WHEM Korix, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helemaal niks mis mee. Ze heeft mooie borsten toch? Op zich heeft ze wel iets als je de rest er niet bij denkt. Ben benieuwd of iemand de stap durft te zetten en het met ons wilt delen.
 
Pijpen zonder kom je op 250/u...
Klopt, ook even contact mee gehad via de app. Gebrekkig engels, zo snel mogelijk een afspraak willen maken en je betaald volgens mij alleen al extra als je slechts naar wil kijken. Vroeg o.a 60e extra voor cim. Als het al lukt om wensen bespreekbaar te maken met deze dame die de engelse taal slecht beheerst ben je waarschijnlijk een vermogen kwijt voor een uurtje lol met haar. Toen ik aangaf dat ik ervoor ging bedanken na het horen van de extra services werd ik uitgescholden. Wees gewaarschuwd.
 
Klopt, ook even contact mee gehad via de app. Gebrekkig engels, zo snel mogelijk een afspraak willen maken en je betaald volgens mij alleen al extra als je slechts naar wil kijken. Vroeg o.a 60e extra voor cim. Als het al lukt om wensen bespreekbaar te maken met deze dame die de engelse taal slecht beheerst ben je waarschijnlijk een vermogen kwijt voor een uurtje lol met haar. Toen ik aangaf dat ik ervoor ging bedanken na het horen van de extra services werd ik uitgescholden. Wees gewaarschuwd.
Mij letterlijk zojuist hetzelfde gebeurd. Appte netjes en vroeg naar de mogelijkheden. Vond het met pzc en zoenen beetje aan de dure kant, probeerde nog netjes te onderhandelen en werd vervolgens uitgescholden en geblockt. Ze heeft mij eerder een plezier gedaan haha. Wat een fluitketel.
 
Nieuwe naam ook inmiddels Chiara.
Toen dit bericht voorbijkwam haar pijpvideo nog een keer gekeken en ik moet eerlijk zeggen dat ik ben wel eens slechter gepijpt.
 
A bit of a nutcase that one. Not sure how she's getting any business really, you can't ask her anything about her services & prices otherwise she will call you by all the known bird names and share your phone number on forums apparently
 
Ze reageert vrij arrogant op whatsapp op een korte vraag mbt haar opties. Alleen PZC is al 50 euro. Video opnemen kost honderden euros!
Dit klinkt niet veelbelovend mocht je voor haar kale basispakket kiezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan