Recensie Kitty, Venlo 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Valley0612

Newbie
12
03/09/22
8
4
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/kitty-_8230004
Totale kosten (in euro)
105
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ondanks een paar teleurstellende reactie op deze dame kon ik de verleiding toch niet weerstaan (aangezien het aanbod van prostaat massages zeer schaars in het zuiden). Ik vind het belangrijk om deze review te schrijven, omdat ik een totaal andere ervaring heb gehad dan wat ik hier gelezen heb.

Zoals in haar advertentie staat contact opgenomen via whatsapp. Hier kreeg ik vlot reactie op. Ik heb kort toegelicht wat ik graag wilde. Een uitgebreide prostaat massage (met de hand). Dit was geen probleem, dus heb meteen een afspraak gemaakt.

Bij aankomst doet een prachtige dame de deur open. Met enorme volle borsten, en heerlijke billen. Kitty was super vriendelijk, en ik werd meteen meegenomen naar de massagetafel.

Ik vroeg bij de aankomst of ze even in mijn onderbroek wilde voelen (dit is vast een rare fetish van mij, maar ik vind het altijd enorm geil als een dame dit doet). Dit was geen probleem. Ik deed mijn broek uit en meteen begon ze aan mijn ballen te voelen, al vrij snel voelde ik een lekker warme hand mijn onderbroek in gaan. Doordat ze heerlijk met mijn ballen aan het spelen was had ik meteen een kei harde erectie. Zo zo volgens mij is die er al klaar voor grapte Kitty.

Ze deed mijn onderbroek uit en vroeg me te gaan liggen op de massage tafel. Ik vroeg of ik aan haar billen en borsten mag voelen tijdens de massage en ook dit is geen probleem. Ze maakte haar BH los en geloof me heren, dat is een prachtig uitzicht.

Ik had gevraagd om uitgebreid mijn prostaat te masseren, en of ze tijdens de massage aan beide handen latex handschoentjes wilde dragen (nog zo iets raars van mij, maar dit wind mij enorm op).

Toen ik plaats had genomen op de massagetafel gingen zoals afgesproken de handschoentjes aan. Er kwam een flinke klodder glijmiddel op haar wijsvinger. Heerlijk begon ze mijn anus rustig te masseren. Toen ik helemaal ontspannen was ging ze rustig met haar vinger naar binnen. Mijn prostaat werd heerlijk gemasseerd en het prostaatvocht liep al snel als water uit mijn penis. Ze vroeg of ik 2 vingers wilde proberen. Ik stemde meteen toe. Heel vakkundig en op een rustige manier rekte ze mij op en werd ik heerlijk gevingerd met 2 vingers. Ze begon heel rustig met aftrekken, maar toen ze mijn penis alleen al vastpakte kon ik het niet meer houden. Ik kwam heel heftig spuitend klaar (ik spoot tot op haar borsten). Ik verontschuldigde mezelf hiervoor, maar het was geen enkel probleem.

Omdat er pas 10 minuten verstreken waren vroeg ze of ik nog een tweede keer wilde proberen. Dit vond ik geweldig en ik had dit totaal niet verwacht. Toen ik toestemde begon ze heerlijk mijn ballen te friemelen en toen ik weer helemaal stijf was werd ik heel relaxt afgetrokken tot ik wederom heerlijk klaargekomen was.

Ze heeft me netjes afgeveegd, incl. de flinke hoeveelheid glijmiddel tussen mijn billen.

Ik heb me even kunnen opfrissen en toen ik wegging kreeg een knuffel waar ik haar heerlijke borsten nog even lekker tegen mij aangedrukt kreeg.

Al met al een top ervaring, mij ga je nog heel vaak terug zien.

Dankjewel topper!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan