Algemeen Doetinchem Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Moet je gewoon zelf proberen, voor iedereen is de ervaring weer anders. Ik heb altijd een goed gevoel als ik bij haar geweest ben en het blijft gelukkig dagen hangen. Ga het maar snel proberen, voor ze weer naar huis is, dan moet je weer 7 of 8 weken wachten.
 
Moet je gewoon zelf proberen, voor iedereen is de ervaring weer anders. Ik heb altijd een goed gevoel als ik bij haar geweest ben en het blijft gelukkig dagen hangen. Ga het maar snel proberen, voor ze weer naar huis is, dan moet je weer 7 of 8 weken wachten.
Is niet best als die dagen blijft hangen misschien ff een testje doen.😂🤣😉
 
Is niet best als die dagen blijft hangen misschien ff een testje doen.😂🤣😉 Hahaha, ik zie het nu ook, leest wel een beetje lullig. Ik bedoelde het goede gevoel (the good mood), dus een testje is niet nodig.
 
Heeft er iemand ervaring met de dame op kamer 39? brunette, ca 35-40 jaar schat ik en spreekt nederlands. Is er vaak op donderdagen. vind het een interessante verschijning maar ik ga meestal toch naar een van mijn favoriete dames (Gina 1 en 2, Ruby, Maria) als ze vrij zijn.
 
Heeft er iemand ervaring met de dame op kamer 39? brunette, ca 35-40 jaar schat ik en spreekt nederlands. Is er vaak op donderdagen. vind het een interessante verschijning maar ik ga meestal toch naar een van mijn favoriete dames (Gina 1 en 2, Ruby, Maria) als ze vrij zijn.
Dat is Bo, er is ook een topic van. Bij het topic staat alleen kamer 38, maar de laatste tijd zit ze op 39.
 
Ik ben niet zo'n ervaren wandelaar maar ik vind het op zich wel leuk en spannend om een paar keer per jaar te doen. Escape vind ik wel fijn omdat het binnen en afgeschermd is. Wat ik lastig vind is dat veel dames mij (voor mijn gevoel) naar binnen proberen te praten terwijl ik daar geen zin in heb. Ik zwaai dan meestal en lach naar ze, maar loop door als de dame in kwestie niet mijn type is. Na 2 rondjes heb ik meestal mijn keus wel gemaakt maar toch blijf ik de ronde lopen wel spannend vinden. Eenmaal binnen bij de dame van mijn keuze is het altijd wel leuk en ontspan ik ook wel vrij snel. Als de ontlading binnen eenmaal is geweest loop ik meestal linea recta naar buiten.

Ik zoek eigenlijk wat tips hoe ik om kan gaan met het naar binnen praterige wat ik bij sommige dames vrij sterk voel, om mijn bezoek wat relaxter te maken.
 
Ik ben niet zo'n ervaren wandelaar maar ik vind het op zich wel leuk en spannend om een paar keer per jaar te doen. Escape vind ik wel fijn omdat het binnen en afgeschermd is. Wat ik lastig vind is dat veel dames mij (voor mijn gevoel) naar binnen proberen te praten terwijl ik daar geen zin in heb. Ik zwaai dan meestal en lach naar ze, maar loop door als de dame in kwestie niet mijn type is. Na 2 rondjes heb ik meestal mijn keus wel gemaakt maar toch blijf ik de ronde lopen wel spannend vinden. Eenmaal binnen bij de dame van mijn keuze is het altijd wel leuk en ontspan ik ook wel vrij snel. Als de ontlading binnen eenmaal is geweest loop ik meestal linea recta naar buiten.

Ik zoek eigenlijk wat tips hoe ik om kan gaan met het naar binnen praterige wat ik bij sommige dames vrij sterk voel, om mijn bezoek wat relaxter te maken.
Doen zoals je hebt omschreven.
 
Vanavond voor de 2e keer Paloma in k21 bezocht.
6 maand geleden was het 1e bezoekje helemaal top, helaas vanavond een flop. Terwijl ze de 1e keer alle tijd nam en een supergeile sessie opbouwde en na de hand nog 10min naast me bleef liggen was het vanavond gehaast, van de hak op de tak en na 12min stond ik alweer buiten.
Eigenlijk in mijn wandelbestaan nog nooit zo'n groot verschil meegemaakt tussen 2 bezoekjes bij dezelfde dame.
 
Ik ben niet zo'n ervaren wandelaar maar ik vind het op zich wel leuk en spannend om een paar keer per jaar te doen. Escape vind ik wel fijn omdat het binnen en afgeschermd is. Wat ik lastig vind is dat veel dames mij (voor mijn gevoel) naar binnen proberen te praten terwijl ik daar geen zin in heb. Ik zwaai dan meestal en lach naar ze, maar loop door als de dame in kwestie niet mijn type is. Na 2 rondjes heb ik meestal mijn keus wel gemaakt maar toch blijf ik de ronde lopen wel spannend vinden. Eenmaal binnen bij de dame van mijn keuze is het altijd wel leuk en ontspan ik ook wel vrij snel. Als de ontlading binnen eenmaal is geweest loop ik meestal linea recta naar buiten.

Ik zoek eigenlijk wat tips hoe ik om kan gaan met het naar binnen praterige wat ik bij sommige dames vrij sterk voel, om mijn bezoek wat relaxter te maken.
Probeer de dame min of meer te negeren, blijf echter wel vriendelijk en wordt vooral niet lomp of respectloos. Zwaaien hoeft niet, een glimlach is ook genoeg (zorg dat je ontspannen blijft). Heb je werkelijk geen interesse, reageer dan ook niet en ga geen gesprekje aan. Dat is zonde van de tijd en daar zit een dame ook niet op te wachten. Kortom: heb je geen interesse, blijf vriendelijk maar zoek zelf geen contact. Na een paar keer langs gelopen te zijn voelt de dame in kwestie dat wel aan.
 
Vraagje heren van het goede leven. Is escape wel of niet open op zondag op google staat gesloten en staat er 24 uur geopend klopt dit? want ik dacht hier ergens andere openingstijden te hebben gezien kan het alleen niet meer vinden
Bvd
 
Er is daadwerkelijk een tijd geweest dat Escape op zondag gesloten was, maar dat is inmiddels wel meer dan tien jaar geleden. Van 24 uur geopend is bij mijn weten NOOIT sprake geweest.
 
Maandagmiddag was ik bij Gina. Ik heb daar een verslagje van geschreven. Maar toen ik vertrok kwam ik een net startende dame tegen. Slank, hoog blonde kleine krulletjes en vrolijk mooi gezicht. Weet iemand hoe ze heet?
 
Maandagmiddag was ik bij Gina. Ik heb daar een verslagje van geschreven. Maar toen ik vertrok kwam ik een net startende dame tegen. Slank, hoog blonde kleine krulletjes en vrolijk mooi gezicht. Weet iemand hoe ze heet?
De enige slanke met kleine blonde krulletjes is Sonja, een nederlandse dame die de 40 ruim gepasseerd is. Ik geloof niet dat je die bedoeld en ze heeft een naambordje.
Welk kamernummer was het en welke afkomst?
 
Ik ben niet zo'n ervaren wandelaar maar ik vind het op zich wel leuk en spannend om een paar keer per jaar te doen. Escape vind ik wel fijn omdat het binnen en afgeschermd is. Wat ik lastig vind is dat veel dames mij (voor mijn gevoel) naar binnen proberen te praten terwijl ik daar geen zin in heb. Ik zwaai dan meestal en lach naar ze, maar loop door als de dame in kwestie niet mijn type is. Na 2 rondjes heb ik meestal mijn keus wel gemaakt maar toch blijf ik de ronde lopen wel spannend vinden. Eenmaal binnen bij de dame van mijn keuze is het altijd wel leuk en ontspan ik ook wel vrij snel. Als de ontlading binnen eenmaal is geweest loop ik meestal linea recta naar buiten.

Ik zoek eigenlijk wat tips hoe ik om kan gaan met het naar binnen praterige wat ik bij sommige dames vrij sterk voel, om mijn bezoek wat relaxter te maken.
Ik ken het gevoel en heb dat zelf ook vaak. De opwarmrondjes zijn inderdaad erg leuk en spannend. Ik probeer meestal gewoon op een aardige manier, soms met een beetje humor de te opdringerige dames af te houden. Ik kom vaak op de fiets en dan werkt het heel goed om even je handen te laten voelen (niet in hun decoleté steken :p ) met de woorden dat je eerst even rustig op temperatuur wilt komen.
Overigens zijn de niet-Nederlandstaligen vaak het opdringerigst, dus daar volstaat de vraag vaak of ze Nederlands spreken. Vindt ik trouwens een legitieme vraag want een goed gesprek verhoogd de feestvreugde :p
 
Vanavond voor de 2e keer Paloma in k21 bezocht.
6 maand geleden was het 1e bezoekje helemaal top, helaas vanavond een flop. Terwijl ze de 1e keer alle tijd nam en een supergeile sessie opbouwde en na de hand nog 10min naast me bleef liggen was het vanavond gehaast, van de hak op de tak en na 12min stond ik alweer buiten.
Eigenlijk in mijn wandelbestaan nog nooit zo'n groot verschil meegemaakt tussen 2 bezoekjes bij dezelfde dame.
Zo zie je maar dat de persoonlijke beleving heel verschillend kan zijn. Paloma is altijd erg overtuigend in haar dienstverlening. Misschien had ze haast en wilde ze stoppen die dag, je weet het niet. Wel jammer dat je dan zo'n slechte ervaring hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan