Recensie Koi, Som, Ugchelen 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
14/10/21
1
1
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/seksbedrijven/massagesalon/ugchelen/8179385-som
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Fijn uurtje gehad bij Koi. Niet de allerjongste, ik schat eind 40. Maar lief, vrolijk en erg leuk in de omgang. Ze spreekt een beetje Nederlands en het communiceren ging goed.
Het verliep allemaal een beetje anders als standaard. Ze begon direct met teasen en weet daarbij haar grote echte borsten goed te gebruiken. Ik stelde voor om gelijk maar met het erotische gedeelte te beginnen en dat was geen probleem. Er is voldoende mogelijk qua extra's en volgens mij hebben ze daar ook de juiste vergunning voor. Wat orale verwennerij erbij genomen en dat was prima.
Na de climax nog een goede stevige massage gehad, daarna ging ik met een goed gevoel de deur uit. Herhalingsgevaar? Misschien, maar ik hou wel van wat afwisseling.
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/seksbedrijven/massagesalon/ugchelen/8179385-som
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
AAngegaan zonder afspraak te maken. Door de gastvrouw ontvangen, er was 1 dame aanwezig. Vooraf douchen en hierna massage gehad. Dame kon goed masseren en er werd genoeg olie gebruikt. Hierna omdraaien, even de jongeheer teasen en daarna verfer met benen en bovenlichaam. Daarna weer naar de jongeheer en heerlijk klaargetrokken. Voorzichtig geprobeerd met mijn hand bij haar te komen waarna ze zei dat dit niet mocht. Op het einde nog een giede nek massage en hierna weer kunnen douche. Goede massage, jammer dat je haar niet mocht verwennen ;)
 
Deze nieuwe review gaat niet over Koi denk ik? Misschien iets voor een nieuw topic? Volgens mij werken er op dit moment 3 dames, Wa-Wa (of zoiets), Amy en Ning. Bij Wa-Wa mag je voor elk extra wissewasje inderdaad de portemonnee trekken, de andere dames zijn daar iets makkelijker in.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan