Recensie Klara, Haarlem (vh Amstelveen, Amersfoort, Breda, Den Haag) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stephan

Vaste klant
Forumpionier
201
05/07/21
127
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8795102-klara
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen jaren meerdere malen geprobeerd met Klara in contact te komen (toen ze nog een andere naam gebruikte) maar werd altijd genegeerd. Tot ze gisteren opeens wel reageerde. Meteen langs gegaan voor half uurtje. Heb er bepaald geen spijt van. Klara is ietsiepietsie minder knap, ieisiepietsie ouder en ietsiepietsie minder skinny dan op de foto's maar ziet er op zich fantastisch uit. Ik schat in b-cup borsten maar had kleiner verwacht aangezien ze smal gebouwd is en ze ze verbergt op alle foto's dus dat viel mij alleen maar mee. Klara was vanaf de eerste seconde heel enthousiast en vrolijk en zeer dienstverlenend. Ze vroeg wat ik lekker vond, bood uit zichzelf ook andere dingen aan (zoals rimmen) en deed een half uur lang haar best om mij echt te plezieren. Ik mocht wat acrobatische posities uitproberen bij haar (benen in de nek) en vond alles leuk. Topdate dus, volgende keer (zsm!) ga ik voor een uur. AANRADER!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke actieve dame, vooral haar mond is bijna nonstop bezig geweest met tongzoenen, likken, rimmen en pijpen. Enkel toen ik haar een likbeurt gaf had haar mond even rust.
CIM was er eentje zoals ik het graag heb: doorgaan tot de laatste druppel uit mijn knuppel. Eindcijfer: een dikke 8
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/6554749-klara
Totale kosten (in euro)
150/180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zag Klara, of viktoria zoals ze heette toen ik haar voor het eerst bezocht, weer voorbijkomen en laat ik nou maar eens wat promotie maken voor haar.

ik heb haar denk ik 6 jaar geleden voor het eerst bezocht in utrecht en toen pas 2 jaar later weer een keertje in amersfoort. wat mij verbaasde is dat ze mij nog herkende, ze wist zelfs nog ons gesprek. dat is natuurlijk een enorme pluspunt! daarna heb ik haar nog een aantal keer bezocht met maar 1 grote reden: ze verwent je pik tot in de hemel!
langzaam en diep gaat die tussen d'r opgespoten lippen in, super nat en ze weet van geen ophouden, ze neemt ook alles mee, zak, anus, liezen... echt een pijpslet!
van neuken komt het er eigenlijk nooit van, want ze is mij iets te ruim, maar zoenen kan ze als de beste, waardoor ik elke keer weer hard word. 1 keer heeft ze het voor elkaar gekregen dat ik 5 keer in d'r keelgat spoot in een tijdsbestek van 1.5uur (betaald voor een uur, altijd achteraf) ze is totaal geen klokkijkster, als ze je aan het verwennen is, dan heeft ze geen tijsbesef meer.

nu ik dit zo schrijf voel ik een erge drang om een belletje te plegen!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/6554749-klara
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor de eerste keer op bezoek geweest bij Klara. Ik had haar al een tijdje in het vizier alleen haar geblurde foto's lieten mij enigszins twijfelen. Ook die megadildo die ze vasthoudt kwam vrij intimiderend op mij over. Na het lezen van de positieve recensies toch de knoop doorgehakt want "sloppy deepthroat" en "rimmen bij klant" klinken als muziek in mijn oren. Ook doet Klara me denken aan een geile collega waar ik een tijdje mee iets had en talloze geile avontuurtjes heb beleefd. Van de week haar al eerder geappt en kreeg al snel reactie terug van haar en gisteren een afspraak ingepland voor vandaag.

Haar locatie in Nieuwegein kwam me reeds bekend voor. Mijn auto kon ik makkelijk kwijt in de naastgelegen parkeergarage. Daarna me netjes gemeld bij Klara of ik kon komen en na toestemming naar de betreffende ingang.

De deur stond al uitnodigend op een kier voor me open en Klara verschool zich achter de deur. Klara is een goed verzorgde relaxte slanke milf. Ze heeft nu een kort bruin kapseltje. Mooi opgemaakt met geile ogen en opgespoten lippen. Ze heeft een lekkere geile hese stem a la Katja Schuurman en naar eigen zeggen half Grieks en half Pools; is weer eens iets anders dan de Oost Europese dvp's die ik normaal bezoek.

Eenmaal op de kamer heb ik haar gelijk naar me toegetrokken en gewillig begonnen we elkaar al staand te tongzoenen en te betasten waarbij ze al lekker geil begon te kreunen. Even snel de kleertjes uit en op eigen initiatief het geld op haar nachtkastje gelegd. Thuis had ik al uitgebreid gedouched dus gelijk aan de slag.

Eerst wilde ze dat ik op me rug ging liggen maar dat wist ik snel om te draaien dus zij op haar rug en begonnen we elkaar intens te tongzoenen. Toen ik in haar hals begon te likken ging ze helemaal kronkelen en kreunde ze dat ik haar kippevel bezorgde. Langzaam afgezakt naar haar kleine tietjes en heb ik haar gevoelige tepels gelikt en gezogen. Tergend langzaam verder likkend en zoenend afgezakt via haar buik en dijbenen waarbij ze helemaal gek werd. Uiteindelijk mijn tong in haar kut gestoken en haar heerlijk uitgelikt. Even haar kont ook gelikt maar ik merkte dat ze dat probeerde te ontwijken dus ben daar gauw mee gestopt. Na deze befsessie ging ik op bed liggen en duwde Klara vrij assertief mijn benen en kont omhoog en dook ze gelijk op mijn sterretje. Ze begon me ongegeneerd te rimmen en ik merkte dat ze kontlikken naar hartelust doet. Geen enkele terughoudendheid van haar kant dus dat was supergeil. Vervolgens uitgebreid mijn ballen likken en nam ze mijn keiharde pik heerlijk diep in haar keel en slobberde er goed op los. Ik hield haar haren goed in een knotje vast en stuurde haar hoofd stevig vast met mijn pik in haar mond. Op verzoek spuugde ze geil op mijn pik terwijl ze met haar geile ogen naar me keek en ging ze daarna door met het deepthroaten. Ze vroeg of ik al in haar mond wilde komen maar ik was nog lang niet zo ver en vroeg of ze me wilde neuken want ik wilde haar kut ook nog voelen. Snel condoom erom heen en ging ze me geil als een bezetene in cowgirl neuken waarbij ze heerlijk in mijn oor likte. Na een tijdje geil geneukt te zijn door Klara nam ze mijn pik weer in haar mond en vroeg ik in the heat of the moment of ze mijn zaad wilde slikken waar ze in eerste instantie positief op antwoordde maar daarna zei dat ze het ook in mijn mond wilde spugen dus toch maar niet. 😅 Klara ging voortvarend aan de slag en ging op volle sterkte zuigen alsof ze mijn pik wilde opeten. Na 5 á 10 minuten spoot ik al mijn warme zaad diep in haar mond waarbij ze nog steeds op volle toeren bleef zuigen. Ik moest op een gegeven moment haar afremmen anders lag mijn lul eraf. Nog met de ogen dicht nagenieten en bijkomen van mijn orgasme maakte Klara me zorgzaam schoon met babydoekjes en hebben we nog heerlijk relaxed over van alles en nog wat gesproken en ook over haar gehackte Kinky account. Na een tijdje gaf ze me een subtiele hint om te moven dus zo gezegd zo gedaan. Even opfrissen in de badkamer en relaxed de kleren weer aangetrokken terwijl we aan het napraten waren. Nog elkaar nagezoend, uitgebreid afscheid genomen van Klara en met een grote grijns de deur uitgelopen.

Samengevat: heerlijke eerste ontmoeting gehad met deze geile MILF en alles wat hierboven reeds geschreven is over Klara kan ik nu ook beamen.

Herhalingsgevaar? Absoluut!
 
Laatst bewerkt:
Vandaag ook eens een afspraak gemaakt met Klara, dat ging direct, op een bekend adres in Nieuwegein. Bij binnenkomst gelijk tongzoenen en uitkleden. Op bed beland bleven we lekker zoenen, toen daalde ze af naar mijn pik en kont en heeft ze me inderdaad lekker verwend. Na een tijdje omgedraaid, ik heb heerlijk haar borsten verwend, daarna omlaag, helemaal naar haar voeten. Ze blijkt het heerlijk te vinden als er aan haar tenen wordt gezogen en haar voeten worden gelikt. Daarna weer naar boven en haar heerlijk gebeft, ze leek hierbij echt klaar te komen... Hierna weer de rollen omgedraaid en toen heeft ze me heerlijk gepijpt terwijl ze mijn prostaat masseerde. In haar mond klaar gekomen, lekker lang, waarna ze me zoende en mijn eigen zaad in mijn mond deed . Dit was een geweldige ervaring. Daarna echt even rustig moeten bijkomen met een massage, nog meer zoenen en uiteindelijk even douchen voor vertrek. Herhaling zeer waarschijnlijk.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/6554749-klara
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Klara is erg enthousiast, naar mijn mening wat te.
Oraal vol overgave, maar wild en ongecontroleerd.
Ook baby, sweety en overdreven kreunen wordt ik niet echt wild van.
Wel vriendelijk, en nette ontvangst op woonboot.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Ja, een echte profi, op zich niks mis meer maar je wordt er niet warm van. Ook ooit in Utrecht op haar woonboot bezocht.
 
Helaas geblokkeerd zonder reactie te hebben gehad:(
Hier hetzelfde. Normaal nooit last van maar zij is nu al de derde in een paar weken tijd.

Ze adverteert met een werktijd vanaf 07.00 ochtend dus heb dr om half 7 in de ochtend geappt omdat ik wel zin had in een ochtendsessie.

Sorry dat ik het zeg; maar wat een schijtwijfen zitten er soms in dit vak.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/6554749-klara
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week Klara twee keer bezocht. Parkeergarage is een doolhof wanneer je op zoek bent naar haar appartement, maar dat was mij al eens eerder overkomen. Klara ziet er uit als een professional en is dat eigenlijk ook wel. Maar ik had wel een klik met haar anders had ik haar niet 2x in een week bezocht. Haar site is nu (even) offline maar zodra beschikbaar wil ik haar zeker nog een keer bezoeken. Pijpen, kontlikken en tongzoenen deed ze bij mij meer dan uitstekend. Intiem moet ik nog ervaren, ben er nog niet aan toe gekomen want in haar mondje klaar komen is al een feest. Klara kom snel terug. :)
 
Vandaag op deze regenachtige dag op herhaling geweest bij deze heerlijke rimster. Zelfde locatie waar ik al tig keer ben geweest bij diverse dames dus ik kon blind er naar toe rijden. Lekker diep tongzoenen met haar geile tong en opgespoten lippen. Normaal neem ik graag de controle maar Klara was deze keer de dominantere partij. Ik moest gelijk op mijn rug liggen en vrij ruw hield ze mijn beide benen omhoog en dook direct met haar tong op mijn kont en rimde er schaamteloos op los. Ik werd helemaal gek van haar tong in mijn kont. Daarna heerlijk gedeepthroat door Klara waarbij ik met beide handen op haar hoofd mocht keelneuken. Ballen likken en mijn keiharde pik over haar gezicht wrijven; ze liet het allemaal toe bij mij. Daarna condoom erom heen en heerlijk in standje cowgirl ging ze tekeer terwijl we elkaar geil aan het tongzoenen waren. Het duurde niet lang voordat ik diep het condoom volspoot! Daarna superrelaxed nagepraat op bed, even opfrissen, aangekleed en ruimschoots over tijd met een heerlijk gevoel de deur uitgelopen.

Klara heeft wederom 5 sterren van mij verdiend!
 
Heb begin mei Klara ook bezocht. Zij had maar een half uur de mogelijkheid, twijfelde even of ik daar wel genoeg aan zou hebben. Maar Klara is geen klokkijkster dus een heerlijk half uur gehad. Volop rimmen en pijpen. Ben vol in haar mondje gekomen. Wil haar eigenlijk ook nog wel eens voelen dus een volgend afspraakje van een uur gaat snel komen.
 
Ik heb haar ook nog niet kunnen neuken,, ze pijpt gewoon te lekker. Mijn[ nadeel is een beetje dat je de rooksmaak wel proeft bij het zoenen, anders zou ik haar vaker bezoeken. Verder is ze de beste rimster/pijpster die er is.
 
Goedemiddag heren,
Aangezien de advertentie niet online stond heb ik het nummer wat hier genoemd wordt in een van berichten gebruikt. Kan het zijn dat daar een schrijffout in is gemaakt? Vandaag heb ik namelijk een Whatsapp gestuurd en kreeg een onvriendelijk bericht terug in het Nederlands?
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/6554749-klara#reviews
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag was het dan zover, een afspraakje gehad met Klara.
Appcontact ging erg vlot. Binnen 3min. kreeg ik al antwoord.
Ze vroeg hoe laat ik wilde komen, en voor hoelang?
Ik zei "is 13:00 uur oke?" Ze zei "yes darling, 13:00 uur is fine" "see you at 13:00 uur"

Toen aangekomen werd ik naar haar kamer begeleidt.
Super vriendelijk ontvangen, gelijk een kus bij binnenkomst.
Daarna vroeg ze nog een keer wat ik wilde en hoe lang.
Ik betaalde haar het geld, maar dat geloofde ze wel, leg het maar even op het nachtkastje, zei ze in het engels.

Haar uiterlijk is mooi, wel iets ouder dan ik gedacht had, strak figuur nog, en best een schorre stem, dat viel mij wel op.

Ze vroeg of ik 2x wilde klaarkomen in het half uur. Ik zei, we can try 😅
En of ik een prostaatmassage wilde, ik zei, heb ik nog nooit gehad, wil het wel proberen.

Nou toen ging ze aan de slag, pijpen likken, zuigen, diep, dieper, harder zachter.
Toen naar beneden en begon ze aan mn sterretje te likken.
Daarna weer zuigen, wist niet wat ik meemaakte haha.
Kwam binnen 10min al klaar in haar mond, maakte haar niets uit, ging gewoon nog 30seconden door na het klaarkomen. Toen spuugde ze alles uit.

Daarna even op adem komen, en ze zei, "we try prostatemassage now oke?" Ik zei, oke haha, vond alles best op dat moment.
Maar dat vond ik geen succes, de hele tijd het gevoel dat je moet kakken. Dus ik vroeg haar maar te stoppen, was niks voor mij.
Toen begon ze me weer te pijpen, proberen om mij nog een keer te laten komen.
Ik heb haar zelf laten stoppen, want uit haar eigen was ze doorgegaan.
Ze zei, "when i promised 2x, than you get 2x cum.
Maar ik had mijn kruid al verschoten.

Al met al, vond ik haar super vriendelijk, sexy, en erg goed.
Super date gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan heb ik echt mazzel gehad, denk ik. Wat raar dat jullie een blok krijgen.
Maar ik lees wel vaker dat DVP's gewoon mannen blokkeren, terwijl de mannen een vriendelijke vraag stellen.

Maar voor mij ging de afspraak maken retesnel.
Ik had geen profielfoto in mijn app staan. Gewoon een willekeurig plaatje.
En vroeg haar direct "goodmorning Klara, are you available for a date today"?
En ik denk max. 3min. later, denk nog zelfs sneller, kreeg ik al antwoord.
Hoe laat ik wilde komen, en voor hoelang, en wat mijn wensen zijn.
Toen kreeg ik foto's van waar ik zijn moest, beetje moeilijk te vinden anders.

Dus naar mijn idee heb ik niets bijzonders gedaan of gezegd, en profielfoto had ik niet, en toch werd ik direct uitgenodigd, soort blind date dus voor haar.

Hopelijk lukt het de geblokte mannen het wel op een latere tijdstip. En anders helaas een andere leuke dame zoeken 😉
 
We moeten niet vergeten dat er altijd een taalprobleem is. Wat wij zien als een gewone vraag en vertalen (google translate) naar een andere taal en dat via Whatsapp doorsturen kan totaal anders worden opgepakt door de dvp (die het ook weer vertaald naar de haar moedertaal).
Zover ik lees is Klara een prima dame (die ook zeker eens wil bezoeken) en blokt ze potentiële klanten niet zomaar...
 
Dan heb ik echt mazzel gehad, denk ik. Wat raar dat jullie een blok krijgen.
Maar ik lees wel vaker dat DVP's gewoon mannen blokkeren, terwijl de mannen een vriendelijke vraag stellen.

Maar voor mij ging de afspraak maken retesnel.
Ik had geen profielfoto in mijn app staan. Gewoon een willekeurig plaatje.
En vroeg haar direct "goodmorning Klara, are you available for a date today"?
En ik denk max. 3min. later, denk nog zelfs sneller, kreeg ik al antwoord.
Hoe laat ik wilde komen, en voor hoelang, en wat mijn wensen zijn.
Toen kreeg ik foto's van waar ik zijn moest, beetje moeilijk te vinden anders.

Dus naar mijn idee heb ik niets bijzonders gedaan of gezegd, en profielfoto had ik niet, en toch werd ik direct uitgenodigd, soort blind date dus voor haar.

Hopelijk lukt het de geblokte mannen het wel op een latere tijdstip. En anders helaas een andere leuke dame zoeken 😉
Een tijd terug ook een keer geweest en whatsapp reactie ging vrij makkelijk en snel.
Een beetje offtopic maar lijkt net alsof er ern dvp mobiele nummers zomaar op de blacklist zet. Van de week contact met een dame die normaal gesproken altijd trrug reageerd maar opeens wou ze niet afspreken omdat ik op een lijst sta en ik weet zeker dat mijn nummer niet op zon black list hoort
 
Het blijft mij bevreemden, sommige dames reageren in eerste instantie, komen er dan achter dat ik ook op een soort van black list sta (wat wil je na bijna 25 jaar wandelen waar wel eens wat mis gaat en het principe van hoor en wederhoor wordt op zo'n lijst niet toegepast). Dan vervolgens geen reactie meer en bij een hernieuwd bericht (last try) een antwoord waar het vervolgens tot een afspraak komt.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/6554749-klara
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame stond nog hoog op mijn lijstje maar het kwam er nooit van. Maandag toch maar eens de stoute schoenen aangetrokken en haar geappt. Tijdje later was ik bij haar en een wow factor is toch wel op zijn plaats. Wat een mooie verschijning en ze had zich geheel naar mijn wensen gekleed. afgerekend en toen kon de pret beginnen. De foto's zijn wat glamour maar in het echt is ze net zo mooi. Ik vind haar een geile uitstraling hebben, vooral als ze met jouw lid in haar mond je heel geil aankijkt. Er is van alles langs gekomen en heb mij meer dan kostelijk vermaakt, voelde helemaal geen druk om weg te moeten en de tijd wordt prima volgemaakt. Na de eerste sessie die heerlijk in haar mond werd gedeponeerd en een beetje ernaast een heerlijke massage mogen ondergaan waarna spontaan een rim sessie werd gestart die ik nog nooit heb mee gemaakt zo lekker. Deze dame is niet alleen mooi, lekker, sexy, uitdagend en geil maar ook erg leuk om bij te zijn en een herhaling gaat er zeker van komen.
 
Raar dat jullie wel een date krijgen en ik na 48 uur proberen nog steeds niet

Word direct op blok gezet zonder enige reden.
Misschien stinken mijn euros

\\Edit mod: we weten nu wel dat het bij sommigen helaas niet lukt af te spreken. Graag terug on topic, recensies over bezoekjes aan Klara.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb haar weer bezocht...was een tijdje geleden dat ik haar had bezocht maar ze kende me nog....Wist nog waarvoor ik kwam....Heerlijk een uurtje laten rimmen en pijpen....ze weet niet van ophouden. Haar slipje mocht ze aanhouden want alleen haar kutje is beschikbaar....Lekker diep in haar keel klaargekomen...ze bleef zachtjes doorpijpen terwijl ik hard klaarkwam....zo heb ik het graag!
 
Terug
Bovenaan Onderaan