Recensie Koi, Saranie Thai Zoetermeer 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Teddydebeer

Vaste klant
Forumpionier
158
14/07/21
95
5
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik had een paar positieve recensies gezien dus de gok eens gewaagd Saranie Thai te bezoeken.
Koi was beschikbaar, andere dames leken bezet op basis van de slippers voor de deuren.
Niet direct mijn type maar leek goede borsten te hebben voor een goede body to body.
Dit was echter wel de super-slechtste massage ooit.
Op de buik, normale massage zonder teasing.
Omdraaien, de vraag met intiem € 80 erbij... niet dus, ik zie hier schappelijker bedragen bij deze salon voorbij komen.
Voorkant snel afwerken, gevoellloos sjorren en met de vraag naar nu toch echt b2b ging ze zeker 10 tellen met de punten van haar borsten over mijn buik. Wat een dramatische ervaring.
Bij het weggaan zag ik ook nog dat ze me de slechtste kamer hadden gegeven met matras op de grond. Andere kamers die open stonden leken bedden te hebben.
Nooit meer Saranie dus. Vervolgens bij Mystique het tegenovergestelde, een super-ervaring met Som maakte mijn dag weer helemaal goed.
 
Bedankt voor je reactie, hierbij de uitleg
 
Ik had een paar positieve recensies gezien dus de gok eens gewaagd Saranie Thai te bezoeken.
Koi was beschikbaar, andere dames leken bezet op basis van de slippers voor de deuren.
Niet direct mijn type maar leek goede borsten te hebben voor een goede body to body.
Dit was echter wel de super-slechtste massage ooit.
Op de buik, normale massage zonder teasing.
Omdraaien, de vraag met intiem € 80 erbij... niet dus, ik zie hier schappelijker bedragen bij deze salon voorbij komen.
Voorkant snel afwerken, gevoellloos sjorren en met de vraag naar nu toch echt b2b ging ze zeker 10 tellen met de punten van haar borsten over mijn buik. Wat een dramatische ervaring.
Bij het weggaan zag ik ook nog dat ze me de slechtste kamer hadden gegeven met matras op de grond. Andere kamers die open stonden leken bedden te hebben.
Nooit meer Saranie dus. Vervolgens bij Mystique het tegenovergestelde, een super-ervaring met Som maakte mijn dag weer helemaal goed.

Normaal ben ik niet echt van de recensies sturen, helaas hier laatst ook binnen gestapt en exact hetzelfde ritueel mogen ervaren. Vooral de 10seconden met de punten over mijn buik waren erg herkenbaar. Massage was geen hoogtepunt dus.. Wel vriendelijke mensen en goede bereikbaarheid.

Mocht Si, waar ik nog niet ben geweest, maar goede verhalen over lees weer terug zijn ga ik het toch nog eens proberen, maar sla Koi ondanks haar voorgevel over.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gewoon niet doen. Koh moet je echt overslaan bij deze toko. Is zonde van je tijd en geld.
 
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik had een uurtje onverwacht niks en dacht even snel langs Saranie Thai te wippen vandaag.
Had ik maar deze pagina bekeken voordat ik naar binnen stapte. Ik was al een keer eerder geweest bij Sarani bij een meisje met silicone borstjes die erg haar best deed en dus beviel, maar ach ach ach wat was dit bezoek een domper. €120,00 (!!!!!) betaald voor het hele pakket, maar nog niet zo bedrogen uit gekomen.
Ko of Koh of Koi ziet er niet onaantrekkelijk uit maar ze verstaat haar vak voor geen meter. Ze is erg lang met mijn benen in de weer geweest en deed geen moeite om te teasen. Vervolgens mocht ik omdraaien, deed ze met haar mond een condoom om mijn halve stijve en zoog hem snel hard. Daarna kroop ze bovenop waarna ze gauw in missionaris verder wilde. In missionaris vroeg ze na 4 pompen: "klaar?" en haalde ze met haar hand mijn pielemoos eruit om me vervolgens af te trekken.
Wat een slechte ervaring was dit.. €120,00 voor een half uur zeer slechte service. Ik zeg duidelijk niet dat Saranie Thai een slechte salon is, maar als je er bent kies dan niet voor Koh!
 
Goedenavond
Dit is mijn nieuwe account Lexa II de eerste de inlog kwijt, maar afijn wat ik kwijt wil is dat een ieder die naar Saranie Thai gaat even naar de naam van de dame vraagt als daarop het antwoord is Ko of Koi ga weg of vraag om een andere dame.
Wat een verschrikking is deze dame.
Ik heb dat zelf helaas niet gedaan.
Het is maar een advies.
Lexa
 
Terug
Bovenaan Onderaan