Klaarkomen dmv je eigen hand bij een raambezoek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet uitsluitend daarvoor inderdaad niet. Je doet het in eerste plaats voor het contact met die lekkere dame, om ervaring op te doen. Maar, als het je niet lukt klaar te komen door middel van coïtus, pijpen, de hand van de dame,... Kan je toch ook je orgasme bereiken met je eigen hand? Dat is nog wat anders dan je helemaal in je eentje thuis klaartrekken.

Als dvp voldoende heren zien klaarkomen en met de eigen hand is helemaal niet zo vreemd.
Veel vrouwen komen ook vaker door de eigen hand klaar.

Mocht je je afvragen of het raar is: Nee het is helemaal niet raar 😊

Wellicht bij minder tijdsdruk is het makkelijker om vaginaal in haar te komen of anaal 😊
 
Als dvp voldoende heren zien klaarkomen en met de eigen hand is helemaal niet zo vreemd.
Veel vrouwen komen ook vaker door de eigen hand klaar.

Mocht je je afvragen of het raar is: Nee het is helemaal niet raar 😊

Wellicht bij minder tijdsdruk is het makkelijker om vaginaal in haar te komen of anaal 😊
Als de dame je dan ook nog eens aankijkt en ze laat toe om op haar lichaam klaar te komen, dan komt er een leuk 'dominant' gevoel bij.

Ook opwindend om te zien als de dame de hand aan zichzelf slaat.

Dus nee, ik vind het totaal niet raar om de hand aan mezelf te slaan bij een (raam)dame.
 
In de basis ben ik ook vooral gericht op klaarkomen tijdens de penetratie, maar het hoeft niet erg te zijn als het een keer handwerk wordt op het laatst. Vroeger vond ik dat ook zonde, maar nu ben ik daar wat relaxter in denk ik.
Laatst nog langdurig voorspel gehad, wat standjes afgewerkt en toen ineens was de spanning weg of zo. Via penetratie ging het toen ff niet meer lukken en de tijd was bijna vol. Toen heb ik de dame maar gevraagd mij nog even te pijpen en vervolgens net voordat ik klaarkwam met de hand het zelf afgemaakt (dame deed niet aan cim). Dat was een erg lekkere en prima oplossing toen.
 
Als dvp voldoende heren zien klaarkomen en met de eigen hand is helemaal niet zo vreemd.
Veel vrouwen komen ook vaker door de eigen hand klaar.

Mocht je je afvragen of het raar is: Nee het is helemaal niet raar 😊

Wellicht bij minder tijdsdruk is het makkelijker om vaginaal in haar te komen of anaal 😊
Precies dat!
Maar... sommige DVP's houden écht van 'spuitende mannen' Als zij dan ook nog fraaie borsten heeft... en je vraagt(!) om over haar borsten te spuiten... Tsja! Dan doe je dat natuurlijk!
 
Ik ben ook niet altijd klaargekomen met de gebruikelijke seksuele handelingen als neuken en pijpen. Maar vaak kom ik dan wel klaar als de dame mij trekt. Een enkele keer heb ik het ook zelf gedaan terwijl ze tegen me aan lag
 
Ik heb met grote regelmaat de hand aan mijzelf moeten slaan, zowel bij raamdames als bij privé ontvangst ( altijd afspraak van een uur, ik hou niet van haasten). Helaas wandel ik niet meer (privé situatie). Wat mis ik dat!
 
De laatste x dat ik mijzelf bij een DVP heb afgetrokken was om beter te richten op haar half openstaande kutje. Daarna heeft zij zich met mijn witte glijmiddel klaar gevingerd en over mij heen gesquird. Daarna hebben we samen gedoucht 🧼
 
Terug
Bovenaan Onderaan