Recensie Klara, Haarlem (vh Amstelveen, Amersfoort, Breda, Den Haag) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eind vorig jaar bij Klara langs geweest, eerste keer sinds ze blond haar heeft. Ze vroeg me nog wat ik het leukst vond, blond of roodbruin... Het was weer een feestje, een van de beste dates met haar die ik gehad heb. Ze is makkelijk in de omgang, leuk om mee te kletsen, ze is sexy, we genoten beiden van de sex. Ik hou ervan om haar voeten te likken en aan haar tenen te zuigen, daar geniet ze ook van, en met beffen kwam ze minstens 1 keer klaar, misschien wel meer. Ze heeft me lekker laten klaarkomen in haar mond, ik heb niet gezien wat ze ermee deed, mischien slikte ze wel door, ze zei dat het haar diner was :). Momenteel is ze in Zeist.
 
Deze week ook Klara bezocht in een voor mij nieuwe locatie in Zeist. Prima te bereiken en Klara stuurt duidelijke instructies. Had thuis al gedoucht en blijkbaar vond Klara de hygiene prima want zij "viel" gelijk aan. Wat al diverse keren hier genoemd is, rimmen kan ze als de beste. Omgekeerd laat Klara ook veel toe, haar beffen werd een nat gebeuren. Vervolgens haar in een aantal standjes geneukt. Al met al een topdate.
 
Helaas in mijn geval was ze niet goed bereikbaar.

Ik heb haar geappt en ik kreeg 2 blauwe vinkjes, maar helaas geen reactie.
Gelukkig ben ik niet op de blok gegooid want ik kan nog wel de profielfoto zien.

Hopelijk kan ik binnenkort een reactie krijgen/een afspraak inplannen.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Van de week Klara weer eens bezocht, heb haar een aantal keren bezocht en het was altijd een feestje. Deze keer echter viel het een beetje tegen niet dat het nou heel slecht was maar vond haar een beetje onverzorgd en de geilheid die er altijd vanaf spatte ontbrak voor mij. Nou kan het zijn dat ze wat moe was of dat ik niet helemaal goed in het velletje zat. Haar diensten doet ze nog steeds maar het enthousiasme is wat weg lijkt wel. Iemand ook opgevallen?
 
Ik was op 11 april naar Zeist gefietst voor een afspraakje met Klara en dit was als ik genend was vol energie en passie, volle tongzoenen, en weer lekker in haar mond gespoten. Ze zou misschien binnenkort weer naar Nieuwegein komen. Dus hopelijk een eenmalige tegenvaller...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6554749-klara
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week bij deze dame geweest
Ze ziet er iets ouder uit
Maar is nog steeds een mooie vrouw
Mooi lichaam

Helaas voor een dame van deze groep een teleurstelling kwa tongzoenen....

Voor de rest pijpen houd ze wel van helaas waarschijnlijk door de leeftijd zodra ze dieper gaat is het wat droog en minder fijn
Vroeg nog of ik prostaat massage wilde ... Ermm nee
Vroeg of ze dan wel mocht likken .. dat maar toegelaten om een keer te proberen en viel niet tegen 😅

Sex probeerde ze onderuit te komen door te vragen of ik in haar mond wilde komen....
Dit aanbod overgeslagen en haar laten werken voor haar geld
Diverse standjes gedaan deed daar toch nog lekker aan mee

Is wel schoon en vriendelijk maar zonder goed tongzoenen geen tweede keer
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6554749-klara
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Tja, mag je wel spreken van de dame van de foto's als die foto's van erg lang geleden zijn? Dus flink ouder, dikker en slapper.

Contact via WhatsApp. In het verleden werd ik genegeerd en nu wel een reactie. Jammer, ik had haar in minder verlepte staat goed willen nemen.

Ik ga niet terug. Te oud en uitgezakt. Zeker geen 32 zoals de advertentie op kinky aangeeft.

Die ene ster is puur het uiterlijk. Ze had verder wel voldoende inzet. Als het puur om de sex gaat dan kan ik mij net zo goed aftrekken en dan fantaseer ik er wel een leuk mopje bij...
 
Tja, mag je wel spreken van de dame van de foto's als die foto's van erg lang geleden zijn? Dus flink ouder, dikker en slapper.

Contact via WhatsApp. In het verleden werd ik genegeerd en nu wel een reactie. Jammer, ik had haar in minder verlepte staat goed willen nemen.

Ik ga niet terug. Te oud en uitgezakt. Zeker geen 32 zoals de advertentie op kinky aangeeft.

Die ene ster is puur het uiterlijk. Ze had verder wel voldoende inzet. Als het puur om de sex gaat dan kan ik mij net zo goed aftrekken en dan fantaseer ik er wel een leuk mopje bij...
zijn er meer bezoekers van Klara die dit kunnen onderschrijven?, ik geloof er eigenlijk helemaal niks van.
Haar kennende is ze altijd een top GFE!
 
Terug
Bovenaan Onderaan