besloten Lin met regelmaat te bezoeken. Het totaalpakket staat op een ander niveau.
 
Ik ga al een tijdje geregeld naar LIN ik vind persoonlijk deze dame is niet te vergelijken met eendere welke andere dame die massage doet en de rest dat er dan bijhoort (extra ) is altijd top ! Ik ken trouwens deze dame al can toen ze nog in de brederodestraat werkte
 
Ik ga al een tijdje geregeld naar LIN ik vind persoonlijk deze dame is niet te vergelijken met eendere welke andere dame die massage doet en de rest dat er dan bijhoort (extra ) is altijd top ! Ik ken trouwens deze dame al can toen ze nog in de brederodestraat werkte
Absoluut akkoord! Lin is eentje dat nog echt volgens de regels van de kunst werkt en ook de geboekte tijd voldoet. Kitty daarentegen is alleen bedreven met tonglikken en pijpen. Trouwens, haar borsten zijn zo nep en zeer slecht geboetseerd dat het wat tegen valt en typisch, als ze kan, dan zal ze je rap bewerken en sta je snel terug buiten.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
60
Vandaag een keertje bij Kitty geweest ( fa is in verlof tem 3 feb 22 ) borsten zijn keihard (nep) voor de rest doet ze goed haar best pijpen en cim , ik prefereer nog altijd voor Fa .
tongzoenen viel niet mee ( lookgeur en smaak )
 
Absoluut akkoord! Lin is eentje dat nog echt volgens de regels van de kunst werkt en ook de geboekte tijd voldoet. Kitty daarentegen is alleen bedreven met tonglikken en pijpen. Trouwens, haar borsten zijn zo nep en zeer slecht geboetseerd dat het wat tegen valt en typisch, als ze kan, dan zal ze je rap bewerken en sta je snel terug buiten.
waar kan ik Lin vinden , nog geen referenties van gezien
 
Ik ga al een tijdje geregeld naar LIN ik vind persoonlijk deze dame is niet te vergelijken met eendere welke andere dame die massage doet en de rest dat er dan bijhoort (extra ) is altijd top ! Ik ken trouwens deze dame al can toen ze nog in de brederodestraat werkte
Inderdaad Lin is beter, maar ze steekt haar tong niet in je kont zoals Kitty.
Verder is ze op alle vlak beter!
 
De reviews hier klinken veelbelovend!
Hoe kan je afspraak maken met Kitty, kan je rechtstreeks in contact komen met haar? Of moet je gewoon bellen/sturen naar het algemene gsm nummer op de website?
 
Terug
Bovenaan Onderaan