Overgewicht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In Roemenië zie je ook enorm veel (te) dikke mensen. Ook niet zo raar. Als je daar buiten de grote steden wat gaat eten, is het allemaal enorm vet vlees. Varkensvlees, veel olie, liefst alles gefrituurd.
Het aanbod van junkfood en comfort food is overal eigenlijk wel dusdanig groot dat je tegenwoordig al best gedisciplineerd moet zijn om niet aan te komen. Als je een gemiddelde eetlust hebt en je leest geen labels dan krijg je al snel te veel calorieën binnen. Of je moet echt van je zelf goed op letten op gezonde voeding. Voor mij echt ingewikkeld... maar ik blijf wel proberen.

Mijn opmerking was het beeld dat de DVP's mij gaven en dus is het niet bepaald oneerlijk te noemen. Zoals gesteld, moet je het niet persoonlijk opvatten want ik behoor eveneens tot de autochtone Nederlanders en voelde me ook niet aangesproken.
Ik voel me ook niet aangesproken Ebonylover dat is precies wat ik zeg. Ik ben wel hygiënisch en in goede conditie, maar het punt is dat dat bij iedere nationaliteit en/of afkomst wel of niet het geval kan zijn.

Dat klopt maar deze dames vonden het opvallend veel en dat werd door andere dames bevestigd.
Er is letterlijk tegen me gezegd dat ze blij was mij te ontvangen omdat ik altijd schoon/fris was en altijd lekker rook. Ik heb een keer een kamer samen met de dame moeten luchten omdat de zweetlucht van de vorig klant (een vaste klant van haar) nog in de kamer hing. Hij was al een half uur weg.

Rippetoe starting strenght? Deed ik vroeger :)

Trainen en daarna neuken is wel heel erg fijn. Als er iets is waar ik zin in seks van krijg dan is het wel een flinke krachttraining.
Mark ,is the man..
zou mijn vader kunnen zijn zoals hij dingen benoemt ,die vent is meer vergeten van sterker worden en trainen dan wij ooit zullen weten..
nou is het wel zo dat NLP na een maand of 6 wel ophoud..en je moet je er strikt aan houden..
en bij de laatste set bij herhaling 3 of 4 niet denken 'ik kap er mee,leg hem weg'..nope..gewoon doorhameren..
zijn programma is bewezen dat het werkt..elke keer weer..hij heeft het ook meerdere keren voor elkaar gekregen om oudere mensen weer mobiel te krijgen zonder looprek en alles...puur omdat ze weer sterk geworden waren om zelf op te kunnen staan en lopen..
mensen van hun suikerziekte afgeholpen..en ga zo maar door..
tuurlijk ,hij heeft bijna buiten de 'subcultuur' bijna geen bekendheid..en in Europa ook zo wat niet..
hij verkoopt geen bergen supplementen in mooie fel gekleurde potten of andere onzin zoals bijvoorbeeld zo'n Joel Beukers met zijn geblaat
ook trainen er bij hem geen gasten met 50 cm armen en een six pack ,die vervolgens lopen te roepen dat ze 'naturel zijn '..
zelf heb ik een jaar de Texas method gedraaid..is ook effectief..maar ik herstelde er niet echt goed op..
HLM is nu hetgeen en dat werkt goed..de piek is minder zwaar qua herstel..
vergeet al die Instagram gastjes met hun 5 oefeningen met 4 sets voor borst ,3 voor biceps..dat werkt amper..
wel als je 300 tot 500 mg Test per week zet ,of 2 tot 3 Dianabol oraal per dag..
maar dat vertellen ze er niet bij..
dat is hun verdienmodel geworden..kijk maar naar zo'n merk net Gymshark..word aangeprezen door de familie Anavar..dus als je zo'n shirt of legging koopt zie je er binnenkort zo uit..

Het aanbod van junkfood en comfort food is overal eigenlijk wel dusdanig groot dat je tegenwoordig al best gedisciplineerd moet zijn om niet aan te komen. Als je een gemiddelde eetlust hebt en je leest geen labels dan krijg je al snel te veel calorieën binnen. Of je moet echt van je zelf goed op letten op gezonde voeding. Voor mij echt ingewikkeld... maar ik blijf wel proberen.
Ben ik het mee eens.

Vette troep is overal makkelijk en relatief goedkoop te verkrijgen. Ik hoef niet gek te doen om aan te komen. Dus dat vergt een behoorlijke discipline.

Het is daar bijna allemaal varkensvlees. Er zit bijna standaard friet bij. Als je niet om groenten vraagt of ze bestelt, krijg je ze niet. En als het al vis is, dan is het vaak gefrituurd.
Ook daar zul je van een keer niet gelijk dik van worden..
Maar ook hier geld weer.. Overal waar TE voor staat is niet goed

Behalve TEvreden..

Dus maanden/jarenlang naar binnen scheppen komt niet goed..
Ik pak ook heus wel eens een keer een frietje als ik een keer onderweg ben, circuitdag of een festival oid..
Maar geen 3x per week.. En soms maanden niet

Ook daar zul je van een keer niet gelijk dik van worden..
Maar ook hier geld weer.. Overal waar TE voor staat is niet goed

Behalve TEvreden..

Dus maanden/jarenlang naar binnen scheppen komt niet goed..
Ik pak ook heus wel eens een keer een frietje als ik een keer onderweg ben, circuitdag of een festival oid..
Maar geen 3x per week.. En soms maanden niet
Van een keer niet, maar als je structureel zo eet, dan komen de kilo's er wel aan.

Ik vermoed, maar ken je verder niet, dat je mogelijk wilt beginnen met een dame bezoeken.
Ik weet niet waar je naar op zoek bent, maar ik zou gewoon beginnen met een dame een berichtje te sturen of langs de ramen te lopen of een van de andere mogelijkheden.

Ik denk dat veel dames het eerder belangrijker vinden dat je goed schoon bent en goed verzorgd eruit ziet dan sta je al 1 punt voor en zoals hier boven staat langs de ramen gaan is het meest verstandigste. Als er geen interesse is kun je gelijk door in plaats van helemaal een nieuwe afspraak te maken. Succes alvast

In hoeverre wordt het door vrouwen als probleem ervaren als een klant (zwaar) overgewicht/obesitas heeft?
Zojuist ook geantwoord: Don't worry, be happy!
En anders niet teveel gaan ouwehoeren!
Zoek simpelweg de gym op of, nog simpeler, spreek je collega hier, die Osempic (juist??) te duur vond om af te vallen, dus laat maar lekker doorsudderen! Pick up your balls!

Laatst bewerkt:
Ik ben veel te dik, maar geen een dame heeft er een probleem mee gehad (of vond het geld belangrijker).

Zelf bij een kleine Thai in Frankfurt in een Laufhaus ging ze missionaris doen. Eerst gevraagd of het kon, maar ze zei dat dit geen probleem was.

Ieder z'n voorkeuren en grenzen. Je kunt het vooraf vragen om teleurstelling en voorkomen. Het is belangrijk dat je rekening houd met de dame. Heb je extreem overgewicht, ga dan niet bovenop haar liggen. Zweet je extreem veel, houd dan enige afstand zodat je niet op haar gezicht druppelt. Met logisch nadenken en respect kom je een heel eind.

Vrouwen zijn meer "Body Positive" dan mannen. Vrouwen worden vaak beoordeeld op hun uiterlijk en sommige hebben geen controle over bepaalde dingen. Ze willen normaal behandeld worden en hebben een meer "mature" uitzicht op dat onderwerp. Ondertussen denken jongens, vooral die sportschooljongens, dat een bezoek aan de sportschool al hun zorgen zal oplossen. Ik heb domme jongens gezien die zware gewichten tillen met een slechte houding en techniek. Alleen God weet hoe hun lichamen er zo gespierd uitzien. Het ligt zeker niet aan hun techniek of de frequentie van hun training. Mannen die niet gezegend zijn met zo'n lichaam worden belachelijk gemaakt en gaan nooit naar de sportschool, terwijl ze wel vaak sterk zijn door te sporten. Hygiëne is dus belangrijk. Ruik niet en scheer je lichaamshaar, trim het haar op je lichaam. Gebruik een lekker parfum en kleed je netjes. Op die manier zullen vrouwen je veel respect tonen. Er macho uitzien is niet wat elke vrouw wil. Als je vrouwen in een relatie vraagt, vinden de meesten een gespierd lichaam niet aantrekkelijk, behalve degenen die fitnessfanaten zijn.

Oh, en ik vergat nog te zeggen: respect en toestemming voor een vrouw kunnen je direct aantrekkelijker maken.

Mijn tip zou zijn zorg dat je tip top verzorgd aankomt, mega schoon, ook op alle moeilijk te bereiken plekken.
Kies een slanke dame uit om mee te daten, want kan me voorstellen dat sommige standjes een uitdaging kunnen zijn als je dik bent, normaal geschapen bent en de dame een heerlijk grote braziliaanse kont heeft.

Oh ja en dames van plezier bezoeken kan ook een zeer goede motivator zijn om in shape te komen merkte ik! Sinds ik ben begonnen met wandelen, is mijn BMI gedaald van 26 naar 24 en ben ik meer gaan sporten. De seks wordt hiermee steeds leuker, ik kan langer volhouden, met name in de standjes die wat meer spierkracht en stamina vergen.

Maar onthoud vooral dat je plezier moet maken, niet te veel moet stressen. Ga er van uit dat de DVP met ervaring professioneel is en mannen van alle soorten en maten heeft langs zien komen en daar prima plezier mee kan beleven. En mocht het een keer tegenvallen, niet te zwaar rekenen maar gewoon bij een ander nogmaals proberen.

Succes!

Terug
Bovenaan Onderaan