Koh Samet

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bosspitsmuis

Stamgast
426
04/08/21
534
1
Een klein eilandje niet al te ver onder Pattaya en ook goed te bereiken vanuit Bangkok.
Eiland leeft van toerisme. Langste weg is ongeveer 8 kilometer lang, er zijn maar 2 wegen, dus verdwalen gaat niet lukken :)
Mooie stranden, hotels een tikkeltje duurder, maar dan wel of met seaview of maximaal 2 minuten van het strand.
Hat Sai Kaew is het "drukke" deel met veel restaurants, wat bars en de hoofdstraat (ongeveer 500 meter lang). De rest van het eiland is vooral rust....

Er is elke avond een spectaculaire vuurshow op het strand van Hat Sai Kaew en voor de rest zijn er meerdere bars, waar van een enkele met live muziek. En natuurlijk meerdere met de beroemde pooltafels.
Er is officieel 1 bar met bargirls, Old-Amsterdam (inderdaad gerund door 2 Amsterdammers op leeftijd), met bitterballen op de menukaart. 6 dames aanwezig, waar van 1 ladyboy. Leeftijd 25-40, 2 zeer aantrekkelijke, de rest vooral vriendelijk of grappig. Barfine 500, ladydrink 150, ST/LT afhankelijk van de dame van 500-3000.
Ik heb 2 avondjes met Noii van 25 door mogen brengen, erg plesant. Cute gezicht, nauwelijks borsten, voor een Thai prima billen en ontzettend grappig en ook lief. In bed bijt ze je ballen er bijna af, damn wat was die wild, helaas alleen niet zoenen....

Ook 2 massagesalons geprobeerd (er zijn er een stuk of 5) aangezien het een familiebestemming is meestal keurig, maar in het zijstraatje naast de kleine tempel in de hoofdstraat is een salon met alleemaal iets jongere, aantrekkelijke dames. Nadeel, alleen maar grote kamers gedeeld met andere, dus toen de dame (met enorme borsten en billen) met de kleine bos aan de slag ging, kreeg ik al snel een hand op mijn mond en maakte ze het ook niet af. Er was ook niets onderhandeld van te voren, want dat zou de rest ook horen, dus toch maar een nette tip gegeven en die bedankte ze me na de wai met een kneepje in mijn ballen...

Als je van strand houdt en goede seafood prima bestemming. In zat in Green Bay resort, uitzicht op zee vanaf het ontbijt, fantastische service van het personeel, kamers ok.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan