Recensie Kola, Brecht 3,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boobslover

Stamgast
Forumpionier
846
03/07/21
1.436
8
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Copy/paste van mijn Hookers review ;-)


Onlangs ook eens gestopt bij Kola. Ik was in de buurt, wat tijd vrij en op een berichtje met de vraag of ze momenteel vrij was kreeg ik een 'yes I'm waiting for you' reactie..
wink.png


10 minuutjes later aan de deur. Kola zelf deed open. Geen onaangename verschijning maar ik had haar foto's met hoed (zonder gezicht) en dergelijke gezien, en ben nog steeds niet overtuigd of zij zelf op die foto's staat.

Ik had reeds gemeld dat ik graag een uurtje kwam, dus rechtstreeks naar de kamer, afgerekend, en als de mij 20euro wilde weergeven vriendelijk gezegd dat ze die mocht houden waarop ze wat uitdagend vroeg 'what do you want?'. Ik zei haar van 'surprise me'
cool.png


Kleren uit, korte verfrissende douche en bed op. Ze begint met een 'gewone' massage (ik op de buik), wel vrij hard maar ik persoonlijk hou daar wel van. Of ze echt iets van opleiding heeft gevolgd weet ik niet, maar het was zeker aangenaam en ze weet de plekjes goed te vinden.Ze werkt zich langzaam omhoog, nu en dan body to body en na ik voelde ze regelmatig met haar kutje over mijn been 'duwen'. Na een tijdje begon ze ook zachte, best geile kusjes in mijn nek te geven en wat te kreunen en hijgen in mijn oor. Leuk, maar heb al wat jaren ervaring dus ik ben niet zo snel onder de indruk van de verleidkunsten van dames
wink.png


Dit ging zo even door en ze bouwt toch wel subtiel de sfeer op. Zeker aangenaam. Tot ze op een gegeven moment in mijn oor fluistert van 'I want to fuck you'.. Had ik niets over gevraagd, zij had niets voorgesteld, en ik ben ook niet zo naief om te denken dat ik haar plots zo bloedgeil zou maken dat ze uit eigen initiatief mij zou willen neuken. Ik reageer met een lach en vraag haar 'really?' waarop ze weer wat hijgend zegt 'yes.. '.. terwijl ze weer met haar kutje op mijn been ligt te glijden/rijden.

Ondertussen vraagt ze me ook om te keren en gaat verder met de body to body en begint kreunend met haar kutje over mijn paal te glijden. Niet dat ze hem er direct zou laten inglijden maar ik voelde ze toch duidelijk in de richting werken.. Dit alles terwijl ze verder zacht hijgend over me bleef glijden en in mijn oor fluisteren. Zoals ik zei, ik ben niet naief maar ik begon nu toch te twijfelen of dit nu gespeeld of echt was. Het gebeurt zelden maar in mijn 25 jaar ervaring zou het niet de eerste keer zijn dat een dame plots inderdaad initiatief neemt en (veel) verder gaat dan afgesproken of de bedoeling was.

Dus ik fluister op mijn beurt in haar oor 'go ahead'.. waarop ze abrupt zegt 'you have to pay more'.

Ok.. die 'dienstmededeling' kon ik best missen.. De sfeer was goed, en als ze meer wil aanbieden dat ze dat dan aan het begin doet, niet op deze manier.. Dit vind ik echt not done.

Ik maakte haar duidelijk dat ik niets extra wilde betalen wat ze enkele seconden niet leuk leek te vinden, maar ze herpakte zich snel en gleed omlaag, pakte ene condoom en beon me alsnog langzaam met condoom te pijpen. Fijn, was ook niet expliciet gezegd of gevraagd maar ze leek het beetje te willen goedmaken. Helaas zijn haar pijpkunsten niet echt super.

Na een 5 minuten pijpen deed ze condoom af, gleed weer deels over me heen en terwijl trok ze me af. Wat ze exact deed weet ik niet, combinatie van haar hand er met haar kutje over glijden was wel aangenaam gevoel en ik kwam ook lekker klaar.

Wat afvegen, terug korte douche om de overvloedige olie toch af te wassen, aankleden en vriendelijk buiten gelaten. Onderweg naar de deur fluisterde ze nog 'maybe next time I fuck you'.. Waarop ik zei 'you have my number, text me..' waarop ze zei 'yes... ' met de tong tss haar tanden..

Heb ik al bericht gehad ? Uiteraard niet...
cool.png


Toch leuke dame, iets hardere maar aangename massage, weet hoe een geile sfeer te maken, maar haar poging meer geld te krijgen om te neuken was absoluut op de verkeerde manier en voor mij een dooddoener.. Ondanks dat de rest zeker boven gemiddeld was voor mij helaas geen herhalingsgevaar.

Nog extra detail : absoluut geen B-cup, met moeite een kleine A. je bent boobslover of niet natuurlijk...
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Massage Opzich redelijk extra's aardig niet echt geweldig
 
Ik ben heel regelmatig bij haar geweest en qua massage is ze wel heel goed. Ik heb haar nog gekend van in Merksem. Ze was toen best wat mollig aan het worden. Een tijd geleden ben ik nog eens bij haar geweest en is mooi vermagerd wat haar ten goede komt. Blijkbaar is ze in dit huis wel succesvol, dat kon je in Merksem niet zeggen. Zoenen doet ze niet en voor 150€ kan je haar lekker likken en neuken. Best wel een aanrader.
 
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een jaar of langer terug ook eens bij haar geweest in Merksem.
Geen al te mooie Thaise die richting 50 gaat.
Mocht plaatsnemen in een schimmeldouche, toen ik door een woonkamer waar andere mensen achter een gordijn zaten zat ze al te vozen aan m'n lul.
Een redelijke massage, omgedraaid beetje aan m'n lul likken ZC.
Me uiteindelijk klaar getrokken.

Matige ervaring €80 betaald.
Geen herhalingsgevaar.
 
Staat intussen niet meer op website van Bansuksom, maar staat nu in Oostmalle. Iemand ervaring of dat bij Yamthai massage is? Daar heeft ze in een ver verleden ook nog gewerkt, vandaar.
 
Terug bij Kola geweest. Is een lieve dame, die ook een goeie massage in huis heeft. Ze is vroeger ook nog zelfstandig masseuse geweest, dus ze weet wel hoe het moet. Het erotische stuk was zeker ook niet slecht. Mits bijbetaling kan er ook meer bij haar (safe), maar had er geen zin in. En dat is ook ok voor haar.

Alleszins blij dat ik haar terug gevonden heb. Vroeger al eens bij geweest hier in Yam Thai. Dan toen ze zelfstandig in Merksem ontving. Daarna bij Bansuksom (Brecht). Nu dus opnieuw in Oostmalle.
 
Heb haar ooit ook al meerdere keren daar bezocht, ze verwelkomde me steeds bij de voorstelling door met haar hand me goed bij men kruis te nemen. Werd ik meteen knoer geil van.

Ze kon me ook telkens meerdere keren laten klaarkomen tijdens de massage, ze had een goede techniek om me te laten spuiten

Ze vertelde me ook dat ze ooit een borstvergroting zou laten doen.

Tot hiertoe is dit er nog niet van gekomen denk ik?
 
Heb haar ooit ook al meerdere keren daar bezocht, ze verwelkomde me steeds bij de voorstelling door met haar hand me goed bij men kruis te nemen. Werd ik meteen knoer geil van.

Ze kon me ook telkens meerdere keren laten klaarkomen tijdens de massage, ze had een goede techniek om me te laten spuiten

Ze vertelde me ook dat ze ooit een borstvergroting zou laten doen.

Tot hiertoe is dit er nog niet van gekomen denk ik?
Hey Nicke,

Neen, die borstvergroting is er nog niet. Maar persoonlijk vind ik dat helemaal niet erg ... Integendeel, ik houd wel van haar kleine borstjes met pronte tjoepjes er bovenop ... :).

En ja klopt, ze slaagt er ook steeds in om mij altijd lekker geil te krijgen.

Ik vind haar een leuke dame. Niet meer de jongste, maar zeker nog de moeite qua uiterlijk en zo ... (persoonlijke mening natuurlijk)
 
Ik heb Kola tijdens corona gedaan toen ze nog open mochten zijn. Het was daar altijd redelijk maar nu niet meeer zo. Prijzen zijn opgetrokken en is het niet meer waard voor mij.
 
Ik heb ze ook gehad toen ze nog in Brecht zat. Was best ok, heb uiteindelijk 100 bij betaald voor te neuken en pijpen ZC, ze wilde er eerst de condoom over doen maar zei, noooo sucking without is better, ze deed het dan wel zonder. Op zich niet slecht, het neuken stelt niet veel voor.
Wie daar wel top is is Mina. Heeft mega tatoe op haar rug, haar body tot body is extreem. Ze glijd zo lekker over je penis dat je in extase komt. ni normaal. Ze heeft ook haar eigen vermelding op RL dus je kan rechtstreeks afspreken met haar in Brecht. Ideaal, want er zijn er bij die de deur open doen en zeggen dat ze de enige zijn die vrij is. Hou ik niet zo van, had daar eens een veel oudere die blijkbaar niet veel klanten had. Heb ze dan maar gekozen omdat ik toch al met een stijve binnen kwam. Eigenlijk was die niet slecht maar lelijk
 
Ze staat nog op RedLights. Er staat dat ze geen tatoo heeft, maar Ze heeft wel degelijk een vlindertattoo op haar bips ( zie bijgewerkte foto's ) Tenminste als dit de Kola van indertijd bij Sai Thai is.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://bansuksom.be/team.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was nog nooit eerder bij Kola geweest, maar vandaag was de eerste keer. Ik was erg aan de vroege kant maar dat was geen probleem want ze was vrij en het was er overigens heel rustig had ik het idee, hoewel er ook nog 3 andere dames aanwezig waren waaronder een nieuwe dame (Cherry).

Na mezelf gedoucht te hebben ging ik liggen en gaf ik aan dat ik eerst graag een stevige massage wilde zonder olie en pas daarna toewerkend naar een happy end. Dit was geen probleem, al gaf ze wel aan dat het vrij ongebruikelijk was. Ik kon al snel merken dat ze ook meer dan behoorlijk masseren zonder olie en met een goede hoeveelheid druk. Bij vlagen was het zelfs even flink puffen omdat ze dicht tegen mijn pijngrens aan zat, maar goed dit ben ik van traditionele Thaise massages wel gewend. Na enige tijd vroeg ze toch of ik niet ook meer wilde dan alleen een stevige massage. Ik gaf aan dit inderdaad wel fijn te vinden en al snel begon ze me enorm te teasen, eerst met haar handen, en daarna ook met haar lippen en tong. Het likken van mijn oor vond ik zeer opwindend en dat merkte zij ook. Gelukkig vroeg ze echter niet om extra's.

Na wat afwisselend stevig masseren en teasen mocht ik me op een gegeven moment omdraaien en kwam er toch wat olie aan te pas, echter alleen voor op mijn pik. Ik was even baan dat ik in een achtbaan terecht zou komen en ze me heel snel klaar zou trekken, maar dit viel gelukkig mee. Toch duurde het niet heel lang totdat ik tot een intens en voor mijn doen ongekend lang aanhoudend hoogtepunt kwam, waarbij ik het gevoel had dat ze me helemaal leektrok terwijl ze tegelijkertijd in mijn oor aan het hijgen was. Man, wat voelde dat lekker! Ik bleek niet alleen mezelf ondergespoten te hebben maar haar ook, dus waar ze even dacht niet aan het einde nogmaals te hoeven douchen moest dat uiteindelijk toch😁

Deze dame ziet mij zeker vaker terug, niet omdat ze heel aantrekkelijk is, maar wel omdat ze mij enorm goed weet op te geilen en mijn spieren ook nog kan losmaken.
 
Afgelopen weekeinde voor de tweede maal bij Kola langs geweest en het was wederom erg aangenaam. Dit keer niet gevraagd om een stevige massage zonder olie, maar haar gewoon haar gang laten gaan.

Er was nu meer ruimte voor teasen, waar ik erg van genoot. Heel af en toe gebruikte ze haar nagels wel iets te nadrukkelijk en werd het bijna krassen. Het body-2-body gedeelte was wel wat beperkt en eigenlijk alleen maar de achterkant, dus voor een echte body-2-body zou ik voor iemand anders gaan, maar voor de rest niets te klagen.

Overigens werkt ze alle dagen dat ze werkzaam is bij Bansuksom, behalve de zondag (dan ontvangt ze thuis).
 
Ben aantal keer geweest bij haar lieve dame ziet er goed uit.. haar prive nr gekregen voorheen kwam ik welleens bij haar thuis .. veel plagen en weinig daad elke x zeggen we gaan sex hebben .. met bij betaling is het zeker mogenlijk maar ik ga voor haar geen 150 neer leggen voor een uurtje daar kan ik wat beters voor uitzoeken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan