Recensie Kristina 13k4, Alkmaar 2,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Christina is gestopt, volgens mij ben je bij Sylvia geweest (die zat vroeger op g2k5)? Die is gebruind, door de zonnebank. En voldoet aan je beschrijvingen. Die is 40, maar zeer strak in het velletje, verder geen extra's. Leuke recensie! Hoop dat de mods hem kunnen verplaatsen.
Nee stom, ze zei sinds 5 maanden hier te werken, kan dus niet de christina uit dit draadje zijn. Ze noemde zich echter wel zo, ik dacht meer Kristina te verstaan, voorstellen ging op het moment dat de boezem onbloot werd en jah, was er even niet bij :). Ik denk dus dat er nog geen review is van haar dan ..?
 
Inderdaad, dan kan het Christina niet zijn, en ook Sylvia niet (die werkt er al 16 jaar).

Lijkt mij dan ook dat het een andere dame was, dan deze twee, die tijdelijk op dat adres zat. Je was wel op 13k4? Dat is de kamer waar vandaag Sylvia weer staat. Het is haar vaste kamer sinds enkele maanden. 13k4 in het hofje, kamer die je vanaf de straat kan zien. Links van Carmen zeg maar.
 
Inderdaad, dan kan het Christina niet zijn, en ook Sylvia niet (die werkt er al 16 jaar).

Lijkt mij dan ook dat het een andere dame was, dan deze twee, die tijdelijk op dat adres zat. Je was wel op 13k4? Dat is de kamer waar vandaag Sylvia weer staat. Het is haar vaste kamer sinds enkele maanden. 13k4 in het hofje, kamer die je vanaf de straat kan zien. Links van Carmen zeg maar.
kamer was 33K2, ze heeft een tijger op haar rug en dikke lippen (mond)
 
Terug
Bovenaan Onderaan