Klein geschapen TS die top is

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
6
29/07/23
0
Hebben jullie advies voor een TS die niet te groot geschapen is, en top is?
Liefst in regio Amsterdam of Den Haag.
Ik wil graag voor de eerste keer genomen worden, maar ik kan nog niet zoveel hebben en alle TS op kinky lijken wel mega piemels te hebben.
 

Maar ik weet niet of ze op dit moment actief is.
Ad is offline en al een tijdje geleden dat ik haar in de Geleenstraat heb gezien.
 
Zij is ook een aanrader.


Ik heb haar paar maanden geleden bezocht in den haag. Was goede date, ze was erg geil en was heletijd popper aan het snuiven. Voor z'n lichaam was wel erg dominant in gesteld. Ze heeft als bezeten mijn keel gebeukt. Gelukkig had ze geen grote. Ze vertelde toen dat ze graag topt.
 
Hpewel ze altijd "XL" adverteert, voldoet Tifanny wel aan deze wensen:

Wat me wel opvalt is dat relatief veel TS aan bare doen, of is dat gewoon toeval?
Ik wil liever niet met TS die aan bare doen gewoon voor de veiligheid.
Maar dank voor de suggestie.
 
Zij is ook een aanrader.


Ik heb haar paar maanden geleden bezocht in den haag. Was goede date, ze was erg geil en was heletijd popper aan het snuiven. Voor z'n lichaam was wel erg dominant in gesteld. Ze heeft als bezeten mijn keel gebeukt. Gelukkig had ze geen grote. Ze vertelde toen dat ze graag topt.
Dank voor deze tip!
 
Wat me wel opvalt is dat relatief veel TS aan bare doen, of is dat gewoon toeval?
Ik wil liever niet met TS die aan bare doen gewoon voor de veiligheid.
Maar dank voor de suggestie.
Als je ts wil bezoeken moet je even over die bareseks drempel stappen. Want de meeste van hun doen eenmaal aan baresex. Of ze nou standaard aanbieden of alleen met vaste/exclusieve klanten. En niet te vergeten privé doen ze ook bare, bijvoorbeeld als ze via grindr daten. Meeste van hun gebruiken prep voor hiv, de rest van de soa familie nemen zij voor lief. En ze testen zich vaak vooral als zij prep gebruiken.
Je moet gewoon je zelf beschermen door met condom te doen.
 
Welke Window zit Bettina?
Afgelopen zondag avond zaten er wel een 6 of 7 zo te zien.
Ik twijfelde en wou eigelijk bij de wat meer getrainde uitziende binnenstappen, maar durfde het uiteindelijk niet aan...
Ze zit in het derde raam vanaf de gracht gezien denk ik.
Heeft iemand haar naam, met eventueel een link?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan