Klaarkomen in mond/slikken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nog oude recensie gevonden van haar
 
Esmee in Tilburg. Dat is een echte slikheks.Ik weet niet of ze nog aktief is. Onze collega hoerenloper Bassie,zal haar beslist kennen,misschien weet hij meer over haar.Als hij dit leest reageert hij wel
Helaas wandelaars , ik heb er geen actieve herinnering aan ,en zou zo niet weten dat ik er ooit op bezoek ben geweest,

Sunde jongens.
 
Ik zoek een goede blowjob met klaarkomen in haar mond/slikken.
Mijn probleem is dat ik altijd veel zaad spuit, en weinig dames kunnen daar mee omgaan.
Dus ik zoek een dame die flink door blijft zuigen, ondanks dat ik veel zaad spuit.
Het liefst rondom Utrecht, maar mag ook verder weg.
Pfffffff, we hebben er weer een, zie hieronder: vingerhoedje is gemiddeld, laten het 2 vingerhoedjes zijn bij jou en desnoods 4, valt het nog mee.
Je doet net of je een soort van biertap bent met een 50 liter vat eraan.....




1634910040240.png
 
Ze slikt je zaad dan helemaal door. Op zich wel een geil idee. Maar nog steeds serieus geld inderdaad.
Ik heb niet naar uurprijs gevraagd, maar die Sal tussen 170-200 liggen vermoed ik. Mogelijk "voelt" dat meer in verhouding.
Voor mij niet, doe sowieso alleen half uurtjes, max €100 en incl. pzc anders niet, ben daar heel simpel in.
 
Ik kan Jill aanraden. Ontvangt in Utrecht. Kan langdurig pijpen en zuigt het zaad uit je lul en slikt alles door. Wel meerprijs van 30 euro maar is het wel waard.

Ze had ook veel goede recensies op hookers maar hier nog niks over haar geschreven geloof ik.

 
Ik kan Jill aanraden. Ontvangt in Utrecht. Kan langdurig pijpen en zuigt het zaad uit je lul en slikt alles door. Wel meerprijs van 30 euro maar is het wel waard.

Ze had ook veel goede recensies op hookers maar hier nog niks over haar geschreven geloof ik.

Jill weer terug dus. Kan me herrineren dat er iemand op hookers had geschreven dat ze gestopt was en walgde van elke wandelaar. Of was dat een broodje aap?
 
Hier is je link
 
Terug
Bovenaan Onderaan