Recensie Kitty, Utrecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The O

Stamgast
459
18/08/22
736
55
Intiem
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/9476734-kitty
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kitty wil mij niet meer zien. En zoals dat geldt voor alle dingen die je niet kunt krijgen wordt het object van je verlangen door die onbereikbaarheid nog aantrekkelijker. Deze recensie is dus een beetje een liefdesgedicht. Dat klinkt niet goed - een recensie moet tenslotte objectief en niet gekleurd door persoonlijke emoties zijn - maar dan weten jullie tenminste hoe de vlag erbij hangt.

Kitty oogt jonger dan de 34 jaar die haar Kinky-profiel vermeldt. Als klant veronderstel je dat je een aantal jaar bij de advertentieleeftijd op moet tellen. Toen Kitty (in een sexy setje) de deur opende was ik dan ook aangenaam verrast. Ze heeft het strakke lichaam van een twintiger, met een verleidelijke egale huid, alles mooi in verhouding, met als kers op de taart een heerlijke kont die heel wat uren in de sportschool verraadt (wat ze ook beaamde). Zo dus.

Kitty ontving mij in een appartement in het centrum van Utrecht. De kleine slaapkamer was net groot genoeg voor een tweepersoonsbed. Er scheen gedempt blauw licht. Kitty zette een muziekje op, en toen ze hoorde dat ik haar geboortestad kende, haalde ze er een flesje Aguardiente Antioqueño en twee glaasjes bij.

Ik had voor een uurtje met Kitty afgesproken maar ben – na verlengen – uiteindelijk twee uur gebleven, en dat voelde als een kwartier. Op dit forum is er discussie over wat een "GFE" is en of (tong)zoenen daar deel van uitmaakt. Welnu, dit afspraakje zou ik een van de betere GFE willen noemen ondanks dat Kitty niet kust (door mij 'gestolen' zoentjes daargelaten). Onze ontmoeting voelde aan als warm en intiem en bezat alles wat het voor mij tot een – goede – GFE maakt: in een relaxte en wat zwoele sfeer ging het leuke gesprek vrij natuurlijk over in vrijen en – uiteindelijk - goede seks.

Bij die seks nam ik de tijd om uit te vinden hoe Kitty gebeft en gevingerd wilde worden, waarna we vervolgens eerst standje missionaris en daarna - heerlijk! - doggystyle neukten. De twee uurtjes vlogen om. Bij het afscheid spraken we af snel weer af te spreken.

In de week daarop wilde ik een nieuw afspraakje maken. Ik kreeg echter niet de verwachtte reactie. Kitty appte dat ze "druk met werk was" (ze heeft doordeweeks een reguliere baan en werkt in de weekends als DvP). Later berichtte ze dat ze al een aantal dagen lichamelijke klachten had die ze toeschreef aan het formaat van mijn geslacht. Ze wilde daarom niet meer afspreken. Was dit niet het geval geweest, dan had ik Kitty waarschijnlijk wekelijks opgezocht (althans als de volgende ontmoetingen hetzelfde niveau zouden halen).

Kitty werkt maar een beperkt aantal uur per week als DvP. Haar advertentie is (kort) online op vrijdag- en zaterdagavond, en incidenteel op andere momenten. Wil je afspreken dan is het raadzaam haar nummer gelijk te noteren want de advertentie kan plots weer weg zijn. Zo warm als Kitty in het face-to-face contact is, zo kortaf is ze in haar WhatsApp-berichtjes; ik weet nog steeds niet of dit contact (ten dele) via een planner verloopt; het zou in ieder geval het contrast verklaren.

Met deze recensie wil ik Kitty financieel een steuntje in de rug geven (al verkopen goede producten zich meestal zelf) en, anderzijds, dit "pareltje" aan medewandelaars onthullen. Kitty's advertentie had ik bij tijd en wijle langs zien komen maar als niet aantrekkelijk terzijde geschoven. De combi van amateuristische foto's, geen recensies, de leeftijd van 34 jaar, en het relatief lage uurtarief wekten de angst op dat bij een afspraakje een tien jaar oudere en vijftien kilo zwaardere - afgestompte en routineuze – DvP de deur zou openen. Soms word je echter aangenaam verrast. Dit was zo'n geval. Doe er je voordeel mee.

Aanvulling/toelichting:
  • "Highclass companion" moet als "GFE" gelezen worden, dus GFE = 4 sterren.
  • Het contact ter plekke was in het Spaans. Ik weet niet hoe goed Kitty Engels en Nederlands beheerst (ze verstond wel wat Nederlands merkte ik).
  • Pijpen heeft niet plaatsgevonden dus daar kan ik geen rating voor geven. Evenmin geef ik een rating voor zaken die niet genoemd worden op Kitty's profielpagina, zoals zoenen.
  • Of voor PZC en anaal een extra betaald moet worden en hoe hoog die toeslag dan is weet ik niet.
  • Kitty's Kinky-profielpagina is slechts af en toe online: vooral op vrijdag- en zaterdagavond is dat het geval.
 
Omdat Kitty's Kinky-Profielpagina slechts sporadisch online is zal ik wat info van die pagina noemen (de profielpagina als jpg of pdf uploaden mag op GR nl. geloof ik niet):

Locatie: Utrecht

Leeftijd: 34 jaar

Lengte: 160 cm

Cup size: C

Prijzen privé ontvangst: 30 min. €100 / 60 min. €150

Mogelijkheden: aftrekken, anaal, beffen, intiem, kontlikken bij klant, pijpen, pijpen zonder condoom, soft SM, tussen borsten (Russisch), vingeren.

Met de tijd kan/zal deze info natuurlijk veranderen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan