Enkele weken geleden ook eens afgezakt naar dit salon op goed geluk omdat ik in de buurt zat en mijn klant had afgebeld. Was overigens al een hele tijd geleden dat ik nog naar massagesalon ben geweest. Kitty deed open, stelde zich voor en ik heb meteen gezegd dat ik geen andere dames hoefde te zien. Hoewel ze zeker geen 20 jaar meer is heeft ze wel een jong voorkomen: leuke snoet en een strak lichaam.
"First happy" en dan mocht ik gaan liggen op mijn rug. Tijdens het teasen een leuke babbel met haar gehad, 't is een echt lachebekje wat ik kan appreciëren. Zoals reeds aangehaald weet ze haar tong te gebruiken en het duurde niet lang of ik had een paal van beton. Ook de ballen werden heerlijk verwend.
Na het eerste schot kreeg ik een massage die toch meer was dan enkel wat wrijven. Ze had er allicht zin in want ik heb ook van dit deel genoten.
Dan mocht ik me terug omdraaien en ..! was de tijd helaas om. Desondanks ik nog op een tweede ontlading had gehoopt, was ik helemaal niet teleurgesteld daar de tijd werd volgemaakt met een "kwalitatieve dienstverlening".
Ik ga zeker en vast nog eens een paar keer terug, dan opent ze vast ook wat meer en kunnen we de tijd nog leuker volmaken.