Rippetoe starting strenght? Deed ik vroeger
Trainen en daarna neuken is wel heel erg fijn. Als er iets is waar ik zin in seks van krijg dan is het wel een flinke krachttraining.
Mark ,is the man..
zou mijn vader kunnen zijn zoals hij dingen benoemt ,die vent is meer vergeten van sterker worden en trainen dan wij ooit zullen weten..
nou is het wel zo dat NLP na een maand of 6 wel ophoud..en je moet je er strikt aan houden..
en bij de laatste set bij herhaling 3 of 4 niet denken 'ik kap er mee,leg hem weg'..nope..gewoon doorhameren..
zijn programma is bewezen dat het werkt..elke keer weer..hij heeft het ook meerdere keren voor elkaar gekregen om oudere mensen weer mobiel te krijgen zonder looprek en alles...puur omdat ze weer sterk geworden waren om zelf op te kunnen staan en lopen..
mensen van hun suikerziekte afgeholpen..en ga zo maar door..
tuurlijk ,hij heeft bijna buiten de 'subcultuur' bijna geen bekendheid..en in Europa ook zo wat niet..
hij verkoopt geen bergen supplementen in mooie fel gekleurde potten of andere onzin zoals bijvoorbeeld zo'n Joel Beukers met zijn geblaat
ook trainen er bij hem geen gasten met 50 cm armen en een six pack ,die vervolgens lopen te roepen dat ze 'naturel zijn '..
zelf heb ik een jaar de Texas method gedraaid..is ook effectief..maar ik herstelde er niet echt goed op..
HLM is nu hetgeen en dat werkt goed..de piek is minder zwaar qua herstel..
vergeet al die Instagram gastjes met hun 5 oefeningen met 4 sets voor borst ,3 voor biceps..dat werkt amper..
wel als je 300 tot 500 mg Test per week zet ,of 2 tot 3 Dianabol oraal per dag..
maar dat vertellen ze er niet bij..
dat is hun verdienmodel geworden..kijk maar naar zo'n merk net Gymshark..word aangeprezen door de familie Anavar..dus als je zo'n shirt of legging koopt zie je er binnenkort zo uit..